2021-05-03, 23:24
Medlem
Crapmagics avatar
Trans-Tova har blivit snyggare sedan hon blev bortforslad till gränslandet (gränslandet till kvinnlighet)
2021-05-03, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Det var Wrenkler som pratade om det i en av sina videos på Youtube. Han sa något i stil med:
- "Vad jag har hört så kommer det hända en hel del intressanta grejer framför, t.ex. som att två kommer vara tvungna att lämna pga regelbrott". Alltså inget som är 100% bekräftat, utan det är mer att Wrenkler har hört det på ryktesvägar. Man får ta det med en nypa salt. Trodde verkligen att det var Elias och Sophia efter deras ölkalas på campingen!
Läs tv.nu om Gränslandet på söndag.
2021-05-03, 23:28
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnigdag
Poängen var inte alls att spela god. Jag nämnde inte någonstans att det var äckligt etc. hur folk väljer sina ord i tråden (det säger nog sig självt. Folk är inte dumma). Jag nämnde att det var orelevant och omoget att gnälla på hennes utseende. Jag tog upp hur folk anklagar henne för att hon är femenist eftersom jag ser det som en anledning för henne att stöta bort kritik och tänka att det bara är "patriarkatet" som talar.
Att hon är bortskämd och att hennes beteende är dåligt är väsentligt och högst rimligt att ta upp i och med hur hon betett sig?
Vilket fall som helst så fick du mig faktiskt att tänka om och se det här för vad det är. Och jag är fan lite äcklad av mig själv att jag ens har deltagit.. Jävla häxjakt,, sitta och peka ut folk som onda, vidriga, bortskämda, fula..
Ingen 20 årig förtjänar såhär mycket skit för ett par dåliga ordval i en jävla tävling.. Det vi håller på med är värre än allt nån har gjort i det där programmet.
Och ingen vuxen för den delen heller, undra hur dom mår just nu. Dom får hot och blir offentligt förnedrade. Dom är säkert både rädda och känner sig kränkta. Dom enda som klarar sig är dom som sitter tysta och inte säger så mycket, alla andra har vi hittat fel på och skrivit om det.

Här blir man liksom varnad om man spoilar nått. men att sitta och skriva att man skulle vilja träffa på Ludde och slå honom är tydligen helt ok, och allt annat skit..
Det tv4 håller på med är inte ok heller. tror många av deltagarna känner sig lurade och utnyttjade. För tv4 vet ju vad dom gör mot dem här människorna och deras familjer och vilka konsekvenser dom kommer få efteråt, men dom kör på så länge dom kan tjäna pengar på det .
Senast redigerad av ola-hammastrom 2021-05-04 kl. 00:01.
2021-05-03, 23:30
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Läs tv.nu om Gränslandet på söndag.

gränslandet
2021-05-03, 23:32
Medlem
Altså ...detta måste vara den SÄMSTA Robinson säsongen någonsin, tycker det ska bli kul varje år med en ny Robinson, vilka som ska spela...finns det några jag verkligen kan hålla på...finns det några jag rent av avskyr.

Denna säsong har knappt haft en enda medlem som jag en bryr mig om, det skulle vara wrenkler då, må vara lite udda men jag förstår han och han är inte lika ful som många andra som sitter på höga höga hästar men gud vilken fult inre de har, tror inte jag behöver nämna några namn.. de är så obetydliga att jag blandar ihop namn, men hon lidingö flickan...fy bubblan alltså, maken till falskare och fegare människa får man leta efter, lika så hennes "pappa" vad han nu hette, de som var i gränslandet...hua...

Tycker faktiskt synd om kvinnorna dessutom. Är det samhället som tryckt på dom att de absolut bör "ta för sig" vilket ist yttrar sig i att det blir en enorm separation hos könen så länge inte männen beter sig som kvinnor. Se bara på HATET mot alex på gränslandet speciellt sen ludde kom, det var ju ren mobbing, tur att han är man nog att ta det och för att avsluta tycker jag han är det ENDA värdiga segraren kvar i spelet av Robinson 2021!

Är jag ute och cyklar?

/Flaco Jimenez aka. Texas främste Dragspelare.

Ps. Kan tänka mig att det forfarande luktar av vedervärdiga Öberg i kasernen i lumpen jag gjorde här i sverige... denna Öberg med en uppåtnäsa som gör att han liknar en pestsmittad gris...fy fan för Öberg!
Senast redigerad av Flaco.Jimenez 2021-05-03 kl. 23:37.
2021-05-03, 23:33
Medlem
Citat:
gränslandet
2021-05-03, 23:39
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tombo88
Uppenbarligen ingen idé att ens diskutera. Räcker att ta en titt i din signatur.

Tragiskt att vi människor drivs så lätt mot hat, men så är det. Även om det bara är en jädra lek på tv där någon är lite taskig eller uttrycker sig illa.

Jaja om något år är det bortglömt.

"Lite" taskig

Du verkar ha glömt hur hon konstant betedde sig mot Wrenkler. Det fick honom att vilja åka därifrån. Då fick vi inte ens se allt heller.
Senast redigerad av Cuckslayer 2021-05-03 kl. 23:43.
2021-05-03, 23:55
Medlem
610Herrgaards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur

Det är ju möjligt att jag är efterbliven men jag hittar bara avsnitt 1 & 2 på Tv.nu
2021-05-03, 23:57
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 610Herrgaard
Det är ju möjligt att jag är efterbliven men jag hittar bara avsnitt 1 & 2 på Tv.nu

från tv.nu, gränslandet
2021-05-03, 23:58
Medlem
610Herrgaards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 610Herrgaard

Visade sig att jag var efterbliven. Hittade det nu.
2021-05-03, 23:59
Medlem
610Herrgaards avatar
Citat:
från tv.nu, gränslandet

Tack ska du ha.
2021-05-04, 00:03
Medlem
Vad är det ni snackar om för regelbrott, gränslandet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in