2021-05-04, 19:55
Medlem
IQpizzasallads avatar
Hahaha "ja just ja du har ju bojan, det hade jag glömt....".

Varför håller ingen under kåsan med handen? Fick man inte det eller?
2021-05-04, 20:01
Medlem
2021-05-04, 20:05
Medlem
Jag tycker Olivia växer jämfört med många andra. Hon är alltid glad, bryr sig inte om att hon fick en massa röster på sig och är faktiskt en av de bättre i tävlingarna. Att hon dessutom är snyggast av allihopa behöver jag inte ens nämna. Tyvärr har Hon en feministisk ådra, men inte lika uppenbar som hos andra.
2021-05-04, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag tycker Olivia växer jämfört med många andra. Hon är alltid glad, bryr sig inte om att hon fick en massa röster på sig och är faktiskt en av de bättre i tävlingarna. Att hon dessutom är snyggast av allihopa behöver jag inte ens nämna. Tyvärr har Hon en feministisk ådra, men inte lika uppenbar som hos andra.

Ja, Olivia har växt med tiden och visst är hon snyggast. Själv är jag dock barnsligt förtjust i Joanna. Tuff brutta som fått ett par brutala smällar i livet men inte hör man henne snyfta sig igenom det. Om jag minns hennes lilla privata klipp rätt så verkade hennes morsa vara från forna östblocket och det är aldrig några veka själar så självklart har hon fostrat Joanna till en tjej som käkar små primadonnor som lilla Johanna från Lidingö till frukost..
2021-05-04, 20:31
Medlem
FetOrvars avatar
Citat:
Snyggast? Hon är ju alldeles spinkig
2021-05-04, 20:39
Medlem
peterZiipens avatar
^Dennis är väl ändå objektivt sett snyggast.
2021-05-04, 20:44
Medlem
Vad har Alex gjort för att behöva utstå sån där vuxenmobbning, först i vanliga Robinson med Wrenkler och nu det som händer borta i translandet. Det kan inte alls vara roligt att vara honom i den guppen nu. Jag hävdar att Alex är den normala och de andra är de något fel på.

Alex, Dennis, Jokkmokk och Joanna är de jag tycker är vettigast och de jag vill se i en final.
2021-05-04, 20:48
Medlem
Timodjin77s avatar
Alex har haft en tendens till dålig vinnare. Lite självgod imo. Men det förklarar inte denna mobbing han får utstå.
2021-05-04, 21:00
Medlem
Vilken djävla mobbingTV gränslandet är! Är oerhört provocerad. Som Ludde Per och den där blondinen beter sig mot Alex är INTE ok TV4
2021-05-04, 21:04
Medlem
dwgs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av FloridaMan
Ja, Olivia har växt med tiden och visst är hon snyggast. Själv är jag dock barnsligt förtjust i Joanna. Tuff brutta som fått ett par brutala smällar i livet men inte hör man henne snyfta sig igenom det. Om jag minns hennes lilla privata klipp rätt så verkade hennes morsa vara från forna östblocket och det är aldrig några veka själar så självklart har hon fostrat Joanna till en tjej som käkar små primadonnor som lilla Johanna från Lidingö till frukost..

Är du fulla?😂 Joanna är snyggas och lätt det tjej som har varit "bäst" i R historia

Olivia är bra och kommer säker gå till final
2021-05-04, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FloridaMan
. Själv är jag dock barnsligt förtjust i Joanna. Tuff brutta som fått ett par brutala smällar i livet men inte hör man henne snyfta sig igenom det. Om jag minns hennes lilla privata klipp rätt så verkade hennes morsa vara från forna östblocket och det är aldrig några veka själar så självklart har hon fostrat Joanna till en tjej som käkar små primadonnor som lilla Johanna från Lidingö till frukost..

Håller helt med. Rak, ärlig och gnäller inte. Hon är den starkaste. Bara att se på Anders(Andreas?) när han fick fotbojan. Han började storgråta. Inte ett enda leende, bara ilska och självömkan. Det är klart att det är jobbigt att få den fotbojan. Men är övertygad om att alla andra deltagare (utom J) ändå hade kunnat bjuda lite på det, skratta någon gång och skämta lite om det. Säkerligen lite gnäll men inte som en 8-åring. Han gav till och med upp i tävlingen, skulle inte ens gå ner till vattnet först. Så fort det blir motstånd så är det synd om honom. Han är väl uppåt 50, kan ju inte levt ett helt liv utan motgångar. Retar mig nått otroligt ju mer jag tänker på det. Lag syd tacklade motgångarna och alla förluster betydligt bättre då. Heja Joanna.
2021-05-04, 21:10
Medlem
Johanna är en blåst liten översittarsnobb från Liiiidingö o fattar fortfarande ingenting trots diskussionen. Hon bad så jättemycket om ursäkt och sa framför dom andra att det inte alls var vad hon menade. men i synkarna var hon så duktig på att förlöjliga dom igen och kalla det för överdrift och att de betedde sig som om det va ”världens undergång”. Inte första gången hon kallar nån för korkad, den falska lilla råtta. Ser jag henne ute kommer jag ge henne mördarblicken.
Senast redigerad av averylovelyday 2021-05-04 kl. 21:13.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in