Citat:
Ursprungligen postat av
Spakur
Du har postat 2207 inlägg i denna tråd och är inne och vaktar dagligen så att du "snart har postat 2500 inlägg i denna tråd" är det nog bara du som hugger på.
Jag ska givetvis inte tvinga honom att sälja om han inte vill, så skrev Ebba på sin Facebook. Ett par dagar senare lämnade hon in ansökan om lagfart.
Vill du slänga sig med termer som "mytoman" bör du kanske ha lite koll på din hemmaplan först.
Du vet att man är skyldig som köpare att söka det har inget med affären att göra.
Detta har vi haft uppe fler gånger än du kan räkna till.
Och hon skrev ej det utan du har klippt bort det som ej passar dig, eller har du filter på din fb ??
Citat:
Jag hoppas att frågan löses snabbt, för allas skull. Jag har agerat i god tro. Jag kommer inte att genomföra denna affär om det visar sig att Esbjörn verkligen inte vill. Och självfallet inte om han skulle vara att betrakta som inkapabel att fatta beslut, tvärtemot hur jag och andra uppfattat honom. Jag hoppas nu att detta kan lösa sig på bästa sätt.
Du orkar inte ge din källa till vart din "lista " skulle vara men att söka på mina inlägg går bra, du är inte bara mytoman utan även patetisk