2021-05-03, 09:28
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Nån fler än jag som tycker att Löfven är en idiot?

Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Det är VÄLDIGT många som tycker som du.

Jag har aldrig gillat Löfven och har inte börjat heller. Men när jag såg debatten igår så förvånas jag över hur jävla korkade alla andra är. För de mesta står han där o drar ett par floskler men håller sig rätt anonym under debatterna medan de andra skriker varandra i munnen o tjattrar.
Det är är riktiga idioter är ju Annie, Märta främst. Herregud vad illa det var att titta på dom. Vet inte om Nooshi blivit kapitalist helt plötsligt med alla investeringar i företag hon pratar om.
Citera
2021-05-03, 09:28
Medlem
Löfvén: Jobben, Jobben, Jobben. Menar han "låtsasjobben" som kostar miljarder kr i bortkastade skattepengar som skänks till företag.
Citera
2021-05-03, 09:32
Medlem
AreYouBacks avatar
Kvinnovåldet är dock ett internationellt problem som är frukansvärt. Att peka ut grupper som typiska gärningsmän är helt galet av Jimmie. Han klev i klaveret och det vet vi alla innerst inne. Kvinnovåld har en stor plats i patriarkala miljöer som hederskulturer men du hittar det i medelsvensson och överklass. Det ör också en skymf mot svenska kvinnnor som blir slagna och att få höra att den terror de lever under är invandrares fel.
Citera
2021-05-03, 09:32
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Jag har aldrig gillat Löfven och har inte börjat heller. Men när jag såg debatten igår så förvånas jag över hur jävla korkade alla andra är. För de mesta står han där o drar ett par floskler men håller sig rätt anonym under debatterna medan de andra skriker varandra i munnen o tjattrar.
Det är är riktiga idioter är ju Annie, Märta främst. Herregud vad illa det var att titta på dom. Vet inte om Nooshi blivit kapitalist helt plötsligt med alla investeringar i företag hon pratar om.

Ja man tappar lusten att rösta när man ser dom. Fy satan ett sånt värdelöst pack..
Citera
2021-05-03, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Löfvén: Jobben, Jobben, Jobben. Menar han "låtsasjobben" som kostar miljarder kr i bortkastade skattepengar som skänks till företag.

Vaddå jobben - hur kan man säga att det är Jobben Som Gäller när han samtidigt förbjuder väldigt
många att jobba efter kl 20o vilket är rasse.

Varför förbjuder han inte polis sjukvård, ambulans, brandkår, hemtjänst/personlig assistans att jobba
efter kl 20o
Citera
2021-05-03, 09:33
Medlem
Jack-Ryans avatar
Löfven är ju riktigt kul att lyssna på. Stefan har lärt in en massa floskler om de ämnen som väntas komma upp i debatten. Men när han sedan ska diskutera under lite stress rör han ihop alltsammans och svammlar. Resultatet är rätt underhållande.
Citera
2021-05-03, 09:34
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Jag undrar vem du tror jag är och jag undrar vem du är, eftersom du ger uttryck för att inte påverkas av hur Sverige utvecklas.

Jag är en ekonomiskt oberoende person som just nu planerar min exit och kommer verkställa den i år. Jag skiter därför i vilka skattehöjningar som politikerna måste driva fram pga av de importerade problemen.

Till er andra säger jag, lycka till och gilla det läge ni har röstat fram!
Citera
2021-05-03, 09:34
Medlem
BIB3ls avatar
Det är rätt läskigt att tänka på vad som hände i går. SVT lät två ”Hitler” stå och skrika utan tillsägelser. Hatskapande.
Citera
2021-05-03, 09:35
Medlem
negrofobens avatar
Satan vad lätt det är för Åkesson att få Annie att gå full bananas! Propparna brinner ju direkt han nämner nåt negativt med blattar. Hon tar ju inte in vad han säger överhuvud taget. Snacka om problem med att analysera och hålla sig kall...
Citera
2021-05-03, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Ger mig fan på att hennes "utbrott" var riggat av SVT och hon själv! "Men du, kan du inte få ett sånt där häftigt utbrott och skrika åt Jimmie, som du gjorde inför förra valet? Det var ju sååå roligt då."

Annie vet att hon aldrig kan vinna en debatt mot fakta och statistik, vilket gör henne frustrerad och börjar skrika för att förekomma. Men JÅ borde ändå rabbla upp den smått smickrande statisk som hennes små "baaan" står för samt påpeka att hon har mycket blod på sina händer, då ryker topplocket på henne!

Hon är en antivit psykopat. Såna finns det gott om. Hon kan bara se problem som hon kan beskylla vita män för. Problemen med det importerade kvinnovåldet kommer bara öka, vem ska stoppa det. Antivita självhatande psykopater med ett extremt lågt barnafödande? Psykopater som vägrar gå till roten med problemet.
Svt behöver knappast rigga något.
Psykopaten föraktar dom som förstår problemet.
Den antivita psykopaten väntade bara på att få beskylla sveriges män för att systematiskt mörda och tortera kvinnor. Det här är samma psykopat som dalatar med pedofiler och Daesh terrorister som begått folkmord i mellanöstern.
😁
Sjuklöverns politiker har endast skapat problem. Och det med hjälp av andras pengar. Dom har inte skapat en enda krona och inte lyckats lösa ett enda problem. Dom verkar snarast njuta av att skapa mer problem. Vilka dom indirekt kan använda mot vita män.
Vita män utmålas som sybdabockar och hatobjekt att förakta. Perfekt föda att mata dom indoktrinerade självhatande rumpnissarna och goygrisarna hemma i stugorna.
Citera
2021-05-03, 09:38
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Kvinnovåldet är dock ett internationellt problem som är frukansvärt. Att peka ut grupper som typiska gärningsmän är helt galet av Jimmie. Han klev i klaveret och det vet vi alla innerst inne. Kvinnovåld har en stor plats i patriarkala miljöer som hederskulturer men du hittar det i medelsvensson och överklass. Det ör också en skymf mot svenska kvinnnor som blir slagna och att få höra att den terror de lever under är invandrares fel.
Fan du verkar ju lika korkad som Annie! Varför inte lyssna på vad han sa? Det där med blattar var bara en dimension av problemet men stort och att ingen annan vågade diskutera just det problemet. Han förnekade ju aldrig att det fanns svenskar som spöade kvinnor. Satan vad många dårar det finns som bara hör vad se vill höra...
Citera
2021-05-03, 09:38
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack

Mona Sahlin förnekade länge hederskulturen, att invandrare är överrepresenterade i sexualbrott är också fakta, senaste kvinnomorden var 4/5 invandrare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in