Altså ...detta måste vara den SÄMSTA Robinson säsongen någonsin, tycker det ska bli kul varje år med en ny Robinson, vilka som ska spela...finns det några jag verkligen kan hålla på...finns det några jag rent av avskyr.
Denna säsong har knappt haft en enda medlem som jag en bryr mig om, det skulle vara wrenkler då, må vara lite udda men jag förstår han och han är inte lika ful som många andra som sitter på höga höga hästar men gud vilken fult inre de har, tror inte jag behöver nämna några namn.. de är så obetydliga att jag blandar ihop namn, men hon lidingö flickan...fy bubblan alltså, maken till falskare och fegare människa får man leta efter, lika så hennes "pappa" vad han nu hette, de som var i gränslandet...hua...
Tycker faktiskt synd om kvinnorna dessutom. Är det samhället som tryckt på dom att de absolut bör "ta för sig" vilket ist yttrar sig i att det blir en enorm separation hos könen så länge inte männen beter sig som kvinnor. Se bara på HATET mot alex på gränslandet speciellt sen ludde kom, det var ju ren mobbing, tur att han är man nog att ta det och för att avsluta tycker jag han är det ENDA värdiga segraren kvar i spelet av Robinson 2021!
Är jag ute och cyklar?
/Flaco Jimenez aka. Texas främste Dragspelare.
Ps. Kan tänka mig att det forfarande luktar av vedervärdiga Öberg i kasernen i lumpen jag gjorde här i sverige... denna Öberg med en uppåtnäsa som gör att han liknar en pestsmittad gris...fy fan för Öberg!