2021-05-03, 20:04
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Har ni verkligen så starka känslor inför vem som åker i kväll? Ingen av de tre har ju något med slutstriden att göra, så det kvittar ju egentligen vem det blir.
Hoppas alla 3 åker😄 för många kvar för att vara 2 veckor kvar men årets BB är det sämsta överlägset någonsin. dom har inte gjort mycket rätt denna säsong så blir nog 6 i finalveckan minst tyvärr😠😠
2021-05-03, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Drömscenario:
Emelie & Adrian till annexet, Emelie åker.

Möjligt drömscenario:
Emelie & Adrian till annexet, Adrian åker.

Mest troligt scenario:
Emelie & Dompa till annexet, Dompa åker.

Tror du?
Jag är nästan 100 på att Adrian och Dompa kommer sitta i Annexet.

Emelie är mil framför dem i tittarstöd.
2021-05-03, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Vet allt om honom? Nej, verkligen inte! Är du hans kompis? Berätta mer då! Är han alltid såhär lat, elak och egoistisk? Du dyker sällan in här men gör du det så är det bara för att hylla Adrian men vet du, är du i hans närmaste krets förstår jag att du inte ser det för du är lika manipulerad som Madde.

Är inte bekant med han men han är känd i fotbolls kretsar och mer givmild människa får du leta. Dompa äter mest Adrian kollar alltid att alla är mätta.
Det gör inte dompa
2021-05-03, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Tror du?
Jag är nästan 100 på att Adrian och Dompa kommer sitta i Annexet.

Emelie är mil framför dem i tittarstöd.
Kan vara att jag vill lite för mkt att Emelie ska in där.
2021-05-03, 20:07
Medlem
Vart får ni era siffror i från
Emelie är inte populärare än Adrian
Jämt mellan dompa och Emelie men Adrian ligger tusentals röster före
2021-05-03, 20:07
Medlem
Såg ut som att Adrian slet bort massa tussar från Pedrams hår med rakapparaten
2021-05-03, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja de vet ju att vissa uppgifter kan vara svåra att förstå, instruktioner och kanske logiskt tänkande som är "en" av svårigheterna och när de vet att Simon får denna känsla av just såna här tävlingsmoment så är det verkligen inte att ta hänsyn. Nej man vill inte tro att det kan finnas dolda motiv såklart men ändå att de sen blir chockade över Simons reaktion efter! Ja naturligt kommer den önskan om att Judith som annars verkar vara en rättskaffens kvinna ska gå in och stoppa men nej!

Nu såg jag inte hela händelsen tyvärr men skulle kunna tänka mig att det påminde lite om den gången alla satt och frågade ut Nardos i soffan för att visste att hon inte kunde så mycket? Detta var dock en tävling för alla va?

Vi kan ta ett exempel. Vi är på väg på ett mission att bestiga Kebnekaise, målet är att nå flaggan på toppen. Vi är flera med olika utgångspunkter men vi har alla samma mål, det kommer bli jobbigt men jobbigare för vissa. Efter ett tags klättrande hör jag bakom mig ett skrik och det är min tävlingskamrat som stukat foten, gruppen vill nå toppen men en har ramlat och har svårt att ta sig vidare. Vad gör vi?

Vänder vi tillbaka till vår vän och använder vår gemensamma styrka till att bära denne svaga upp till nästa anhalt för vila, pepptalk omplåstring och värme?

Eller fortsätter vi bara till nästa anhalt utan att ge vår vän en chans att också få nå toppen genom att varken lämna nödraketer eller förbandslåda?

Nu var detta bara en liknelse.

Det jag vill säga med detta är det är vägen dit som visar vilka vi är och det betyder inte att man ska ge bort sin chans att vinna till någon annan . Även om jag inte vinner miljonen så har jag iaf vunnit i att visa mig vara en medmänniska och har man tur kanske man kan vinna båda.

Ja och det var väl just Madde och Tanja som
brydde sig om Jaqie också.

Hade det varit Mössan hade jag gladeligen lämnat honom där. Hade passat på att plocka med hans förnödenheter också.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Inte en chans att två åker. De kommer fippla med rösterna och bortförklara sig till varför ingen ska åka. Av någon konstig anledning vill de ha 6-8 pers i final. Ledningen har slutat förvåna mig för längesedan.
Produktionen har väl insett att dom här deltagarna inte har kapacitet att underhålla om dom är för få?
Eller, det kunde dom ju iofs inte ens med full styrka.
Medlem
Gillar Maddes styling idag, kanske det ballaste hon haft hittills!
2021-05-03, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Vart får ni era siffror i från
Emelie är inte populärare än Adrian
Jämt mellan dompa och Emelie men Adrian ligger tusentals röster före

Och vart får du dina fantasi-siffror ifrån?
2021-05-03, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Kan vara att jag vill lite för mkt att Emelie ska in där.

Kan stödja nöjet i om Adrian och Emelie går in i annexet om Adrian åker, för att få se Dompas reaktion och framförallt Emelies. VILKEN reunion det skulle bli, RAKA vägen in i garderoben
2021-05-03, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Gillar Maddes styling idag, kanske det ballaste hon haft hittills!
Tanja däremot, så skön men inte snyggt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in