2021-05-03, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag gillade Madde för att hon verkade ha släppt att stalka Adrian och faktiskt var på väg ifrån honom.. Efter Lördagens psykbryt så har jag ångrat mig. Det var det skämmigaste jag sett. Speciellt toa-incidenten och att hon sedan bönade och bad att han skulle sova med henne. Sen att hon låg och kliade på honom flera timmar igår. Hon har ingen självaktning och skämmer ut sig.

Jag hoppas verkligen hon får upp ögonen för sitt beteende när hon kommer ut ur huset! Hon verkar vara en bra och vettig tjej, jag har svårt att ogilla henne.
Väljer att tro att huset gjort henne knäpp och att hon blir normal igen när hon kommer ut
2021-05-03, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Ingen teori om att två åker ikväll? Har alla gett upp hoppet om det? Är det första gången på ett tag som man bara vill se en av dom nominerade försvinna?

När ska folk börja åka ut? Är fortfarande alldeles för många kvar.

Frågorna är många. Min hjärna känns mossig.

Vad har ni för teorier Flashback?
Inte en chans att två åker. De kommer fippla med rösterna och bortförklara sig till varför ingen ska åka. Av någon konstig anledning vill de ha 6-8 pers i final. Ledningen har slutat förvåna mig för längesedan.
2021-05-03, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nardos och Pedram är populära av de andra i huset, men inte här. Varför?
Skulle inte säga att de är populära, alls faktiskt. Snarare att de i huset TOLERERAR Negern och Våldtäktsmannen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Exakt! T Y D L I G T! men inte Adrian inte. När Madde väl säger att hon fattar och önskar honom lycka till slänger han ju ut betet igen med "ja känner du så så men man ska aldrig säga aldrig, man vet ju inte på utsidan". Sen önskar man ju att Madde skulle fatta men psykopater är sjukt manipulativa, vilket vi får iaktta från första parkett.

Jag förstår inte hur dom andra i huset inte kan se hans rätta jag! Bara Emelie som nosat lite på det och då vände han hela huset emot henne.

Fast kanske lättare för oss att se eftersom vi inte befinner oss mitt i det.
Medlem
Pedram går rundor i kök/vardagsrum och lyfter då och då på locket till potatisen. Antar att potatisen var hans ansvar.
Medlem
Anonym396s avatar
Man tänker kanske att de som hänger löst får lite extra tid i DC om inget händer men nej, det är Nardoscam varje dag.
2021-05-03, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Skulle inte säga att de är populära, alls faktiskt. Snarare att de i huset TOLERERAR Negern och Våldtäktsmannen.

Tolererar eller är rädda för. Svårt att avgöra ibland!
2021-05-03, 17:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Jag hoppas verkligen hon får upp ögonen för sitt beteende när hon kommer ut ur huset! Hon verkar vara en bra och vettig tjej, jag har svårt att ogilla henne.
Väljer att tro att huset gjort henne knäpp och att hon blir normal igen när hon kommer ut

Jag tycker mest det är tragiskt att se.. Visst, hon är en snäll tjej men alltså varför kan hon inte stå upp för sig själv istället för att trampa på sig själv genom att fortsätta springa efter någon som inte ger något tillbaka. Speciellt på live-TV. Jag förstår att känslor kanske förstoras därinne men HUR kan man inte fatta att det inte är besvarat när han dissar henne gång på gång på gång..
2021-05-03, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Pedram går rundor i kök/vardagsrum och lyfter då och då på locket till potatisen. Antar att potatisen var hans ansvar.
Förra gången han stod i köket var vecka 3 när han skulle koka potatis då också. Han visste inte när en potatis är färdigkokt.
2021-05-03, 17:40
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Smaken är som baken. Men jag tycker han kunde varit rak mot henne och sagt att det inte finns intresse istället för att ge henne dubbla signaler!

Hade det funnits intresse så hade han inte haft sånt avstånd till henne som han har. Han hade liksom inte kunnat låta bli.

jo, självklart.. han kanske är fortfarande kär i sin ex
2021-05-03, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
En fråga, är det bara jag som tycker att Judith börjat med en annan jargong mot Simon? Tur att han inte tar åt sig för hon kan vara riktigt dryg och sarkastisk vissa stunder. Skulle hon hålla på så mot Pedram, nja jag tror inte det va!

Tycker hon gjort sig rolig på andras bekostnad hela tiden.
2021-05-03, 17:41
Medlem
Citat:
Tolererar eller är rädda för. Svårt att avgöra ibland!
Jag skulle säga både och.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in