2021-05-03, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Anklagelser måste ju grunda sig på konkreta misstankar. När Trump påstod att Biden hade vunnit genom valfusk, så fanns inga som helst tecken på det. Det var helt klart en lögn.

Det fanns massor med tecken. Man gömmer inte baljor med valsedlar under bord, stänger ute observatörer och täcker för fönstren om man inte har något att dölja. Därmed inte sagt att det bevisar fusk, men det fanns mängder med tecken på fusk.
2021-05-03, 18:38
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Inga källor alltså. Snyggt.

Behöver du någon att prata med angående något som utspelade sig 2016-2017 alltså? Eftersom länken med källor inte dög tänker jag. Tyvärr är jag inte rätt person för dig, men hoppas du hittar det du söker. Här är ämnet dock "Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter"

Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Det fanns massor med tecken. Man gömmer inte baljor med valsedlar under bord, stänger ute observatörer och täcker för fönstren om man inte har något att dölja. Därmed inte sagt att det bevisar fusk, men det fanns mängder med tecken på fusk.

Nu är du tillbaka på ämnet. Men nu är det här saker som inte riktigt stämmer. Exempelvis dolde man ingenting i Detroit när man hindrade personerna utanför att se in, man ville ge valarbetare lugn och ro eftersom personerna utanför skrek, bankade på rutorna och filmade. Det fanns valobservatörer från alla partier på insidan
2021-05-03, 19:02
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Behöver du någon att prata med angående något som utspelade sig 2016-2017 alltså? Eftersom länken med källor inte dög tänker jag. Tyvärr är jag inte rätt person för dig, men hoppas du hittar det du söker. Här är ämnet dock "Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter"

Nu är du tillbaka på ämnet. Men nu är det här saker som inte riktigt stämmer. Exempelvis dolde man ingenting i Detroit när man hindrade personerna utanför att se in, man ville ge valarbetare lugn och ro eftersom personerna utanför skrek, bankade på rutorna och filmade. Det fanns valobservatörer från alla partier på insidan

Fel nu ljuger du igen. Man sätter inte pizzakartonger på fönstren till en lokal där man skall ha insyn. Valobservatörer tvingades upp till 60m bort med kikare.

Här har du din favorit i repris. Ingen vettig människa accepterar detta som rättvist & transparent.
https://pasteboard.co/K0cWcMv.png
2021-05-03, 19:03
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Auditen i Arizona flyter på och är exceptionellt välorganiserad och säker, enligt ögonvittnen:

https://www.thegatewaypundit.com/2021/05/tgp-exclusive-witnessed-arizona-auditing-floor-ballots-scanned-tested-documented-process-organized-s ecure

Saxat ur reportaget i Gateway Pundit:

”Then the ballot is taken to a forensic scanning station to test the weight, texture, ballot watermarks, and vote bubbles.”

Man fortsätter att leta efter de obefintliga vattenmärkena. Om det saknas vattenmärke i papperet så är det juen falsk valsedel tryckt i Kina enligt Pulitzer.
2021-05-03, 19:09
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Du har ett typexempel nedan. Varför bangar du på att svara på frågan?
Jag bangar inte alls om du såg vad jag skrev. Jag ställde en fråga om fick bara "whatabout" till svar. Jag sa att jag svarar gärna om jag får ett svar först.

Du är så j_vla ohederlig som skriver att jag "vägrar konstant" att svara på frågor när det enda exemplet var just när jag ville ha ett svar på min fråga först.
Piss off.
2021-05-03, 19:11
Medlem
Nixters avatar
Pressmeddelanden President Trump

"2020, from this day forward, will be known as The Big Lie."

President Trump (05/03/21)

Massivt för den som förstår.
https://pasteboard.co/K0cZHjj.jpg
Senast redigerad av Nixter 2021-05-03 kl. 19:26.
2021-05-03, 19:12
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Fel nu ljuger du igen. Man sätter inte pizzakartonger på fönstren till en lokal där man skall ha insyn. Valobservatörer tvingades upp till 60m bort med kikare.

Här har du din favorit i repris. Ingen vettig människa accepterar detta som rättvist & transparent.
https://pasteboard.co/K0cWcMv.png

Ena bilden är från Philadelphia, andra Detroit. Är mannen på bilden republikan eller demokrat? Om han är republikan, kan vi se en bild på hur nära demokraterna fick vara? Och jag vet inte riktigt hur en bild på en man som helt uppenbart är på insidan är bevis på att republikaner var utestängda.
2021-05-03, 19:16
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Ena bilden är från Philadelphia, andra Detroit. Är mannen på bilden republikan eller demokrat? Om han är republikan, kan vi se en bild på hur nära demokraterna fick vara? Och jag vet inte riktigt hur en bild på en man som helt uppenbart är på insidan är bevis på att republikaner var utestängda.

Det du nu uppvisar kallas förnekelse. Du min vän är i steg 2.

All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.

A.Schopenhauer
Senast redigerad av Nixter 2021-05-03 kl. 19:25.
2021-05-03, 19:37
Medlem
siisters avatar
Citat:

All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.

A.Schopenhauer
Projektion, en term som används inom psykologin för att beskriva en försvarsmekanism som en person begagnar sig av då den inte vill eller kan kännas vid sina egna svagheter tillskriver andra personer eller sin omgivning dessa egenskaper för att försvara sin självbild.
Men visst, till sommaren är Donald Trump tillbaka i Vita Huset! Den här gången är det på riktigt.
2021-05-03, 19:44
Avslutad
Citat:

A.Schopenhauer

Berätta, blåste Sidney dig på Frankfurt servern (med bevis av bibliska proportioner) eller inte? Ett simpelt ja eller nej räcker
2021-05-03, 19:45
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Pressmeddelanden President Trump

"2020, from this day forward, will be known as The Big Lie."

President Trump (05/03/21)

Massivt för den som förstår.
https://pasteboard.co/K0cZHjj.jpg

Det börjar bli riktigt spännande.

Presidentval är en nationell säkerhetsfråga. Detta gör att om Maricopa Countys-valrevision BEVISAR bedrägeri skapas plötsligt en nationell angelägenhet. Troligen behöver bedrägeriet exponeras i NH, GA, MI, PA & WI också, när dessa alt. merparten av dessa visar fynd kring systematisk valbedrägeri måste militären ta kontroll över situationen och de som är inblandade i valbedrägeriet kommer ställas inför militära domstolar.

PS om detta kommer ske på en Fredag är oklart.
2021-05-03, 19:45
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:

Detta är riktigt tungt Nixter, det här kan vara det bevis Rudy behöver för att gå till domstolen igen. Jag tror man ska intervjua samtliga valobservatörer så att inte dom har blivit tvingade till otrevliga saker. Detta kan bli ett MeThree och vi får hoppas observatörernas skydd stärks upp till nästa val. Hur behandlar Sushi Ninjas observatörerna nu under auditten? Får hoppas att det sköts snyggt.

Stop the valfusket

Mike Pensé
Senast redigerad av DonaldTrummp 2021-05-03 kl. 19:50.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in