2021-05-04, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Bro: Maria Sandh
Göteborg: Henrik Engblom
Jägersro: Richardo Ramallo
Klampenborg: Bettina Andersen
Danska provinsen: Lea Olsen

Bra val. Ingen på Övrevoll?
Citera
2021-05-04, 17:40
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Bra val. Ingen på Övrevoll?

Öh ah juste

Överste furste Wido då 🇩🇪🪖👮‍♀️
Citera
2021-05-04, 18:13
Bannlyst
Citat:
Öh ah juste

Överste furste Wido då 🇩🇪🪖👮‍♀️

Citera
2021-05-04, 18:24
Bannlyst
Det här är mina val:

Bro Park: Madeleine Smith (men hon får gärna sluta rida, det kan förslagsvis Shane göra)
Göteborg: Tobias Hellgren (hade Christer Hederud haft licensen kvar hade jag valt honom).
Jägersro: Hans-Inge Larsen
Klampenborg: Lars Kelp
Danska provinsen: Ian Archer
Övrevoll: Annike Bye Hansen
Senast redigerad av rammakaren 2021-05-04 kl. 18:27.
Citera
2021-05-04, 19:12
Bannlyst
Men om jag hade en stor plånbok och ville göra en seriös satsning, skulle jag sätta hästarna hos Castro.
Citera
2021-05-04, 20:04
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Det här är mina val:

Bro Park: Madeleine Smith (men hon får gärna sluta rida, det kan förslagsvis Shane göra)
Göteborg: Tobias Hellgren (hade Christer Hederud haft licensen kvar hade jag valt honom).
Jägersro: Hans-Inge Larsen
Klampenborg: Lars Kelp
Danska provinsen: Ian Archer
Övrevoll: Annike Bye Hansen

Hahaha håller med, träna absolut men pinsamt varje gång hon tappar i starten.

Så roligt, tänkte också Kelp men han har väl inte så många hästar?
Citera
2021-05-04, 20:18
Medlem
Avlanss avatar
Ska rangordna de tränare oavsett bana jag helst hade haft hästar hos

1. Richardo Ramallo, jättesnäll och helschysst kille som verkligen knegar på. Hoppas han blir champion en dag. Malin gör ett jättejobb.

2. Nathalie Mortensen, ja hon heläger sina hästar och kanske inte är intresserad av massa ägare som lägger sig i. Men få jobbar lika hårt som hon. Riktigt snäll, varm och duktig.

3. Göran Schillström, borde bli proffs och har bara en häst som inte är egenägd. Men han är riktigt schysst och ger många yngre chansen att rida både i lopp och träning. Han är hyvens.

4. Annika Sjökvist, väldigt vänlig. Hästarna springer in och hon jobbar hårt.

5. Jessica Long, tuff som få men trevlig/rolig och är en av få kvinnor som verkligen utmanar som tränare i de största loppen. Sedan styr hon Karlsson på ett bra sätt. 😄👌🏻

6. Jan Erik Pettersson, riktig gullig och hästarna levererar nästan alltid. Av den gamla skolan.

7. Jessica Ohlson, väldigt ambitös och jobbar hårt. Smart. Hoppas hon får fler hästar in.

8. Khalil de Burca: kanske inte bäst vad gäller ekonomiska spörsmål men han träna häst kan han och han är faktiskt jätterolig och trevlig.

9. Nathalie Wiklund, ska snart bli proffs. Supertrevlig och jobbar väldigt hårt. Kul att hon fått chansen att preppa åringar. Hon gjorde det bra med sina bloomhästar. Hon har Framtiden för sig!!

10. Alice Elmerskog, hon har verkligen fått ett uppsving, jobbar hårt och startar mycket!! Väldigt snäll
Citera
2021-05-04, 20:20
Medlem
Avlanss avatar
Julian Mclaren är också en reko person som gör det bra. Väldigt snäll och bra att ha att göra med. Han jobbar väldigt hårt och får bra överseende.
Citera
2021-05-04, 20:22
Medlem
Avlanss avatar
Malmborg tycker jag faktiskt har växt en del i mina ögon. Hon har bra personal hos sig, Tapia, ”Mick” och en tidigare travtjej. Så jag tror inte man ska räkna bort henne. Det är ju trots allt hur de tränas och hon sitter ju inte på hästryggen:

Nä jag tror det kan bli spännande att se hur det går under säsongen då hon ändå vässat organisationen
Citera
2021-05-04, 20:35
Bannlyst
Citat:
Malmborg tycker jag faktiskt har växt en del i mina ögon. Hon har bra personal hos sig, Tapia, ”Mick” och en tidigare travtjej. Så jag tror inte man ska räkna bort henne. Det är ju trots allt hur de tränas och hon sitter ju inte på hästryggen:

Nä jag tror det kan bli spännande att se hur det går under säsongen då hon ändå vässat organisationen

Hon måste väl ha lärt sig något av pappa? Han var ju en riktig hästkarl med erfarenhet av medelsvår hoppning och dressyr, fälttävlan och jaktlopp. OS-medaljören Lussan Nathhorst var en av Jannes elever.

På söndag är det väl äntligen dags för High Max? Ulrika rider säkert ett bättre löp än PA gjorde senast. Det blev för vid sista kurva den gången. Hade PA stannat på railen hade han tagit hem det.
Citera
2021-05-04, 21:19
Medlem
Avlanss avatar
Krigar drottning ska väl bara vinna imorgon
Citera
2021-05-04, 21:20
Medlem
Avlanss avatar
Vafan får inte upp aktuell hcp i arg appen, går det att få fram på något vis? Vore lyxigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in