2021-05-03, 22:44
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnigdag
Fast det är lite tragiskt att många i den här tråden så tvunget måste vara misogyna eller ge sig på hennes utseende. Det är omoget. Och fortsätter folk att koppla hennes beteende till att hon är feminist så kommer det bara ge henne anledning att tänka att det är därför ni hatar henne och då kommer hon ursäkta sitt beteende och inte kunna ta emot kritiken hon får.
Jag säger detta för att jag tycker att hon är bortskämd översittare som behandlat andra fruktansvärt dåligt. Men vi kan väl vara vuxna nog att inte angripa utseendet då det är helt orelevant?
Eftersom att det där var ett svar på nån annan som skrev nått om just hennes utseende så är ju då just utseendet relevant. Hänger du med?
2021-05-03, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Eftersom att det där var ett svar på nån annan som skrev nått om just hennes utseende så är ju då just utseendet relevant. Hänger du med?

Okej, sant. Dumt att jag citerade just det inlägget då det endast var ett exempel men jag riktar mig mer allmänt mot skribenter i tråden egentligen.
2021-05-03, 22:50
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Johanna, Andreas och Annki är bakom flötet på riktigt. Johanna pratar som en 4:e klassare, ”gått Matte 5”. Gått?

Hon kanske ”går” i nån sport också
2021-05-03, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Ser inget hat i tråden.

Visst, jag kallade henne för feministfitta men eftersom hon beter sig som en fitta och är feminist så ser jag inget fel med mitt ordval.

Uppenbarligen ingen idé att ens diskutera. Räcker att ta en titt i din signatur.

Tragiskt att vi människor drivs så lätt mot hat, men så är det. Även om det bara är en jädra lek på tv där någon är lite taskig eller uttrycker sig illa.

Jaja om något år är det bortglömt.
2021-05-03, 23:09
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnigdag
Okej, sant. Dumt att jag citerade just det inlägget då det endast var ett exempel men jag riktar mig mer allmänt mot skribenter i tråden egentligen.

Men om vi nu ska leka vuxna så är det här vi alla håller på med här på flashback inte rätt på nått sätt.
Sitta och kalla en 20 årig tjej för bortskämd med vidrig beteende, ful , fitta och allt möjligt

Att gemensamt i en offentlig sida hoppa på en ung tjej för att hon var elak mot nån i en tävling är ju egentligen sinnessjukt. tänk om allt elakt man har sagt om nån när man var 19-20 år gammal skulle ha spelats in och sänts på tv och sen ha flera tusen idioter på sig som ska tycka saker.. Det är inte många av oss som skulle klara sig

Det gör inte dig vuxen och vettig för att du tycker "bortskämd med vidrig beteende" är ok att skriva men inte att hon är ful. Du är med lika mycket på det här som alla vi andra.
Men ja äckligt är det vi håller på med. inte rätt ställe att spela "god"
2021-05-03, 23:11
Medlem
610Herrgaards avatar
Var får folk idén att två kommer att diskas ifrån?
2021-05-03, 23:12
Medlem
Citat:
Men om vi nu ska leka vuxna så är det här vi alla håller på med här på flashback inte rätt på nått sätt.
Sitta och kalla en 20 årig tjej för bortskämd med vidrig beteende, ful , fitta och allt möjligt

Att gemensamt i en offentlig sida hoppa på en ung tjej för att hon var elak mot nån i en tävling är ju egentligen sinnessjukt. tänk om allt elakt man har sagt om nån när man var 19-20 år gammal skulle ha spelats in och sänts på tv och sen ha flera tusen idioter på sig som ska tycka saker.. Det är inte många av oss som skulle klara sig

Det gör inte dig vuxen och vettig för att du tycker "bortskämd med vidrig beteende" är ok att skriva men inte att hon är ful. Du är med lika mycket på det här som alla vi andra.

Att inte klara av att välja sina ord när man är med i tv är bedrövligt. Dina jämförelser fungerar inte. Larvigt att försvara henne.
2021-05-03, 23:16
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av averylovelyday
Var övernatta ludde natten efter örådet? Han kom ju till gränslandet dagtid

Alla deltagare sover vanligtvis i närheten av platsen örådet spelas in på, och åker tillbaka till respektive strand dagen efter. Gissningsvis finns det ett produktionsläger i anslutning till ö-rådsplatsen.
2021-05-03, 23:17
Medlem
Citat:

Poängen var inte alls att spela god. Jag nämnde inte någonstans att det var äckligt etc. hur folk väljer sina ord i tråden (det säger nog sig självt. Folk är inte dumma). Jag nämnde att det var orelevant och omoget att gnälla på hennes utseende. Jag tog upp hur folk anklagar henne för att hon är femenist eftersom jag ser det som en anledning för henne att stöta bort kritik och tänka att det bara är "patriarkatet" som talar.
Att hon är bortskämd och att hennes beteende är dåligt är väsentligt och högst rimligt att ta upp i och med hur hon betett sig?
Senast redigerad av regnigdag 2021-05-03 kl. 23:20.
2021-05-03, 23:18
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 610Herrgaard

Det var Wrenkler som pratade om det i en av sina videos på Youtube. Han sa något i stil med:
- "Vad jag har hört så kommer det hända en hel del intressanta grejer framför, t.ex. som att två kommer vara tvungna att lämna pga regelbrott". Alltså inget som är 100% bekräftat, utan det är mer att Wrenkler har hört det på ryktesvägar. Man får ta det med en nypa salt. Trodde verkligen att det var Elias och Sophia efter deras ölkalas på campingen!
2021-05-03, 23:21
Medlem
Vilken fruktansvärt oskön och osympatisk människa Johanna är. Hon kan verkligen inte hålla tyst en sekund om hur jävla duktig och intelligent hon tycker sig själv vara. En vidrig låtsas-översittare rakt igenom är vad hon är. Att hon är en oerhört oförskämd, dryg, respektlös, självgod och osäker människa har för de flesta troligtvis framgått redan tidigt i programmet. Men dagens uppträdande tar nog fan priset. Det var för mig svårt att fortsätta se på när raljerandet bara fortsatte och fortsatte. Fruktansvärt pinsamt var det och troligtvis även något slags rekord i att göra bort sig i tv.
2021-05-03, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 610Herrgaard

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in