Alltså blir så jävla trött och provocerad av Gränslandet. Gör era jävla tävlingar, ha det lite gött och försök ta er tillbaka. Istället sitter bottenskrapet av vår genpool och skall "pakta". "Det viktiga är att inte Alex kommer tillbaka". Jag fattar inte - hur kan det vara viktigare att snacka skit? Och hon den blonda tjejen som inte varit med och har noll koll från tidigare hakar på som någon jävla dummy. Där har vi inte heller någon ryggrad eller självtänkande.
Och det är alltid brudar. Ludde är fan en brud och är så glad att Sophia inte längre "är i vårt lag" SÅ JAG SLIPPER SKÄMMAS. Sicket avskräde!
Hoppas alla kommande tävlingar är armbrytning, slag mot käke, lyfta någon som är tyngre 8 kilo och som kräver att man håller käft.
Behöver jag påpeka att jag håller på Alex?
Hahahah
Ludde tror att han är bäst. Vilken nolla han är. Alex tar honom med sitt lillfinger.
Tova Sophia har ett klipp uppe på insta som verkar spoila lite av gränslandet.
Anders är där framför henne och Alex, han frågar henne hur hennes hår luktar och hon säger sen i sync nåt om schampo att hon inte använt nåt sånt på några dagar, undra om det är hon och Alex som blir diskade för att dom varit och smygduschat eller nåt?
Senast redigerad av GnusMan 2021-05-05 kl. 01:06.
Tova Sophia har ett klipp uppe på insta som verkar spoila lite av gränslandet.
Anders är där framför henne och Alex, han frågar henne hur hennes hår luktar och hon säger sen i sync nåt om schampo att hon inte använt nåt sånt på några dagar, undra om det är hon och Alex som blir diskade för att dom varit och smygduschat eller nåt?
Han är ju frisör, kanske smugglat med sig ett schampo?!?
Får de tandkräm och tandborste av produktionen? De visade igår några som borstade tänderna. De får säkert tvål och schampo med, precis som på Farmen.
Det tror jag inte, vissa har med en tandborste som personlig sak. Nån kanske har tandkräm i år som personlig sak. Annars så får de gå skitiga varje dag.
På tal om hygien så ingick tandborste, tandkräm, schampo och tvål i bastuvinsten så att de tre fick tvätta sig rena. Undrar om de har på sig sina skitiga kläder sen när de blivit rena.
William börja vackla kring vilken sida han står på och det vore ju tråkigt om han bytte sida nu. Lika tråkigt vore det om de andra får för sig att rösta ut honom redan nu. Anders meddelar att det är 2 personer som kommer att åka ut i nästa öråd.
Gränslandet onsdag.
Pär-Sophia säger att Alex äter mest utav alla och sedan torkar bort lite tårar. Där är matdilemmat igen, ska man ha mer mat om man är större rent fysiskt... Alltså vad i helvete hände, måste se om det igen. Alex och transan får en utskällning, och får åka hem eftersom Alex fru swischade pengar eller nåt och Elias och Tova köpte godis och mat den natten de var ute? Var inte Wilma med dem förresten då och också åt utav allt. Så dåligt gjort utav Alex att vara med på det, nu blir många besvikna som hejade på honom. Men nu blir vi åtminstone av med Sophia för gott.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-05-05 kl. 03:08.
Luddes ego går igång på 150% när dom får veta att det ska köra pristävling och han ska få vara med. Alex sitter och tittar på honom och tänker säkert "Vad fan håller han på med" Och transan fortsätter såklart snacka i synkarna om att Alex måste stanna i gränslandet "tills det stänger"...Som vanligt är Wilma sämst i tävlingen, förutom när hon mötte Elias i eldtävlingen.
STOR SPOILER
Alex och transan blir diskade pga att dom fuskat med mat. Dom hade hämtat köttbullar, falukorv, godis etc. Och transan verkar ha tvättat håret med schampo. Nu hoppas jag på att Wilma vinner tävlingen imorgon och får komma in i Robinson.
Wrenklers spoiler blev sann. Anders blev informerad av produktionen att Alex och Sophia ätit mat som inte kommit från Anders, tävlingar eller naturen och är diskade ur årets Robinson.
Hahahahahha fyfan vad kul att tänka i retrospekt på att transan sa för några avsnitt sedan att Elias var så energisk då han kom tillbaka för han hade ett "sockerrus"
Hahahahahha fyfan vad kul att tänka i retrospekt på att transan sa för några avsnitt sedan att Elias var så energisk då han kom tillbaka för han hade ett "sockerrus"
Fan va arg jag blir på Alex för att han fuskade, han skulle ju vinna!! Nu hejar jag nog på William.