2021-05-04, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Undrar jag också. Var väl bara ett fult sätt att locka tittare, för det har ju varit idel tråkiga utröstningar med väntade resultat. Såg ju fram emot att det skulle kunna hetta till, men det sjuder ju inte ens lite i grytan längre.

Från att ha på liven nästa hela tiden tidigare (både aktivt och passivt tittande) blir jag liksom många andra bara irriterad så fort jag slår på det nuförtiden för stör mig ju på typ alla och det händer ingenting. Helt dött. De i huset tjatar om att de känns så få, men det är ju främst för att det är så många grå karaktärer.

Verkligen! Allt har känts genomgående halvdant och har inga större förhoppningar på att det kommer ändras de sista tre (två?) veckorna.
2021-05-04, 09:25
Medlem
Vem sätter sig direkt och sminkar sig på morgonen, innan frukost, kiss, dusch
2021-05-04, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Intressant. P3 och finska YLE har granskat dokusåpor, bland annat BB. De har fått tag på ett avtal.

"Hundra tusen kronor i böter om du bryter mot sekretessen"

https://sverigesradio.se/artikel/hundra-tusen-kronor-i-boter-om-du-bryter-sekretessen
Detta är Big Brother.

Det är inte tillåtet att prata om produktionen.
2021-05-04, 09:28
Medlem
Någon som vet vad Adrian gör på toa varje morgon när det tar sån tid och det blir kö och alla suckar högt att han är därinne?
2021-05-04, 09:34
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Någon som vet vad Adrian gör på toa varje morgon när det tar sån tid och det blir kö och alla suckar högt att han är därinne?
Bajsar.
2021-05-04, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Verkligen! Allt har känts genomgående halvdant och har inga större förhoppningar på att det kommer ändras de sista tre (två?) veckorna.

Hela produktionen har varit helt kass. Vad har de gjort denna säsong? Supit, supit, supit. Nått kreativt? Nej.
Hur svårt ska det vara att tex ni ska bygga 5 utedass denna vecka som ska säljas tex. Ni ska jobba i skift.

Allt har vart katastrofdåligt.
Dessutom så väljer man att ha huset exakt lika vilket är enormt tråkigt. Lite färg på väggarna eller sovrum i gymmet.

Gör om och gör rätt.
Förr fick de kämpa för lite alkohol, nikotin mm.
Huset är tom för stort
2021-05-04, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17

Tydligen behöver bajset krypa ut ur rövhålet på egen hand hos både Adrian och Pedram. Annars kommer de dö av sprucket blodkärl i huvudet, krysta är livsfarligt (life according to Peddot).
2021-05-04, 09:41
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Bajsar.
Visar kvalitén på tråden när detta blir ett hett ämne
2021-05-04, 09:41
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Intressant. P3 och finska YLE har granskat dokusåpor, bland annat BB. De har fått tag på ett avtal.

"Hundra tusen kronor i böter om du bryter mot sekretessen"

https://sverigesradio.se/artikel/hundra-tusen-kronor-i-boter-om-du-bryter-sekretessen

Jag vill läsa hela avtalet. give it to me please.
2021-05-04, 09:44
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korphuvud
Hela produktionen har varit helt kass. Vad har de gjort denna säsong? Supit, supit, supit. Nått kreativt? Nej.
Hur svårt ska det vara att tex ni ska bygga 5 utedass denna vecka som ska säljas tex. Ni ska jobba i skift.

Allt har vart katastrofdåligt.
Dessutom så väljer man att ha huset exakt lika vilket är enormt tråkigt. Lite färg på väggarna eller sovrum i gymmet.

Gör om och gör rätt.
Förr fick de kämpa för lite alkohol, nikotin mm.
Huset är tom för stort

Det är Adrians fel.
2021-05-04, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsS
Vad sa han igårkväll?

Att Madde ska släppa honom och ge upp
2021-05-04, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Nej, det han har inte. Du kan se Filips domstol i appen där du ser lite av deras snack som summerar slutsatsen bra (att han inte vill).

Tack! Det är inte lätt att veta allt som sägs i huset om man inte följer med jättenoga och i den pratstund E & M hade om relationer i går blev det inte direkt lättare.

Jag har uppfattat det som att A inte klarar att vara supertydlig och rak med ett nej (rädd att såra?, konflikträdd?). Han säger att hon är en fin människa och att någon kommer bli glad i en relation med henne. Han själv verkar dock inte så intresserad av det och många av oss verkar ha uppfattat det så, men inte M, för (som jag uppfattade det) sa M till E att E&D hade en relation inne i huset som de kanske inte kommer fortsätta på utsidan medan hon och A kommer att ha en relation på utsidan men att A inte vill starta den i huset, vilket hon blir frustrerad över.
Hon lät så tvärsäker på det, därför undrade jag om jag missat något.

Efter det berättar E om sin strategi med att kolla upp en ev dejt.
Då blev det riktigt obehagligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in