2021-05-02, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Kan inflika med att Emelie för några minuter sedan sa till Tanja att "Det fanns inte så mycket svängrum så att säga" och att "Man får ju passa på för efter måndag så kanske vi inte ses något mer".
Översättning: "Man får ju passa på för det kanske räddar mig på måndag"
2021-05-02, 13:28
Medlem
Ghandis avatar
BB : Utegården är nu stängd!

bra tvinga in asen i huset o aktivera dom.
2021-05-02, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag missade det igår också, DC kanske inte var där då..

De började prata om det och jämförde med Peter 2002, men vips blev det censur. Verkar dock som att Tanja aldrig började kissa.
Hade ju verkligen varit en sanitär olägenhet om hon pissat i kylen. Nu kan Ponne göra en ny låt. Pissa i kylen!
2021-05-02, 13:30
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Det är tv4 och deras PK inställning och rädsla. Det är som att be ett gäng nunnor producera paradise hotel. Det skulle inte kunna visas något alls...

Det finns många juridiska o tekniska frågor som skulle behöva svar.

t.ex

Har det att göra med att Bb sänds klockan 19 på tv. BB säger det är från 11 år...
Hade det varit annorlunda om det sänts 22 med andra regler och åldersgräns....
Liven 24/7 är ju helt skild från dagliga 19 programen så den ska ej påverkas av ovan...
Är det andra lagar o regler som gäller på sändningar endast på nätet mot i tv kanal...
Hur mycket skulle en bra kanal/företag som skiter i PK och tittares reaktioner visa idag 2021....
Är meter skyldiga, eller är det bara tv4 som anlitat dom som bestämmer....
Är det tv4 som köpt rättigheterna till Bb i Sverige av Edelmond eller vad dom heter som har världsrättigheterna.....
Är det Meter som har rättigheterna till BB som sen säljer dom till tv kanal.....
Vilken kanal eller streamingtjänst skulle kunna producera det mest ocencurerade icke PK BB....

Dom skyller på "Tekniska skäl och utgivarmässiga skäl" när folk klagar på att dom inte får vad dom betalar för och att reklamen för Cmore är vilseledande med tanke på den ständiga censuren.
2021-05-02, 13:30
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha, jag pratar i sömnen och vet att jag kan säga helt sjuka saker och även ha konversationer med andra om de börjar prata med mig. Brukar faktiskt säga till om jag ska sova med någon ny att jag kan säga vad fan som helst.

Samma här. Jag har även gått i sömnen.

Med tanke på Simons utbrott efter att donken maten snoddes från honom så kom jag på att jag för väldigt länge sedan skällde ut en kille när jag pratade i sömnen. Beskyllde honom för att han hade lagt sig på min bigmac i sängen och att jag tyckte han var en oärlig typ som hade snott massa hamburgerbröd från McDonalds
2021-05-02, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Översättning: "Man får ju passa på för det kanske räddar mig på måndag"

Ett biktligg vore grejen!
2021-05-02, 13:33
Medlem
xrlpyts avatar
Jag undrar om Tanjas kissklipp är "officiellt"..? Det ser ju så ut med ljudeffekter och grejer, men jag hittar det ingenstans på BB:s insta eller i klippen på TV4 Play.
2021-05-02, 13:33
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen

Med tanke på Simons utbrott efter att donken maten snoddes från honom så kom jag på att jag för väldigt länge sedan skällde ut en kille när jag pratade i sömnen. Beskyllde honom för att han hade lagt sig på min bigmac i sängen och att jag tyckte han var en oärlig typ som hade snott massa hamburgerbröd från McDonalds

det hade ju varit oförlåtligt
2021-05-02, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen

Hahaha, gull! McDonald's väcker sannerligen starka känslor och reaktioner. Spottade du på honom? Kallade honom smuts?
Avstängd
Helvete det är buren!! robinson
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Dennis har sagt att han lämnar om Emelie åker ut. Så vi får se om toffeln står för det han säger om hon ryker.

Tyvärr tror jag Dennis ryker imorgon.
Maddes fans som är så naiva och röstar på en person som verkligen skiter i henne..Otroligt korkat
Madde hade mått bäst i att ha ut den oärliga AD
2021-05-02, 13:38
Medlem
Ahaa det är inte robisson de är säkert kravet för att få hälsning

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in