Citat:
Ursprungligen postat av
AreYouBack
Står fortfarande bakom det. Sverige har blivit rikare och våldet minskade. Våldet fick nyfart med den okontrollerade invandringen och Sverige skull eha haft mycket låg brottslighet om det inte vore för invandringen. Nu talar vi om kvinnovåldet som plågat kvinnor i alla kulturer och klasser. Det är runt det vi måste samlas.
Hur tänker man att det ska gå till?
Man har de män man förtjänar.
Således har svenska kvinnor de män vi förtjänar,
och icke-svenska kvinnor har de män de förtjänar.
Men nu driver man linjen att svenska män ska få fason på icke-svenska män,
hur ska det ens gå till?
Det enda är att repatriera så att deras kvinnor, i deras biotop, ser till att få fason på dom
innan dom kommer hit.
(Inte för att jag vill ha dom här, men problemet regimen påstår sig vilja lösa är ju att de fortsätter sitt kvinnoförtryck här.)
Det är befängt att svenska män ska göra det jämställdhetsarbete på en kvart som deras kvinnor har haft hundratals, tusentals (de tillhör ju mycket äldre kulturer än vi), år på sig att göra.
Svenska män har så oändligt mycket mer gemensamt med mig, svensk kvinna, än de har med en icke-svensk man.
Visst, en icke-svensk man kan känna sig jätteduktig, och det får man ju säga att han är, om han lyckas utveckla sig, säg 50 år, i vår riktning. Men för en svensk man och mig är det omärkbart för gapet ligger på en, säg 800 år.
(Sen tror jag inte att vi har haft samma utgångsläge från början, vi har inte haft haremskultur, men om man låtsas att det är ett linjärt förlopp)
Stigmat som drabbar den svenske mannen i svensk kultur, alla klasser, är superduperstarkt.