2021-06-12, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bigganbabe
Varför byter du ämne hela tiden och svarar inte på min fråga?... förstår du ens hur jävla patetisk du är

Alla som bott i denna by mer än 10 år svarar jag för.... dvs 90% av byn. De övriga är precis som du nyinflyttad och gått på ert skitsnack... när hovr friar GM kommer dessa 10% skämmas....
Citera
2021-06-12, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Som sagt, det mest givande idag i denna tråden idag är informationen att HR för Övre Norrland omprioriterat och tar upp mål B380-21 redan 7/7.
Måste ringa på måndag för att verifiera att det verkligen är sant.
Det kan betyda att en småbarnspredator försvinner från byn, vilken lättnad!

Det är nog ett önsketänk från din sida. Ser ingen anledning att GM ska flytta som oskyldig. När han blir friad är det tyvärr ni som bör göra det! Utsätta en stackars oskyldig familj för det värsta tänkbara man kan bli anklagad för och att det blev en fällande dom trodde ingen kunde ske med det låga bevisvärdet.
Citera
2021-06-12, 21:40
Medlem
Citat:
Sicka önsketänkanden du kommer med.
Tror inte HR ser detta på samma sätt som du efter de sett videoupptagningarna från barnförhören.
Hen skriver INTE att hen har sett förhören, hen skriver om att HR kommer att se barnförhöret! Läs inläggen ordentligt innan du börjar ifrågasätta Bigganbabe
Citera
2021-06-12, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aspiranten83
Det är nog ett önsketänk från din sida. Ser ingen anledning att GM ska flytta som oskyldig. När han blir friad är det tyvärr ni som bör göra det! Utsätta en stackars oskyldig familj för det värsta tänkbara man kan bli anklagad för och att det blev en fällande dom trodde ingen kunde ske med det låga bevisvärdet.
Vars skulle jag flytta menar du?
Jag har min gård och mitt hem här sen generationer. Nä du, det där är bara trams från din sida.
7/7 kommer snart, hoppas informationen är korrekt.
Citera
2021-06-12, 22:54
Medlem
Citat:
Vilka är ”ni” som skulle flytta?
Jag syftar faktisk på att Thomas Brandlöv får krypa in och befrias byn.
Det är han som utsatt ett litet barn för ett fruktansvärt brott.
Hans fru och barn har ingen skuld i det här.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2021-06-12 kl. 22:58.
Citera
2021-06-12, 23:20
Medlem
Citat:
Det är Thomas själv som utsätter sin familj för det.

Han skulle inte ha antastat den lilla flickan med sin fula, äckliga och skabbiga gubbkuk om han inte ville bli polisanmäld.
Citera
2021-06-12, 23:29
Medlem
Citat:
Överklagande visar också på GM oskuld. Jag tror inte han är så dum att riskera ett hårdare straff om han hade varit skyldig. Då hade han nog tacksamt tagit emot 3 månader och skadestånd.
I överklagandet står det
" vårdnadshavarna blir avgörande i skuldfrågan" det är sak nr 2 hovrätten kommer reflektera över.
Frågade tidigare, men du missade nog det så tar det igen: vart och i vilket överklagande står det du påstår?

Jag hittar det nämligen inte och det låter som en märklig sak att skriva i en överklagan.
Citera
2021-06-12, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ciprus
Det är Thomas själv som utsätter sin familj för det.

Han skulle inte ha antastat den lilla flickan med sin fula, äckliga och skabbiga gubbkuk om han inte ville bli polisanmäld.
Ja det är Thomas Brandlöv som utsätter sin familj för detta och det ligger i hans sexmissbruk där han vid flertal tillfällen utsatt sin familj.
Hans fru tillåter honom gå ifrån familjen för att porrsurfa på sin padda som han fabriksåterställer varje gång för att ingen ska se var han varit.
Han har varit otrogen med en tjej som han påstår gilla ”hårdare tag”.
I sin porrsurfning så kan han inte avgöra skillnaden på ett litet barn eller en vuxen kvinna, men han gillar när de inte har utvecklade bröst.
Det här är inget annat än ett pedofiläckel som saknar respekt för andra människor och barn. Ett rovdjur.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2021-06-12 kl. 23:45.
Citera
2021-06-12, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ja det är Thomas som utsätter sin familj för detta och det ligger i hans sexmissbruk där han vid flertal tillfällen utsatt sin familj.
Hans fru tillåter honom gå ifrån familjen för att porrsurfa på sin padda som han fabriksåterställer varje gång för att ingen ska se var han varit.
I sin porrsurfning så kan han inte avgöra skillnaden på ett litet barn eller en vuxen kvinna, men han gillar när de inte har utvecklade bröst.
Det här är inget annat än ett pedofiläckel som saknar respekt för andra människor och barn. Ett rovdjur.

De som exploaterar och smutskastar GM familj är ingen annan än ni nättroll!

Det står ingenstans att han gillar när de inte har utvecklat bröst. Det står däremot att han inte finner barn sexuellt intressanta..

Håller med flertalet tidigare skribenter att ni hänsynslöst smutskastar allt och alla kring GM.
Citera
2021-06-12, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ja det är Thomas Brandlöv som utsätter sin familj för detta och det ligger i hans sexmissbruk där han vid flertal tillfällen utsatt sin familj.

Dina spekulationer är inget annat än lögner. Det finns inget i FUP och från Utredarna som visar att något olagligt har skett i GM elektronik… bara massa hittepå från dig. Du har verkligen ingen skäl som ljuger och manipulerar som du gör
Citera
2021-06-13, 00:07
Bannlyst
Vilken jäkla soppa dessa nättroll ställer till med!
Jag förstår att de har svårt att acceptera sanningen eftersom detta är för nära för dem. Men att de ger sig på barnen och frun på detta osmakliga sätt är helt obegripligt.

Vad kan vi utläsa ur som och FUP.
1. GM döms, för att ” det mycket väl kan ha inträffat”
2. Ingen bevisning styrker flickans berättelse.
3 bevisning visar att flickans berättelse inte stämmer.

4. Sen alla osmakliga delger som uppkommer i förhören, ex att föräldrarna mutade barnet för att prata med polisen. Mamman lägger orden i flickstackarens min…

Detta är nog det mest solklara felaktigheterna i en dom som jag sett…

Tur det finns en högre och mer kompetent instans som kommer pröva detta
Citera
2021-06-13, 00:25
Medlem
Hjäsp, vilken dag.
Det bästa som hänt i denna tråden har varit datum för behandling i HR, det är ju bara några veckor bort. Sen ska såklart alla kvarnar mala och det kommer ta sin tid. Förhoppningsvis slipper vi i Antnäs predator Thomas till slutet av sommaren. Känns skönt och tryggt, precis som vi vill ha det i vår by.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in