Citat:
Ursprungligen postat av
Vonsexron
Och om militärens överbefälhavare är Biden så kommer alltså biden införa militärdomstolar? Eller är det bara efter att trump kommit ridande med sprejad persikohy i solnedgången i motljus på en vit springare med stånd?
Du är fortsatt i stadie 1. Ridicule
I USA har militären möjlighet att tillsättas i en stat/er där valfusk begåtts detta så att ett val kan utföras.
I ett läge där förövaren också är överbefälhavare
tror jag att de olika militära branscherna kommer göra klart för Biden att dom inte står till hans förfogande då Demokraterna och Biden brutit mot konstitutionen. Likt det brev som skrevs efter 6:e Januari där Biden skulle bli inagurated där militären bad övrig militär att inte agera år Trump's vägnar.
Vad som händer i detta läge är givetvis inte klarlagt.
Jag har här lagt fram en tes på vad som kan komma att hända. Detta eller något liknande kommer att ske om Demokraterna visar sig ha systematiskt fuskat i flera stater så Biden vunnit, det är ett brott mot konstitutionen. Trump's pressmeddelande tycker jag visar på att man har nån slags information avseende grovt röstfusk och bedrägeri från Maricopa.
Jag tror dessutom Amerikanska militären redan nu, idag sitter och tittar på dessa scenarios, beroende på utfall i Maricopa kommer man följa detta ytterst noggrant.