Jag hade ett ex som sa att hans nya var bättre på att suga än mig. Så jag bestämde mig för att bli grym på det. Jenna Jamesons självbiografi var en bra lärobok. Hjälper mycket att knappt ha någon kräkreflex som gammal bulimiker.
Nu drygt femton år senare undviker jag att suga män jag träffar eftersom det då är det enda jag får göra därefter, då jag är så amazing på det. True story.
Nu har jag kvinna som är duktig på det men blev nyfiken. Var hittar en karl en kvinnlig svärdslukerska ? Ska han hänga utanför deras husvagnar på cirkusen. Eller finns det föreningar ?
Rent spontant så tror jag att detta är ganska ovanligt...en slags talang som väldigt få besitter..
Mm, vet inte hur vanligt det är, men jag kan inte, men det kanske inte gör något? aldrig varit med om att någon haft som något slags ’’krav’’ eller så heller.
Och en fråga till er killar, hur vanligt är det att ni träffar tjejer som lyckats suga av er på det sätt jag nyss beskrev? Ni kanske aldrig ens har upplevt det (än)?
Om ni upplevt det, beskriv gärna mer ingående. Kan vara kul att höra.
Om jag ska vara helt ärlig så har jag bara träffat en enda kvinna i mitt liv som verkligen kunde suga riktigt jävla bra. Det var en brud jag hade hittat på helgon och vi träffades en dag och det ledde till att jag fick en rejäl och brutalt bra avsugning av henne.
Liksom, det var något med hennes sätt att göra vakuum i munnen. Hon lyckades göra så man kände hennes kinder drogs mot ollonet, hennes överkäke strök översidan helt magiskt och hennes tunga smekte verkligen varenda känslig centimeter. Hon gjorde ljud (vet inte om det var medvetet) som liksom skapade vibrationer som gjorde det hela så otroligt jävla skönt. Hon var också en sån där guld brud som svalde satsen direkt man kom.
Men hon var en sån som kunde gå hela vägen ner, hon gick så djupt att jag kunde känna hur jag stötte i hennes gomsegel och halsmandlar när hon sakta gick ner för att låta sina läppar forma sig på botten. Men att hon inte fick några kräk reflexer är helt "beyond me".
Den avsugningen by itself var definitivt en "Seal of approval" för fru material om man frågar mig.
Vanligtvis så är avsugningar lite hit or miss. Jag älskar att få avsugningar, don't get me wrong! Men när det bara känns som att tjejen har öppen mun och bara dreglar på kuken så känns det rätt meningslöst. Eller ännu värre är när en tjej insisterar bara på att suga av en med kondom på... Det är ett antiklimax som inget annat.
Sedan har jag rent generellt inte har träffat många tjejer som faktiskt gillat att ge oralt och sett det som en del av sexet, har träffat en del som gett det ibland men oftast gått rakt på vanligt vanilj sex liksom.
På senare år så har jag totalt sett fått en okej avsugning och innan det så var det 4 år sen sist jag fick en. Bägge av samma tjej.
Det har väl känts bra men det är lite mittemellan och hon har inte gått så långt ner utan har väl mest sugit på ollonet och sedan gått ner en liten bit från det. Hon gjorde inte de där ljuden och hade inte det där vakuumet som den andra tjejen hade. Helt okej, eftersom det förekommit så sällan så har ju det känts bättre än vad de egentligen gör. Men i jämförelsevis med den andra bruden så är de ingenting i jämförelse med henne. För hon kunde fan suga riktigt bra.
Men rent statistiskt så är det ungefär 2/10 som verkar kunna suga sådär riktigt bra. Medan 5/10 kan suga helt okej och de resterande 3/10 dreglar bara och tror att det räcker med att puta med läpparna och låta huvudet åka framåt och bakåt räknas som en bra avsugning. Av de tjejer JAG har erfarenhet av.
Senast redigerad av Snartfinsk 2021-04-09 kl. 10:44.
Det händer mig ibland att jag stöter på tjejer som verkligen är bra på att suga.
Det är inte vanligt, jag skulle säga kanske en på hmm 25? ifs så kan man vara
riktigt grym på att suga kuk utan att ta hela penis ända ner till roten men det jag undrar över
är dessa individer som lyckas med konststycket att köra ner ALLT i truten som en galning
, en och annan kvälvning kan komma och ögonen blir en aning tårögda på dem men långt går det,
och hos en och annan kan man till och med känna deras läppar vid blygdbenet så som att dom skulle
kunnat få ner än mer kuk i halsen...
Kan tillägga att jag har en normal stor, eller lite över medel både på längd och tjocklek men ingen extrem porrfilms monster-cock direkt.
