2021-05-03, 19:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Projektion, en term som används inom psykologin för att beskriva en försvarsmekanism som en person begagnar sig av då den inte vill eller kan kännas vid sina egna svagheter tillskriver andra personer eller sin omgivning dessa egenskaper för att försvara sin självbild.
Men visst, till sommaren är Donald Trump tillbaka i Vita Huset! Den här gången är det på riktigt.

Jag lovar, det kommer att hända på en fredag! Som Nixter brukade säga inför varje fredag i månader, NU smäller det!
2021-05-03, 19:49
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Det börjar bli riktigt spännande.

Presidentval är en nationell säkerhetsfråga. Detta gör att om Maricopa Countys-valrevision BEVISAR bedrägeri skapas plötsligt en nationell angelägenhet. Troligen behöver bedrägeriet exponeras i NH, GA, MI, PA & WI också, när dessa alt. merparten av dessa visar fynd kring systematisk valbedrägeri måste militären ta kontroll över situationen och de som är inblandade i valbedrägeriet kommer ställas inför militära domstolar.

PS om detta kommer ske på en Fredag är oklart.

Gott om Presidenten numera har makt i frågan. DJT har ju varit helt maktlös i frågan om att hålla säkra val. Sorgligt att det kommer först nu och inte 2017.

Stop the valfusket

Mike Pensé
2021-05-03, 20:00
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Gott om Presidenten numera har makt i frågan. DJT har ju varit helt maktlös i frågan om att hålla säkra val. Sorgligt att det kommer först nu och inte 2017.

Stop the valfusket

Mike Pensé

Nu är det klarlagt att du måste ha lässvårigheter herr Pensel.

Presidenten har liten makt att styra hur enskilda stater skall kontrollera sina val. Detta gäller både Biden och Trump.

Efter att skynket över Maricopas fusk har lyfts då är det i allt större utsträckning militären som har makten kring processen, visas fusket upp i flera stater (systematiskt) kan dom ta över dessa stater.

Skulle själv vilja konstatera att USA troligen inte varit närmare att militären tar makten i utvalda stater under vår livstid, och längre. Givet att Trump's pressmeddelande om valfusk i Maricopa nu konstaterats stämmer.
Senast redigerad av Nixter 2021-05-03 kl. 20:03.
2021-05-03, 20:05
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Nu är det klarlagt att du måste ha lässvårigheter herr Pensel.

Presidenten har liten eller ingen ingen makt att styra hur enskilda stater skall kontrollera sina val. Detta gäller både Biden och Trump.

Efter att skynket över Maricopas fusk har lyfts då är det i allt större utsträckning militären som har makten.kring processen, visas fusket upp i flera stater (systematiskt) kan dom ta över dessa stater.

Skulle själv vilja konstatera att USA troligen inte varit närmare att militären tar makten i utvalda stater under vår livstid, och längre. Givet att Trump's pressmeddelande om valfusk i Maricopa nu konstaterats stämmer.

Kasta inte sten i skithuset Nixter. Alla foliemössor har lässvårigheter, det är ju därför det föds mössor. Finns ingen med utbildning som blir mössa.

Jag tror Presidenten i USA har en viss makt över militären, så går militären in i valet så är Presidenten med på tåget.

Stop the valfusket

Mike Pensé
2021-05-03, 20:17
Medlem
Citat:
Det börjar bli riktigt spännande.

Presidentval är en nationell säkerhetsfråga. Detta gör att om Maricopa Countys-valrevision BEVISAR bedrägeri skapas plötsligt en nationell angelägenhet. Troligen behöver bedrägeriet exponeras i NH, GA, MI, PA & WI också, när dessa alt. merparten av dessa visar fynd kring systematisk valbedrägeri måste militären ta kontroll över situationen och de som är inblandade i valbedrägeriet kommer ställas inför militära domstolar.

PS om detta kommer ske på en Fredag är oklart.
Och om militärens överbefälhavare är Biden så kommer alltså biden införa militärdomstolar? Eller är det bara efter att trump kommit ridande med sprejad persikohy i solnedgången i motljus på en vit springare med stånd?
2021-05-03, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Kasta inte sten i skithuset Nixter. Alla foliemössor har lässvårigheter, det är ju därför det föds mössor. Finns ingen med utbildning som blir mössa.

Jag tror Presidenten i USA har en viss makt över militären, så går militären in i valet så är Presidenten med på tåget.

