2021-05-05, 22:50
Medlem
2021-05-05, 22:56
Medlem
ola-hammastroms avatar
Dom som fuskar mest är ju produktionen, som ändrar om allt för att ha kvar "karaktärer", och ändrar om regler till deras fördel
2021-05-05, 22:57
Medlem
Kan inte förstå hur många av kommentarerna på sophias instagram som lyder saker i stil med ”vilket skojigt bus”

Det hade varit spännande att välja ut valfri av dessa personer, tävla om 500 000:- mot dem och fuska sig till pengarna. Undra hur många som hade fnissat åt hur busig man var då.
2021-05-05, 22:59
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Lugn & fin nu, bror.

Tvingades läsa igenom skiten nu i expressen. Men allvarligt, Tova-Sophia & Alex visade ju tecken på kreativitet . Varför blir dom diskade? Dom var driftiga & tog chansen. Precis som irl.

Felet ligger helt hos Arga Snickaren & Robinson teamet som spelar in programmet där godis & mat finns tillgängligt. Wtf, fejkproduktion all the way liksom.

Jävla fiasko den här säsongen. Hårdaste Robinson ever, in my ass. Dom får.ju inte ens fälla träd eller döda en renjävel för fan. Jävla fejk all the way. Survivor? Snarare ett fucking viloläger med spa. Arga Snickaren är bluff han med.
Ja du. Den vidriga Pär a la Sofia var en mästare i att snacka skit. Sååå djävla skönt när den falska apan åkte ur Robinson. Skulle gärna se den lika vidriga Ludde fälla ett träd eller döda en ren. Renen hade krossat Ludde och med hornen lyft honom i skitskruven. Nord ska ut ene efter en då allt annat är katastrof. Vem som helst kan vinna miljonen utom någon ur lag Nord.
2021-05-05, 22:59
Medlem
Jag saknar riktigt snygga män. Wille är gay, Dennis lite intetsägande, Alex dryghet gör honom oattraktiv, Elias har fina ögon men thats it. Andreas är nog den enda 8-plussaren. Älskar män som faktiskt passar i grått hår och skägg.
2021-05-05, 23:00
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Alltså jag fattar inte varför folk tar det här med fusket så jävla hårt?

Det är ju inte en överlevnads program, dom får inte jaga djur, dom får inte utforska ön hur mycket dom vill, dom får tydligen inte ens bryta en gren från ett träd eftersom det tydligen är ett naturreservat. Så dom ska bara sitta där och vara hungriga och hoppas att produktionen ger nått.

Dom gjorde egentligen den enda överlevnadsgrejen på hela säsongen utifrån deras valmöjligheter. Dom gick ganska långt och hade en rätt så bra och påhittig plan.. Bra överlevnads tänk.. tänker jag
Om dom söker till programmet ska dom hålla sig till reglerna. Vad är det du inte begriper?
2021-05-05, 23:01
Medlem
Jag har velat se Alex som vinnare sen dag 1 fram till ikväll. Tänk hur allt plötsligt kan vända.
La ni inte märke till hans psykopat-vibbar när Anders konfronterade honom. Iskall, tom blick. Oberörd.

Nu förstår jag delvis varför lag Nord ville ha ut honom från första början om man nu ska tro på det som TS säger. Att han redan då hade delat med sig sin plan för dom.
Nu inser jag efteråt att lag Nord måste ha varit rädda för honom.

Med det sagt tycker jag fortfarande lag Nord betedde sig som rövhål så som dom behandlade Wrenkler.

Nu återstår bara att Johanna ryker.
Om Ludde kommer tillbaka till Robinson så tror jag att jag kommer sluta kolla vidare.
Det var längesedan man såg någon på tv som honom, som man bara velat slå med en klubba fullt med spikar av rost.
Senast redigerad av siggerullstol 2021-05-05 kl. 23:03.
2021-05-05, 23:05
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Om dom söker till programmet ska dom hålla sig till reglerna. Vad är det du inte begriper?
Det som jag inte begriper är Asbergers tendensrana hos vissa människor här.. Som verkar ha noll förmåga att se saker från olika perspektiv. Och kunna diskutera olika perspektiv utan att få psykbryt . Det är det jag inte begriper
Senast redigerad av ola-hammastrom 2021-05-06 kl. 00:01.
2021-05-05, 23:06
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitaBomullsbyxor
Jag saknar riktigt snygga män. Wille är gay, Dennis lite intetsägande, Alex dryghet gör honom oattraktiv, Elias har fina ögon men thats it. Andreas är nog den enda 8-plussaren. Älskar män som faktiskt passar i grått hår och skägg.
Men helvete vilken dålig smak du har. Andreas är ju ful som stryk. Alex däremot var snygg och hade faktiskt en gnutta charm för att vara medlem i detta spektakel. Elias ögon såg ut som han hade tatuerat in eye liner i hålan. Nej, några skönheter går inte att finna i detta program och värsta skräcködlan är Anki med sin otäcka röst. Mycket av Anki sa hon i trailern och det ska gudarna veta. UT!
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-05 kl. 23:14.
2021-05-05, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Han vill diskutera Robinson från sin egen synvinkel. Han kommer inte stt svars på din fråga, eftersom du använder ordet "regler".
2021-05-05, 23:09
Medlem
FarbrorAgges avatar
Nå flickor? Skulle ni vilja vara ihop med en "man" som Andreas?

Den ultimata tönten. Vågar varken säga bu eller bi eller bä i alla givna lägen, som alla svenska män.
Fy fan, vilken slätstruken, feg tönt. Så komiskt omanlig och feg.
2021-05-05, 23:10
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rolandbagge
Kul ändå att kuppen lyckades, tills golbögen dök upp.

Men vad är det Alex egentligen gjort som gör att alla verkligen är emot honom hela tiden?
Dom inser vilka hjärndöda losers dom själva är och fattar att Alex är ett hot. Hela lag Nord påminde starkt om en sekt och det gjorde dom inte mindre obehagliga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in