2021-05-06, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Konstigt att Per-Sofia inte utnytjade sin hemliga immunitet där när Anders kom och kastade ut honom.
Det hade bara varit möjligt om hon kunde röstas ut i ett öråd. Det här var inte ett öråd hon åkte ut genom.
2021-05-06, 01:44
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Konstigt att Per-Sofia inte utnytjade sin hemliga immunitet där när Anders kom och kastade ut honom.
2021-05-06, 01:45
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Det hade bara varit möjligt om hon kunde röstas ut i ett öråd. Det här var inte ett öråd hon åkte ut genom.
är du seriös?
2021-05-06, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
Wilma gråter ut i media att hon var utsatt för massivt grupptryck om att delta i fusket och att de övriga var så starka jämfört med henne som var så svag och sårbar. Hon mådde enligt egen utsago dåligt och vågade inte berätta för produktionen. Jävligt fegt i mitt tycke, på så sätt har hon hjälpt fuskarna, även om hon inte själv var med. Dock tror jag att även hon åt av maten och godiset.

Hon är ingen värdig vinnare i mina ögon! En riktig mespropp likt Andreas!

Inte en chans att hon vinner. Riktigt osäker person. Det ser man direkt. Anki har 10 gånger större chans att vinna än hon.
2021-05-06, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid

Du fattar inte ironi va?
2021-05-06, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blattro
Nä, tack. Den enda attraktiva mannen är Dennis. Gillade Alex med innan men inte nu längre. Dock ser Dennis för mycket ut som mina många manliga kusiner så han går också bort ändå 😅 William ser ju bra ut och verkar vara sympatisk men det är något feminint över honom som gör att han går helt bort attraktivetsmässigt något över munnen, svårt att förklara.

William är gay om du inte visste. Det har han sagt i programmet.
Senast redigerad av david-taxi 2021-05-06 kl. 01:54.
2021-05-06, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
Så Ludde och Wilma åt inte en enda köttbulle i skogen? Har jag svårt att tro. Alla borde åka ut, spelar ingen roll vem som gjorde vad.
Wilma o Pär-Sophia har ju varit där och varit polare nästan lika länge som Alex varit i Gränslandet.
Så gissningsvis var Wilna också med och käkade på maten.
Eller väntade de 3 musketörerna(Elias, Alex o P-S) på att Wilma skulle somna och smög sedan ut i skogen och frossade.......
2021-05-06, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
är du seriös?
Ja.
2021-05-06, 02:06
Medlem
Gränslandet
2021-05-06, 02:31
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Haha just ja den hade jag glömt, det var tänka "hmm tändstål för laget eller immuniteten för mig själv?". Tog inte lång tid för flackblicksSofia att bestämma den biten. Och Johanna blev ju strålande glad av den hemligheten, till skillnad från nu då tåget har gått från vinstperrongen....

Och flackblicksSofia fick aldrig casha in den där immuniteten mo-ha-haha. När hon lämnade med Alex och Anders var väl för övrigt första gången hen haft byxor på sig.
2021-05-06, 03:48
Medlem
Robinson
2021-05-06, 03:49
Medlem
Senast redigerad av Heymid 2021-05-06 kl. 03:59.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in