2021-05-06, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Apropå nästa Robinson så borde det väl vara dags snart att få in alla tillstånd osv om de nu ska spela in i haparanda skärgård igen. Själv tror jag det blir någon annanstans.. Det går ju ansöka redan nu till 2022, men i "rekryteringsfilmen" så visar de en tropisk ö från tidigare säsonger och något i stil om "drömma sig bort till avlägsna platser". Kanske är det så att de satsar på inspelning lite senare i höst? Blir det Sverige igen så finns det dock inte allt för många platser att spela in på vad jag kommer på. Vad finns det för ställen i Sverige förutom Haparanda skärgård som har öar med sandstränder och är någorlunda obebott? I stort sett hela södra Sverige är väl uteslutet. Skulle vara någon bortglömd ö längs norrlandskusten isåfall.

Jag har sett den filmen med, men inte kan de redan i juli/augusti dra till Fiji?!? Finns det något på Gotland kanske? De spelade ju i och för sig in Mästarnas mästare i Skåne, men det är ju lite skillnad. Danmark kanske kan funka.
2021-05-06, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Nå flickor? Skulle ni vilja vara ihop med en "man" som Andreas?

Den ultimata tönten. Vågar varken säga bu eller bi eller bä i alla givna lägen, som alla svenska män.
Fy fan, vilken slätstruken, feg tönt. Så komiskt omanlig och feg.

Nä, tack. Den enda attraktiva mannen är Dennis. Gillade Alex med innan men inte nu längre. Dock ser Dennis för mycket ut som mina många manliga kusiner så han går också bort ändå 😅 William ser ju bra ut och verkar vara sympatisk men det är något feminint över honom som gör att han går helt bort attraktivetsmässigt något över munnen, svårt att förklara.
2021-05-06, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Kan folk telefonnummer utantill nuförtiden? Jag kan iallafall inga förutom min egen.
När man var yngre visste man ju alla sina närmaste nummer utantill men sen man började ha telefonboken i telefonen så har man ju aldrig behövt lägga nåns nummer på minnet. Alex kanske var den enda där som kunde det

Ja, där och då kanske han var den enda som kunde det utantill.

Men dom träffade ju ett par senare (lånade deras telefon+bil) så det kan ju inte ha varit några problem att få fram numret till någon av deras närstående, om dom nu ville det.
2021-05-06, 01:02
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat

Men dom träffade ju ett par senare (lånade deras telefon+bil) så det kan ju inte ha varit några problem att få fram numret till någon av deras närstående, om dom nu ville det.
Juste ja.. tänkte jag inte på.. Ja då är det fan skumt att dom inte gjorde det.
2021-05-06, 01:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat

Exakt. Varför inte kolla upp numret till nån de kände? Hela fuskligan är så dumma så klockorna stannar.
2021-05-06, 01:06
Bannlyst
Låter som ny plats redan är klart men hemligt än så länge. Undra hur stort uppsving Haparande fick i och med Robinson och kommande hemester. Måste vara reklam värt miljoner.

https://www.hant.se/noje/var-spelas-robinson-2022-in/7474628
2021-05-06, 01:11
Medlem
Är Elias bög?
2021-05-06, 01:20
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Exakt. Varför inte kolla upp numret till nån de kände? Hela fuskligan är så dumma så klockorna stannar.
När man väl sitter där med en mobil i handen så borde man ju få upp tanken att man kan göra en hitta sökning på nån man själv känner.. tycker man, dom är dessutom två som kunde tänkt på det plus sällskap av dom som låna ut bilen. att ingen där skulle tänkt på det är ganska långsökt.
Eller menar hon att dom fick låna en telefon och en bil utan att dom ens följde med? då är ju förfan historien ännu skummare.
Två blattar kommer ut ur skogen och påstår att dom är med i robinson och vill ha pengar, telefon och bilnycklarna, och dom ba "här varsågod"
Senast redigerad av ola-hammastrom 2021-05-06 kl. 01:31.
2021-05-06, 01:26
Medlem
Tubleross avatar
Sophia har ju bekräftat via sin instagram att Wilma också åt utav maten så varför får hon också vara kvar?
2021-05-06, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
När man väl sitter där med en mobil i handen så borde man ju få upp tanken att man kan göra en hitta sökning på nån man själv känner.. tycker man, dom är dessutom två som kunde tänkt på det plus sällskap av dom som låna ut bilen. att ingen där skulle tänkt på det är ganska långsökt.
Eller menar hon att dom fick låna en telefon och en bil utan att dom ens följde med? då är ju förfan historien ännu skummare.
Två blattar kommer ut ur skogen och påstår att dom är med i robinson och man ger dom nycklarna till sin bil och sin telefon

Ja, jag läste att sällskapet hade druckit, så det verkade som Elias körde bilen o Sophia fick låna en mobil...
Vem lämnar ut bil o mobil till främlingar?
Varför åkte inte Alex o Elias iväg, då Alex frus ringdes? 🤔🙄
2021-05-06, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur

2021-05-06, 01:41
Medlem
Scalpings avatar
Konstigt att Per-Sofia inte utnytjade sin hemliga immunitet där när Anders kom och kastade ut honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in