2021-05-03, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Nu, har vi ju inte all fakta , men vem fan vill vinna tbx någon som varit otrogen? Tror inte alls han är gay men han är nog jävligt kräsen och väldigt försiktig. Att han inte går i gång på Madde verkar många ha svårt att förstå? Tror hon helt enkelt inte är hans typ plus att kemin saknas.

Smaken är som baken. Men jag tycker han kunde varit rak mot henne och sagt att det inte finns intresse istället för att ge henne dubbla signaler!

Hade det funnits intresse så hade han inte haft sånt avstånd till henne som han har. Han hade liksom inte kunnat låta bli.
Medlem
Zingo2s avatar
Tänker produktionen såhär?
Lill Vickan är säker, så.
Dennis måste vara kvar, för då kan det bli mer knulla med Lill Vickan?
AD måste vara kvar, för det KANSKE blir nåt med Madde?
Om det är så, tycker jag det är tråkigt.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Nu ska Adrian sitta och fråga ut Simon om hans dåliga förlorarreaktioner IGEN... idioten vill ju att han ska ta upp det så tittarna ser dåligt på Simon för i bikten klagar ju Adrian på Simon det om, så jävla falskt

Jag hörde väl det, detta är det jag menar. Så här är det med AD, han har ingenting att komma med varken vad gäller utsrålning eller färgnyans. Han är torr och vågar aldrig bjuda till varken för vännerna eller oss tittare.

Simon har sina problem och utåtagerande men han erkänner och vet att han gjort fel men han är ingen ful spelare som (AD) "använder" andras svagheter mot de själva, genom att älta och påminna hur de är i vissa situationer för att misskreditera.

Vi får också komma ihåg att detta är inte hela Simon, de gånger han fallit ifrån sig själv i samband med tävlingar! Den Simon som vi fått uppleva den största delen av tiden är den humoristiske, varma, talföre och självironiske person som enligt mig räddat BB från att bli ett större fiasko än det har varit.
2021-05-03, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
VEM skulle bli intresserad av någon som stalkar en, aldrig ger upp.. till och med står utanför toalettdörren med psykosblick och frågar hur det går? Själv skulle jag springa fort som fan från en sådan person hur vacker och sexig han/hon än var.

Sant😉 Ändå är det så synd om Madde? Märkligt hur vissa tänker.
2021-05-03, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Vad tänder du på då.
Unga vita män. Gärna vältränade med 🍆.
2021-05-03, 17:31
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Tänkte sedan jag citerat dig att du nog menade alla. Råkade se ditt inlägg i samma stund som jag såg Dompa och Emelie på min tv. Tycker annars att det blir tråkigt med alla dessa vilopauser.

Förstår att dom ibland behöver vila med tanke på vad dom utsätter kroppen för. Alkohol nästan varje dag och sömn med alkohol i kroppen måste slita hårt. Kanske det vore idé att ha en dag utan live eller sändning där dom bara kan vila och hämta ny energi. Så kan vi som följer spektaklet också få en dags vila 😊

Ja jag skrev samtidigt som BB höll på med ljuden och de fortfarande låg i sängarna så det blev lite delay där! Förstår vad du menar. Ett hårt liv i BB och mycket tristess, sena nätter och annat.
2021-05-03, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Unga vita män. Gärna vältränade med 🍆.
Well youre in luck.
2021-05-03, 17:32
Medlem
Ingen teori om att två åker ikväll? Har alla gett upp hoppet om det? Är det första gången på ett tag som man bara vill se en av dom nominerade försvinna?

När ska folk börja åka ut? Är fortfarande alldeles för många kvar.

Frågorna är många. Min hjärna känns mossig.

Vad har ni för teorier Flashback?
2021-05-03, 17:33
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Sant😉 Ändå är det så synd om Madde? Märkligt hur vissa tänker.

Jag gillade Madde för att hon verkade ha släppt att stalka Adrian och faktiskt var på väg ifrån honom.. Efter Lördagens psykbryt så har jag ångrat mig. Det var det skämmigaste jag sett. Speciellt toa-incidenten och att hon sedan bönade och bad att han skulle sova med henne. Sen att hon låg och kliade på honom flera timmar igår. Hon har ingen självaktning och skämmer ut sig.
2021-05-03, 17:33
Medlem
Zingo2s avatar
Nardos och Pedram är populära av de andra i huset, men inte här. Varför?
2021-05-03, 17:34
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Smaken är som baken. Men jag tycker han kunde varit rak mot henne och sagt att det inte finns intresse istället för att ge henne dubbla signaler!

Hade det funnits intresse så hade han inte haft sånt avstånd till henne som han har. Han hade liksom inte kunnat låta bli.

Exakt! T Y D L I G T! men inte Adrian inte. När Madde väl säger att hon fattar och önskar honom lycka till slänger han ju ut betet igen med "ja känner du så så men man ska aldrig säga aldrig, man vet ju inte på utsidan". Sen önskar man ju att Madde skulle fatta men psykopater är sjukt manipulativa, vilket vi får iaktta från första parkett.
2021-05-03, 17:35
Medlem
Mouchinos avatar
En fråga, är det bara jag som tycker att Judith börjat med en annan jargong mot Simon? Tur att han inte tar åt sig för hon kan vara riktigt dryg och sarkastisk vissa stunder. Skulle hon hålla på så mot Pedram, nja jag tror inte det va!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in