Stop the valfusket

Mike Pensé
Och om "presidenten" inte är legitim president pga valfusk, vad händer då?
2021-05-03, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vonsexron
Och om militärens överbefälhavare är Biden så kommer alltså biden införa militärdomstolar? Eller är det bara efter att trump kommit ridande med sprejad persikohy i solnedgången i motljus på en vit springare med stånd?
Och om "överbefälhavaren" har fuskat sig till positionen, vad händer då?
2021-05-03, 21:14
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak

Ingenting. Hela domstolsväsendet är korrupt, vem ska lyssna på nya bevis om ingen gjort det hittills?
2021-05-03, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Jag tror inte militären är den som skall avsätta presidenten enligt konstitutionen. Det är nog en annan samling människor. Och man önskar man att militären ska gå in ”och styra upp” så behöver man nog börja ägna sin tid åt annat än flashbacktrådar. Kanske en ny hobby? Kanske skaffa ett jobb o flickvän? Familj. Träffa vänner på riktigt?
2021-05-03, 21:22
Medlem
Nixters avatar
Citat:

Du är fortsatt i stadie 1. Ridicule

I USA har militären möjlighet att tillsättas i en stat/er där valfusk begåtts detta så att ett val kan utföras.

I ett läge där förövaren också är överbefälhavare tror jag att de olika militära branscherna kommer göra klart för Biden att dom inte står till hans förfogande då Demokraterna och Biden brutit mot konstitutionen. Likt det brev som skrevs efter 6:e Januari där Biden skulle bli inagurated där militären bad övrig militär att inte agera år Trump's vägnar.

Vad som händer i detta läge är givetvis inte klarlagt.
Jag har här lagt fram en tes på vad som kan komma att hända. Detta eller något liknande kommer att ske om Demokraterna visar sig ha systematiskt fuskat i flera stater så Biden vunnit, det är ett brott mot konstitutionen. Trump's pressmeddelande tycker jag visar på att man har nån slags information avseende grovt röstfusk och bedrägeri från Maricopa.

Jag tror dessutom Amerikanska militären redan nu, idag sitter och tittar på dessa scenarios, beroende på utfall i Maricopa kommer man följa detta ytterst noggrant.
Senast redigerad av Nixter 2021-05-03 kl. 21:24.
2021-05-03, 21:39
Medlem
Citat:
Du är fortsatt i stadie 1. Ridicule

I USA har militären möjlighet att tillsättas i en stat/er där valfusk begåtts detta så att ett val kan utföras.

I ett läge där förövaren också är överbefälhavare tror jag att de olika militära branscherna kommer göra klart för Biden att dom inte står till hans förfogande då Demokraterna och Biden brutit mot konstitutionen. Likt det brev som skrevs efter 6:e Januari där Biden skulle bli inagurated där militären bad övrig militär att inte agera år Trump's vägnar.

Vad som händer i detta läge är givetvis inte klarlagt.
Jag har här lagt fram en tes på vad som kan komma att hända. Detta eller något liknande kommer att ske om Demokraterna visar sig ha systematiskt fuskat i flera stater så Biden vunnit, det är ett brott mot konstitutionen. Trump's pressmeddelande tycker jag visar på att man har nån slags information avseende grovt röstfusk och bedrägeri från Maricopa.

Jag tror dessutom Amerikanska militären redan nu, idag sitter och tittar på dessa scenarios, beroende på utfall i Maricopa kommer man följa detta ytterst noggrant.

Jag tror att Trump är full med skit. Jag har lagt fram en tes att han är full med skit. Sedan tror jag att militären är förberedd att förhindra eventuella cupförsök då de flesta militärer INTE röstade på bonespur. Och som den sanna taktikern biden är så kommer faktiskt militären komma stärkt ur detta val.

Inett läge där överbefälhavaren är den som är överbefälhavare ska mycket till att bli avsatt, och det sker via en församling som en demokratiskt vald. Och endast där.

Och mannen som gjorde sminket för män manligt kommer sitta kvar där han sitter.
2021-05-03, 21:39
Medlem
Citat:
Jag tror inte militären är den som skall avsätta presidenten enligt konstitutionen. Det är nog en annan samling människor. Och man önskar man att militären ska gå in ”och styra upp” så behöver man nog börja ägna sin tid åt annat än flashbacktrådar. Kanske en ny hobby? Kanske skaffa ett jobb o flickvän? Familj. Träffa vänner på riktigt?
Jag tror det kommer uppstå en stor kris i landet, konstitutionell kris som kommer kräva någon form av undantagstillstånd.

Exakt vad det innebär är det nog ingen som riktigt vet eller kan förutse.

Det är allvarligt detta, det människoförakt som du uppvisar är bara ytterligare bevis för hur sjuk den här världen är. Ni får det ni förtjänar.

Lögner, korruption och falskhet kommer man tyvärr alldeles för långt med. Men till slut så faller man på eget grepp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in