2021-05-05, 10:41
Medlem
dANiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Vad fan säger du, jag heter Jocke kommer från Ockelbo, singelpappa här är mitt nummer JAG ORKAR INTE CHATTA MED ERA JÄVULSKAP TILL KVINNOR NI BVVARA SLÖSAR MINA PENGAR

Lol, jag älskar dig.
2021-05-05, 10:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Lista ut det först då.

Lägg märke till det själv, se efter vissa gånger du skriver jättebra, utförligt, men inte får ett skit till svar. Sen kollar du in tråden här, fråga runt hur det ser ut för andra, om dom får svar. Många gånger kommer så vara fallet, dvs andra får massor av meddelanden, medans du får noll, även fast du skriver asbra.
2021-05-05, 10:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Övertygad om att du är oduglig.

Mhm runkar din kuk hårt och länge sötnos, du är den sexigaste mannen jag sett, är så sjukt attraherad av dig att jag håller på att smälla av! Säg mig, hade du velat knulla mig och en annan kvinna samtidigt, något du fantiserar över kanske? Vad tror du om att smiska min lilla rumpa när du tar mig hårt och brutalt?
2021-05-05, 10:44
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
För att de flesta här är män. Vi har bara ett fåtal damer i tråden, Mopsan typ. Dessutom får man ju inte logga kukar när man pratar över telefon, och vem vill inte göra det? Skulle behöva gå i terapi om jag inte fick min dagliga dos.
Skulle aldrig vilja prata med äcklen i telefon.
Längtar efter att kunna ligga ute på altan i soffan och skriva. Undrar vad fan mina grannar skulle säga om jag sa det jag skrev.
2021-05-05, 10:53
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnill
Jag har en granne som jobbar inom telefondating. Hon har fast timlön, semesterersättning, byter röstmeddelanden med karlarna. Inget krångel med lön/skatt då företaget är svenskt. Timlönen är väl inte hög men hon tjänar samma vare sig det är 0 killar eller 50 killar inne. Bestämmer sitt schema själv.
Jobbar hon 10 tim i veckan så får hon ut ca 2.500 i månaden. Varför tar ni inte ett sånt jobb istället för det här?
Fattar inte varför det skulle vara bättre?
Tycker att det jag gör är toppen.
Som det här landet ser ut, så väntar jag inte ivrigt på att betala skatt direkt. Är man så sugen på att göra det, så är det väl bara att antingen lägga undan pengar så man har om dom kommer på att man fifflar. Eller så ringer man dit och frågar så det blir rätt. Sluta stressa som att hela instatsstyrkan skulle komma och hämta er.
2021-05-05, 11:00
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Skulle aldrig vilja prata med äcklen i telefon.
Längtar efter att kunna ligga ute på altan i soffan och skriva. Undrar vad fan mina grannar skulle säga om jag sa det jag skrev.
Nej, och jag tror att det är rätt många som känner som dig också

När man chattar får man ju åtminstone lite betänketid, kan skratta eller spy lite grann om man så gärna vill det. Men över en telefon blir allt så jävla live så skulle heller aldrig palla det, om jag var tjej då.
2021-05-05, 11:03
Bannlyst
Citat:
Fattar inte varför det skulle vara bättre?
Tycker att det jag gör är toppen.
Som det här landet ser ut, så väntar jag inte ivrigt på att betala skatt direkt. Är man så sugen på att göra det, så är det väl bara att antingen lägga undan pengar så man har om dom kommer på att man fifflar. Eller så ringer man dit och frågar så det blir rätt. Sluta stressa som att hela instatsstyrkan skulle komma och hämta er.

Fucking kungbrud skulle lätt bjuda dig på en golf-runda i min båt, frågat dig om när du hade ditt senaste bästa knull för att sedan SUGIT DIN KLITTA OCH KNULLAT DIG PÅ MITT KÖKSBORD MEN DU VILL JU ALDRIG SES JAG BÖRJAR BLI JÄVLIGT LESS PÅ ALLA JÄVLA KÄRRINGAR HÄR INNE SOM BARA VILL CHATTA, HÄR ÄR MITT NUMMER JAG HAR STOR KUK SOM FAN OCH TRE DÖTTRAR JOBBAR PÅ DAGARNA KOMMER FRÅN SRI LANKA är ingenjör bor på Karlaplan
2021-05-05, 11:09
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Nej, och jag tror att det är rätt många som känner som dig också

När man chattar får man ju åtminstone lite betänketid, kan skratta eller spy lite grann om man så gärna vill det. Men över en telefon blir allt så jävla live så skulle heller aldrig palla det, om jag var tjej då.
Jag såg ett program på tv för många år sen om en som jobbade på en sån där linje. När hon pratade med kåtbocken så satt hon och trampade på en motionscykel samtidigt för att få rösten lätt andfådd, och sa at hon var så kåt. Sen körde hon fingret i en gurka för att han skulle höra hur blöt hon var.
Kan inte se mig själv hålla på så riktigt
2021-05-05, 11:10
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Fucking kungbrud skulle lätt bjuda dig på en golf-runda i min båt, frågat dig om när du hade ditt senaste bästa knull för att sedan SUGIT DIN KLITTA OCH KNULLAT DIG PÅ MITT KÖKSBORD MEN DU VILL JU ALDRIG SES JAG BÖRJAR BLI JÄVLIGT LESS PÅ ALLA JÄVLA KÄRRINGAR HÄR INNE SOM BARA VILL CHATTA, HÄR ÄR MITT NUMMER JAG HAR STOR KUK SOM FAN OCH TRE DÖTTRAR JOBBAR PÅ DAGARNA KOMMER FRÅN SRI LANKA är ingenjör bor på Karlaplan
Alla kärringar här inne är trött på han också.
2021-05-05, 11:11
Bannlyst
Citat:
Alla kärringar här inne är trött på han också.

Jag är numera en mix av golfarn, arga jocke och ingenjören från sri lanka!
2021-05-05, 11:11
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Jag såg ett program på tv för många år sen om en som jobbade på en sån där linje. När hon pratade med kåtbocken så satt hon och trampade på en motionscykel samtidigt för att få rösten lätt andfådd, och sa at hon var så kåt. Sen körde hon fingret i en gurka för att han skulle höra hur blöt hon var.
Kan inte se mig själv hålla på så riktigt
Haha såna pro tips.
2021-05-05, 11:12
Bannlyst
Btw helt OK flyt nu, därför jag inte är lika jobbig här inne. Eller vänta det är jag ju, hold ur horses till kön kukar igen då kommer jag gå bananas.

MER STIMS LETS GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in