2021-05-04, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Birger
De går verkligen inte av för hackor du! Så jävla söt med den dialekten och när hon kisar med. Och så slog hon ut den lilla blattebögen med, fantastiskt! #flickvänsmaterial

Tyvärr är hon för ointelligent och osjälvsäker för att vara flickvänsmaterial. Tar åt sig alldeles för mycket vad folk säger och tycker. T.ex. innan tävlingen mot "blattebögen" så blev hon så stött av det han sa. Räcker inte med sött ansikte och dialekt.
2021-05-04, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porkster
Alex har verkligen inte haft det lätt. Han blir mullvad, och Rud den korkade jäveln tror att Alex på nåt vis självmant valt att "förräda" sitt lag och svär efter honom. Han kommer in i ett nytt lag som utfryser honom. Han blir utröstad, hamnar på gränsakslandet där han är fri från terror i hela en dag, innan den största passiv-aggressiva falska mobbaren Tova-Sophia (Per?) dyker upp. Skogstrollet, Reinfeldt och Per paktar ihop sig emot Alex för att han är man och ska ut (män är ju hemska, glöm aldrig det). Elias kommer in, och genast ut. Ludde Mastermind kommer in och pakten emot Alex har aldrig varit starkare. Blir spännande att följa.

Håller helt med. Hur kan man anklaga honom för att ha varit mullvad? Hur tänker folk?

Och det finns inget jag stör mig mer på när Sophia pratar i synk. Kan man vara mindre ödmjuk? "Jag förtjänar att få komma tillbaka till Robinson".
Senast redigerad av david-taxi 2021-05-04 kl. 02:22.
2021-05-04, 02:24
Avslutad
Senast redigerad av SegPanda 2021-05-04 kl. 02:41.
2021-05-04, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tombo88
Uppenbarligen ingen idé att ens diskutera. Räcker att ta en titt i din signatur.

Tragiskt att vi människor drivs så lätt mot hat, men så är det. Även om det bara är en jädra lek på tv där någon är lite taskig eller uttrycker sig illa.

Jaja om något år är det bortglömt.

Eh, har du ens kollat på senaste avsnittet hur Johanna beteer sig under tävlingen, när dom plockar bär och i synken? Hon sitter bokstavligen och säger att Olivia är en "ovärdig person". Betyder det att hon är mindre värd som människa? Sen sitter hon och kallar folk för korkade för att dom inte klarar att lösa puzzlet. Äckligare människa får man leta efter. Försöker hon bli hatad av hela Sverige kanske?
2021-05-04, 02:31
Medlem
Gränslandet tisdag.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-05-04 kl. 03:07.
2021-05-04, 02:35
Medlem
farlings avatar
TISDAGENS AVSNITT

Senast redigerad av farling 2021-05-04 kl. 02:41.
2021-05-04, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
TISDAGENS AVSNITT

Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Gränslandet tisdag.

2021-05-04, 03:58
Medlem
ziggarillens avatar
Jag har aldrig hatat personer någonsin i ett program som jag gör med laget Nord. Så djävla vidriga och elaka människor och dom borde bli avskydda av alla som tittar. Vore fördjävligt om inte Alex kommer tillbaka till Robinson då jag gillar honom otroligt mycket. Jag vet inte vem jag avskyr mest i lag Nord då samtliga är fruktansvärda människor. Nästan jobbigt att titta på av samma anledning.
2021-05-04, 04:44
Medlem
2021-05-04, 04:58
Medlem
Stämningen börjar hettas upp. Tisdagens avsnitt!

Senast redigerad av adams98 2021-05-04 kl. 05:02.
2021-05-04, 07:36
Medlem
Robinson tisdag

Gränslandet tisdag

2021-05-04, 07:41
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Ser inget hat i tråden. Folk reagerar bara på hur hon beter sig.

Visst, jag kallade henne för feministfitta men eftersom hon beter sig som en fitta och är feminist så ser jag inget fel med mitt ordval.

Hon är bara ett bortskämt barn! Ett fult barn dessutom. Varje gång hon är i bild ser jag den där förståndshandikappade Greta framför mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Nja minns inte vad ön hette så det får va. Såg du hus då tror jag på uppgiften, men lite märkligt är det att det är så nära deltagarna. Det måste vara där produktionen själva håller till. O den berömda måsen hade du med också.

Det ligger i södra änden på Seskarö, men produktionen bor på Cape East i Haparanda. Lär ha varit sådär 150 personer inblandade.

Citat:
Ursprungligen postat av 610Herrgaard
Var får folk idén att två kommer att diskas ifrån?

Om du läser lite i tråden så verkar det bli så enligt TV.Nu

Det haglar ju immuniteter och extraröster hela tiden. Så det är uppenbart att produktionen försöker styra med dessa hela tiden. Nu blev pakterna inte som dom tänkt sig efter söndagen så dom skräddarsyr nog tävlingarna i gränslandet så att transingen eller lill-bögen ska vinna och ta sig tillbaka till tävlingen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in