Vilka söta flätor Madde har. Nardos som ställt upp antar jag.
Uff, Emelie la visst en riktigt ilsken fis i sovrummet, trots Emelies varningar gick Nardos rakt in i den och hennes ansikte skrynklades ihop som om hon hade bitit i en citron.
Har ingen aning om hur många som har live och hur många som bara ser avsniien under veckan. Det är ganska komiskt att se hur deltagarna gör sig snygga för tv-tittarna när jag redan ser dom på tv.
Off topic... helvete nu snöar det som attan här 😞
Haha jag har också tänkt på det men tror det handlar dels om att dom som riskerar att lämna vill vara iordninggjorda ifall de måste lämna huset. Sedan har dom inte så mycket att göra och förstår att det kan vara kul att fixa sig när det blir "fest", eftersom deras vardagar är oftast i mjukiskläder och osminkat.
Har ni verkligen så starka känslor inför vem som åker i kväll? Ingen av de tre har ju något med slutstriden att göra, så det kvittar ju egentligen vem det blir.
Nä, har en riktigt go magkänsla att Mössan ryker.
Känns som Nardos fan clubs fått en ljummen respons på att rösta kvar honom.
Och de måste väl ändå vara de enda som röstar på honom?
Haha jag har också tänkt på det men tror det handlar dels om att dom som riskerar att lämna vill vara iordninggjorda ifall de måste lämna huset. Sedan har dom inte så mycket att göra och förstår att det kan vara kul att fixa sig när det blir "fest", eftersom deras vardagar är oftast i mjukiskläder och osminkat.
Jag tror också att man vil vara snygg om man åker ut, för dom som sitter löst. Kanske är det också så att man lite glömmer att man syns hela tiden.
Mår nervös... skit i sponken! Fötutom brudar: suuup skallen i bitar och ring en... Vän? Killar på listan ni inte orka dejta! Skiiitkul att dejta nu. Alltså på riktigt! Våga och: VINN!
Har ni verkligen så starka känslor inför vem som åker i kväll? Ingen av de tre har ju något med slutstriden att göra, så det kvittar ju egentligen vem det blir.
Yes, faktiskt helt avgörande för att orka se ända till final