Robert Abraha i Solna, har iallafall tidigare bott på Storgatan 64 som Nardos även har gjort så det måste vara hennes farsa.
Han förekommer i Lexbase som jag misstänkte, säkert en riktig obehaglig typ. Han bor bara ett stenkast från Nardos och bevakar nog henne dygnet runt så att hon ska behålla sin oskuld. Bor tillsammans med en Tomas Zeweldi som även han är dömd för brott, är hennes farsa homosexuell kanske? Två bögar med ett kriminellt förflutet som förmodligen gör livet surt för stackars Nardos.
Kanske därför hon sällan nämner hennes far och mor där inne, utan mest kusiner, mm.
Som jag sagt i månader.... Nardos är förälskad i Adrian och svartsjuk på Madde. Det kan en blind se.
Av den heeeelt idiotiska anledningen så kan stor risk finnas att de som hejjar på Narcos röstar kvar idiotmössan... Kasta röster i sjön. Jag kan betta på att idiotmössa kom på för 6-8 månader sedan att han var bög. Och "vill inte komma ut" på BB. Miraquel spekulerar...
HAHA fräscht av Tanja... Hon hade slut på trosor så hon hade snott ett par kallingar hon gått runt med hela dan som hon hittat vid jacuzzin
"Dom ä säkert använda höhö"
Robert Abraha i Solna, har iallafall tidigare bott på Storgatan 64 som Nardos även har gjort så det måste vara hennes farsa.
Han förekommer i Lexbase som jag misstänkte, säkert en riktig obehaglig typ. Han bor bara ett stenkast från Nardos och bevakar nog henne dygnet runt så att hon ska behålla sin oskuld. Bor tillsammans med en Tomas Zeweldi som även han är dömd för brott, är hennes farsa homosexuell kanske? Två bögar med ett kriminellt förflutet som förmodligen gör livet surt för stackars Nardos.
Använder du vänster eller höger hand för att tillfredsställa dig samtidigt som du sitter och skriver ner dina erotiska fantasier? Seriöst, vad är det för fel på er?
Med resultat att du får återhämta dig på psykakuten, för där gick din gräns! 😍👍
Hahahaha nejdu jag är inte ett dugg orolig, däremot om man sneglar på oddsen och hur mkt dom visar nardos i dc så är det väl uppenbart men att hon vinner det har jag svårt att tro!