2021-05-03, 14:11
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Oj där kom det fram att Nardos blev sotis igår när Adrian sprang iväg från henne till Madde istället för att få kli!

Ja, falska stycke! "Pratar inte om folk..." Nej, eller hur!
2021-05-03, 14:12
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hon pratade ju fan inte skit. Hon berättade om en händelse och sa att hon trodde Madde blev sur på henne då.
Jag uppfattade det som skitprat, inte du. Det är ok för mig.👍
2021-05-03, 14:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Lill Vickan pratar skit om Madde nu med Nardos.
Inte länge sen hon pratade skit om Nardos med Madde.

Hört rykten om Em någon gång kallat Nardos n-ordet. Kan det stämma? 🤨
2021-05-03, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, falska stycke! "Pratar inte om folk..." Nej, eller hur!

Eller hur, spyr på Instagram och hela Nardos sekten och huuuur perfekt hon är.
Fy fan
2021-05-03, 14:14
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Helt otroligt ja. Ännu mera konstigt att det verkar som att en stor del av Maddes fans vill rösta kvar Adrian. Hon är ju så otroligt mycket bättre utan honom och skulle utan honom med en bra spurt kunna komma topp 3 eller liknande. Med honom kvar i huset är hon bara en desperat fjortis som man sedan länge sedan tröttnat på att se.

Jag tycker det hade varit stor humor om Big Brother hade sagt ”Detta är Big Brother, Adrian kan vi få en tumme upp” när hon kliade honom på ryggen och han låg där stel som en pinne och bara ville komma därifrån.

Precis så... Maddes fans måste ju älska att plåga henne om de vill rösta kvar den person som gör att hon tappar det helt och får psykos. Hon mår ju uppenbarligen inte bra utav att ha honom i närheten så det bästa för henne (och alla) vore att rösta ut Mössfjanten en gång för alla.

Madde var hur kul som helst när Adrian var inlåst i Lilla och hon, Simon och Tanja hängde. Som en helt annan tjej. Skulle vilja se mer av den tjejen innan säsongen är över och det kan vi bara göra om Adrian ÅKER HEM.

Haha Adrian låg verkligen som en fryst fiskpinne och såg livrädd ut.. Snacka om att Madelene inte kan läsa av signaler
2021-05-03, 14:15
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Oj där kom det fram att Nardos blev sotis igår när Adrian sprang iväg från henne till Madde istället för att få kli!

Är det sant? Vad sa Nardos?
2021-05-03, 14:19
Medlem
Ut med Emelie idag tillför inget. Dennis och Emelie har sagt att dom inte kommer träffas utanför huset.
Medlem
Citat:

Bara Emelie andas så hatar du på henne, så jag är inte förvånad över att du sprider dina lögner.
Medlem
Citat:

Och du är ju extremt balanserad i dina åsikter när det gäller Emelie.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Är det sant? Vad sa Nardos?

Hon berättade för Dompa och Emelie att igår Adrian hade bett Nardos klia honom och sen hade Madde sagt till AD att komma till henne o få kli och då hade han bara tagit bort sin arm från Nardos direkt och hoppade över till Madde.
Så sa Nardos att Adrian aldrig mer ska få kli.
Hon verkade riktigt butthurt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Hört rykten om Em någon gång kallat Nardos n-ordet. Kan det stämma? 🤨

Och du tror hon skulle vara kvar i huset i så fall?
Tänk till lite.
2021-05-03, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, de far illa och det är inte roligt att se.

Adrian fortsätter att ducka allt vad jobb heter! Han provocerar sönder mig!
Det gäller Pedram också men ingen smiter så synligt som Adrian. Jag blir lika provocerad av att Nardos o(och ibland Madde) går in och slätar över och agerar försvarsadvokater. Det är dom som möjliggör flykten från tilldelade arbetsuppgifter. Kvinnor som motarbetar en jämn fördelning av arbetsuppgifterna och sen klagar över att dom måste göra allt själv... säger jag som är kvinna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in