Ni tjejer som klarar av ovanstående, hur fan gör ni? Har ni tränat mkt på det? Hur har ni tänkt?
Typ "- jag ska bli bäst av alla tjejer att suga kuk.." och sen har ni tränat med en banan timvis framför spegeln? (det här är väl knappast en begåvning man föds med?)Pratar ni om era tricks med tjejkompisar? Var det nån som lärde er? Var det en dominant
pojkvän som "tvingade" er att lära er så pass länge så att ni efter ett tag till slut lyckades med det?
Och en fråga till er killar, hur vanligt är det att ni träffar tjejer som lyckats suga av er på det sätt jag nyss beskrev? Ni kanske aldrig ens har upplevt det (än)?
Om ni upplevt det, beskriv gärna mer ingående. Kan vara kul att höra.
Rent spontant så tror jag att detta är ganska ovanligt...en slags talang som väldigt få besitter..
Det är något som går att träna upp och är ingen "talang" per se. Vissa saknar kräkreflexen (den stimuleras inte och inga kvälningar sker), sedan är munnen och svalgets anatomi som spelar roll. En tjej som kan gapa mycket stort får in en kuk med enkelhet jämfört med en tjej som har en liten mun och svalg. Vi är alla anatomiskt olika och jag tillhör det senare, dock har jag lyckats.
Kräkreflexen går att "träna bort" och man kan tvinga sig att ta en kuk djupare. Trevligt att utmana sig men har inte lyckats med alla jag varit med. Dessutom gillar killar och män olika format av avsugningar, så har i största mån försökt uppfylla deras önskemål och fantasier.
För att besvara dina frågor: Jag gillar akten att tillfredställa min partner. Tänder på att han går ingång på mig och/eller på akten i sig. Det leder till att jag gärna vill gå ner på honom. Nej, har inte tränat på det i något avseende, utan har enbart utövat det vid sex eller spontant för jag varit sugen på sex. (nej har ej haft många sexpartners heller, men ville ha sex ofta). Har inte tänkt att jag vill bli bäst eller i de banorna, jag gör det för att både jag och min partner ska njuta, det är viktigt för mig. Behovet av att jämföra sig med andra är föga attraktivt, jag fokuserar på att utveckla sexlivet med den jag är med. Vad andra kvinnor gör struntar jag fullkomligt i. Akten i sig görs i mångt och mycket med entusiasm och engagemang, jag tycker om att visa min partner att jag vill ha honom. I synnerhet om det är någon jag är i relation med, jag vill vara hans och han ska vara min, typ så.
Pratar sparsamt om mitt privatliv, i synnerhet sexliv med kompisar. Kan återge saker i generella drag men detaljer är inget jag går in på. Så nej jag mottar sällan tips men det har förekommit att jag har gett tips ibland. Ingen lärde mig, mer än att jag som ung tonåring såg vad en avsugning var. Har aldrig blivit tvingad av någon, "dominanta" killar eller män som inte kan behärska lyhördhet eller tror sig ha rätten att utöva vad fan de vill ha jag inte stött på lyckligt nog.
Blev tvingad i en ganska destruktiv relation i min ungdom. Det går att träna bort kräkreflexen. Det var väl det enda bra jag fick ut av den relationen.... processen då var mindre kul men numer njuter jag av att kunna göra det bra för mottagaren.
men är det verkligen så skönt?
jag har trott att det där bara är någon idé för att testa om man kan
är pga kräkreflexen som det inte går.. jag tror inte att det är ngt som alla kan lära sig
Kanske!
Men tycker att det är fint när hon försöker och vill, och sedan tittar upp tillgivet och säger hmhmhm jag kan inte ta hela den är för stor
Kanske!
Men tycker att det är fint när hon försöker och vill, och sedan tittar upp tillgivet och säger hmhmhm jag kan inte ta hela den är för stor
Hehe visst men avsugningen ska ju vara för båda, jag suger ju kuk för att jag tycker om det visst kan jag försöka men... Det bästa är när han precis ska komma då känns det som att jag har makten.
Försöker ju bli gravid så jag har matat en kille med kosten som ska vara bra o det gör verkligen skillnad, nu är det ju ingen garanti men jag har testat med att ta satsen i munnen o sperman känns mycket kraftigare seg o rinner inte lika mycket som förut, verkligen stor skillnad. Sög av en annan kille det var som dag o natt, knappt att det skulle bli fläckar på blusen.
Kan ju inte ta den hela vägen det går inte, åtm inte i normal ställning hoppas jag duger ändå
Senast redigerad av LenaPaul 2021-05-05 kl. 23:57.