Citat:
Ursprungligen postat av
FloridaMan
. Själv är jag dock barnsligt förtjust i Joanna. Tuff brutta som fått ett par brutala smällar i livet men inte hör man henne snyfta sig igenom det. Om jag minns hennes lilla privata klipp rätt så verkade hennes morsa vara från forna östblocket och det är aldrig några veka själar så självklart har hon fostrat Joanna till en tjej som käkar små primadonnor som lilla Johanna från Lidingö till frukost..
Håller helt med. Rak, ärlig och gnäller inte. Hon är den starkaste. Bara att se på Anders(Andreas?) när han fick fotbojan. Han började storgråta. Inte ett enda leende, bara ilska och självömkan. Det är klart att det är jobbigt att få den fotbojan. Men är övertygad om att alla andra deltagare (utom J) ändå hade kunnat bjuda lite på det, skratta någon gång och skämta lite om det. Säkerligen lite gnäll men inte som en 8-åring. Han gav till och med upp i tävlingen, skulle inte ens gå ner till vattnet först. Så fort det blir motstånd så är det synd om honom. Han är väl uppåt 50, kan ju inte levt ett helt liv utan motgångar. Retar mig nått otroligt ju mer jag tänker på det. Lag syd tacklade motgångarna och alla förluster betydligt bättre då. Heja Joanna.