2021-05-03, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag blir helt orimligt arg över hans beteeende men jag har aldrig skådat något mer egoistisk människa. Det är likadant vid varje måltid! Han trycker i sig fyra fem portioner utan att ens ha en tanke på om övriga vill ha mer. Sedan hjälper han aldrig till med någonting och det är ju inte direkt så att han ger överväldiga tack heller.
Glöm inte att han tvingar andra att tvätta hans kläder, låter andra ta hans strider, står aldrig upp för vad han gjort, duttar håret minst 500 gånger om dagen, tar åt sig äran för andras jobb.
Medlem
Paladins avatar
"Mammagruppen" just nu. TAJT mellan Adrian och Dompa!

Emelie - 721

Adrian - 534

Dennis - 499
Medlem
Anonym396s avatar
Det skulle vara tråkigt om Dennis lämnade för jag gillar verkligen hur han är med Madde och Tanja. Jag tycker han får ut deras bästa sidor och det kommer vara tomt utan honom i huset även om det ''bara'' är 3 veckor kvar av programmet tills Nardos får miljonen av TV4.
Medlem
Zingo2s avatar
Nardos är nog snyggaste tjejen i huset.
2021-05-03, 19:08
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Men hur fan ids du sitta och ljuga.
Simon vart nöjd peddi kom för att kolla om det gick att fixa.
Varför är Adrian en robot man vet ju allt om han. Bara för att han inte vill ha ful Madde som ser ut som en groda

Vet allt om honom? Nej, verkligen inte! Är du hans kompis? Berätta mer då! Är han alltid såhär lat, elak och egoistisk? Du dyker sällan in här men gör du det så är det bara för att hylla Adrian men vet du, är du i hans närmaste krets förstår jag att du inte ser det för du är lika manipulerad som Madde.
2021-05-03, 19:10
Medlem
NU öppnar jag en Chardonnnay, inte för jag tror mössan ryker... för jag hoppas somna, innan idiot blir kvar! Så får jag hantera det i morgon! 🥂
2021-05-03, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja grejen är ju att både Tanja och Madde verkar bry sig om Simon för de förstår att han är en känslomänniska och man har oerhört mycket av allt när man har ADHD. När det blossar upp är det tufft som ensam att orka möta, sortera och hantera känslor när man känner sig svag och därför är det bra att Simon har Madde och Tanja som faktiskt förstår att han är fin person som behöver känna sig förstådd.

Då tänker säkert en del, men det är inte andras ansvar att hålla Simon på mattan. Jo faktiskt är det en del av våra plikter som medmänniska att bära upp varandra när vi tappar orken. Vi skulle inte vara någonting utan våra relationer och vi skulle heller inte utvecklas utan detta. Det byggs hela tiden nya broar för människor att mötas och känslor att bearbetas. Att ta in andra i våra inre rädslor och att möta dessa är att utvecklas. Att kunna vara den medmänniskan i BB utan att ställa krav eller villkor, samtidigt som man försöker nå målet är för mig Vinnaren av BB 2021.

Tanja och Madde är människor som ser vänligt på alla sina medmänniskor. Dom är såna där som möter människor med hjärtat i famnen.

Men, det var så hemskt här om dagen när tjejgruppen satt och planerade en tävling där det kändes som om syftet var att Simon skulle att få ett aggresionsutbrott. Det var en slags hämd för det beteende han visat tidigare. Ondsint tyckte jag. Det är som att lägga fram ett skriftligt prov till en blind. Resultatet blir att misslyckande. Det var motsatsen till att "bära upp en medmänniska". Jag vill egentligen inte ens gräva i och försöka förstå varför man gör så. Alla i gruppen var mer eller mindre aktivt och jag vill inte peka ut någon speciell. Jag förväntade mig dock att Judit skulle sätta stopp eftersom hon är den som oftast och tydligast proklamerat för kärlek och gemenskap. Så var det inte.
2021-05-03, 19:11
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin

Emelie - 721

Adrian - 534

Dennis - 499

Oooooh nu behöver ju inte det där spegla hur det blir. Knappt 1800 som röstat av en grupp med 12000 medlemmar. Men det är spännande!!
2021-05-03, 19:12
Medlem
Nu verkar det bli all in på att stressa Simon ikväll. Är planen att han ska explodera och bli utkastad?
2021-05-03, 19:13
Medlem
Enligt mammagruppen kommer två stycken att lämna i veckan. 1 på torsdag och 1 på måndag
Medlem
Satan vad Adrian är på Simon
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin

Emelie - 721

Adrian - 534

Dennis - 499

Lägger mina två röster nu och hoppas att de på något magiskt vis omvandlas till minst 35 röster.

HOKUSPOKUS och Adrian är borta!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in