2021-05-03, 15:00
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Av den heeeelt idiotiska anledningen så kan stor risk finnas att de som hejjar på Narcos röstar kvar idiotmössan... Kasta röster i sjön. Jag kan betta på att idiotmössa kom på för 6-8 månader sedan att han var bög. Och "vill inte komma ut" på BB. Miraquel spekulerar...

Det är det jag inte fattar... De som bryr sig om Nardos och Madde borde väl rösta UT Mössfan eftersom han inte behandlar dem schysst eller får dem att må bra tycker jag.. Fattar inte hur de tänker.
Jag vore inte förvånad om det du säger stämmer.. Skulle förklara en HEL DEL! :P
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
HAHA fräscht av Tanja... Hon hade slut på trosor så hon hade snott ett par kallingar hon gått runt med hela dan som hon hittat vid jacuzzin
"Dom ä säkert använda höhö"

Hon är fan lika äckligt som sin manliga version som vann BB förra säsongen.
Medlem
Anonym396s avatar
Censur när de berättar att Judith rakade Peddots pung

Varför väljer ens TV4 att hålla i Big Brother?

Censur, censur och mer censur
2021-05-03, 15:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Och du tror hon skulle vara kvar i huset i så fall?
Tänk till lite.

Utslängd vet jag inte om hon hade blivit men troligen auto.
2021-05-03, 15:02
Medlem
1754s avatar
Ojoj, nu började dom snacka om att Judith rakade fiffi i duschen och Pedram skyddade henne från kamerorna. Sen biktade dom sig. Och nu lång censur.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Censur när de berättar att Judith rakade Peddots pung

Varför väljer ens TV4 att hålla i Big Brother?

Censur, censur och mer censur

Idag hann jag titta 2 minuter på liven innan det blev censur. Måste vara nytt rekord :P Mer censur än live nuförtiden...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ifall dompa ryker idag så blir det ingen mer kärlek i huset. är det det dom vill? intressant!
Jag tror kanske att det blir en tvist. Imorse skrev det att en kommer lämna men idag har det inte kommit ut odds och så ställer BB frågan om de tror att din favorit kommer lämna ikväll. Skulle kunna indikera att något är på g. (Önsketänkande)
2021-05-03, 15:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Om Dennis åker, vilket jag inte hoppas. Men om det blir så, blir Lill Vickan utan sitt enda stöd och AD lägger nomineringspoäng på henne.
Får hoppas att simon samt emelie lägger 2an på AD isf, sen att judith lägger 2 eller 1 på ad, då blir det ad,madde,emelie? vad tror du om det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Använder du vänster eller höger hand för att tillfredsställa dig samtidigt som du sitter och skriver ner dina erotiska fantasier? Seriöst, vad är det för fel på er?

Hon verkar ju fan liverädd för sin familj av hennes egna ord och handlingar att döma. Hon har väl aldrig ens visat röven under alla dessa månader? Luktar hederskultur lång väg, och att sedan hennes farsa är kriminell och samtidigt bor tillsammans med en annan kriminell är inte direkt förvånande. Om man flyttar hemifrån så vill man antagligen inte bo i grannhuset med sina föräldrar, men hon var väl illa tvungen.

Lägger man ihop samtliga indicier så är det inte så konstigt att hon är såpass återhållsam som hon är. Kan ge mig fan på att om jag köper domen så är det något han gjort mot antingen henne eller morsan.

Men nä det handlar nog bara om att han glömde betala för sin kyckling och vattenmelon på den lokala Willys butiken Är ju en fantasi om något att inte tro att det rör sig om något fishy
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Idag hann jag titta 2 minuter på liven innan det blev censur. Måste vara nytt rekord :P Mer censur än live nuförtiden...

Så jävla tröttsamt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Utslängd vet jag inte om hon hade blivit men troligen auto.

Och det har hon inte heller blivit. Så nej, hon har inte kallar Nardos det. Bara skitsnackare i forum som ljuger och försöker lura folk att tycka illa om deltagarna på falska grunder.
2021-05-03, 15:04
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Jag tror kanske att det blir en tvist. Imorse skrev det att en kommer lämna men idag har det inte kommit ut odds och så ställer BB frågan om de tror att din favorit kommer lämna ikväll. Skulle kunna indikera att något är på g. (Önsketänkande)

Du menar att ingen lämnar..? Ja det är förvisso bättre än att Dompa lämnar men det absolut BÄSTA vore att vi blir av med Mössdjävulen en gång för alla!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in