Citat:
Ursprungligen postat av
Kolgrill-ftw
Finns flera förklaringar.
Svensson är politiskt efterbliven (oförmöga att tänka i två steg och förstå orsak och verkan trots enorm uppenbarhet).
Svensson följer endast MSM (allt är jättebra och SD är nazister).
Svensson tror på M och KDs svängning.
Svensson tror på S att de strypt migrationen till EUs miniminivå (S har sagt det tusen ggr sedan 2015).
Svenssons självbild tål inte att gå över till den mörka sidan.
Svensson ser ingen anledning att gå över till SD då SD legitimerat M i flera år nu så de tror de får SDs politik med en röst på M.
Lets dance, mello och bonde söker fru är trots allt viktigare än allt annat.
Som jag redan noterade, det riktigt stora problemet är den pågående "omfördelningen" av hårt arbetande människors inbetalda skatter.
Sossarna fullkomligt pumpar in pengar i massmedia, kultur och allehanda projekt. Och den gyllene röda tråden är den rätta "värdegrunden".
I.o.m. detta så har S erhållit en armada med lojala "influensers"
som av ren självbevarelsedrift propagerar för att det nuvarande S-märkta samhällsbygget är en enorm framgång! Det är samma människor som blundar för obekväm brottsstatistik, som blunder för problemen som uppstått p.g.a. massimporten av män med synnerligen vidriga och kvinnofientliga klantraditioner, o.s.v.
Jag skriver "av ren självbevarelsedrift" då "till arbetsmarknadens förfogande" lurar runt hörnet vid ett maktskifte.
Av det skälet så tror jag att det är väldigt viktigt att hela "finansieringsdjungeln" inventeras och rapporteras till väljarna väl innan valet.