2021-05-01, 12:58
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Tro fan att Leif GW i detta sammantaget bara är ännu ett ärende. Ännu en ur den långa kön som ska stickas.
Konspiration ”Ge inte GW AZ” är ju så dumt att det nästan inte borde bemödas med ett svar.
Håller med! klart han fick det vaccin som fanns på plats just då.

Såg just senaste avsnittet GW på nyhetsmorgon - intressant som vanligt! - men jag blir lite fundersam över att han kanske ska medverka i TV4- studion i morgon.

Jag menar, han har väl inte ens fått spruta nr 2 - visserligen har det gått tre veckor sen hans första dos men han har ju inget fullgott skydd ännu. Hoppas hans nära o kära avråder o ber honom vänta med utflykter tills efter dos två.

Jag tänker; hellre isolerad än död.
Citera
2021-05-02, 01:06
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Håller med! klart han fick det vaccin som fanns på plats just då.

Såg just senaste avsnittet GW på nyhetsmorgon - intressant som vanligt! - men jag blir lite fundersam över att han kanske ska medverka i TV4- studion i morgon.

Jag menar, han har väl inte ens fått spruta nr 2 - visserligen har det gått tre veckor sen hans första dos men han har ju inget fullgott skydd ännu. Hoppas hans nära o kära avråder o ber honom vänta med utflykter tills efter dos två.

Jag tänker; hellre isolerad än död.

Han bör väl vänta på spruta nr.2. Känner en som blev väldigt sjuk av covid, fast han hade fått en spruta med vaccin. En spruta kanske lindrar lite, men det kan ändå vara förödande för GW. Bra att vänta hemma i karantän till spruta nr.2.
Citera
2021-05-02, 11:15
Medlem
Jrpappas avatar
Leif är tillbaka i studion LIVE i tv4!!
Citera
2021-05-02, 15:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Objektiv? Det trodde jag var det sista jag skulle höra någon säga om GW. Är det någon som är en vindflöjel är det GW, han säger alltid det han tror folk vill höra. För det mesta gör han det bra och det är därför folk tror på honom.

Men objektiv? Jag kan inte riktigt smälta detta. Han har alltid tagit den ställning han tror fungerar bäst. Han är slug som helvete på detta vis. Förmodligen handlar det om hans trauma från 70-talet när han för en sekund vågade tala sanning och det gick åt helvete.

Helt enig. Som jag har sagt så många gånger så är det han är bra på att sälja sin image. Allt annat är bluff.
Citera
2021-05-03, 06:59
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Helt enig. Som jag har sagt så många gånger så är det han är bra på att sälja sin image. Allt annat är bluff.

Böckerna också?
Citera
2021-05-03, 09:10
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Det mesta med gubben är ju image helt klart. Och han säger bara sådant som folket (media) vill höra, annars hade han inte varit kvar i rampljuset.

Men ändå så tycket jag det är rätt underhållande att se när gubben är i tv och grymtar.
Citera
2021-05-03, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Böckerna också?

Hur menar du då? Om du menar självbiografierna är jag rätt säker på att det är mycket påhittat i dem också.
Citera
2021-05-03, 13:38
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Det mesta med gubben är ju image helt klart. Och han säger bara sådant som folket (media) vill höra, annars hade han inte varit kvar i rampljuset.

Men ändå så tycket jag det är rätt underhållande att se när gubben är i tv och grymtar.

Jag fattar ingenting av hur ni tänker?
Otroligt många gånger har han klippt höga chefer, utredningar, politiker och generaldirektörer längs med fotknölen. Och många är dom gånger när det har visat sig att han hade rätt.
Det tog tid, det blåste, ensamt på toppen, men rätt fick han till sist.

Ni kan er GW-historia för dåligt.
Se tillbaka åtminstone 45-50 år (sakkunnig på 70-talet) och framåt och belägg sedan era påståenden med underlag och fakta. Exempel.

Citera
2021-05-04, 09:24
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Otroligt många gånger har han klippt höga chefer, utredningar, politiker och generaldirektörer längs med fotknölen. Och många är dom gånger när det har visat sig att han hade rätt.

Se tillbaka åtminstone 45-50 år (sakkunnig på 70-talet) och framåt och belägg sedan era påståenden med underlag och fakta. Exempel.

Visst GW är kunnig och han har stor erfarenhet av brottsutredningar.

Men jag tänker mest på hur han är nu för tiden. Han har en image helt klart och och det gör honom intressant för folket. Sitta i tv-studion och gissar friskt och antar hur det är och gått till.
Citera
2021-05-04, 11:06
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Han bör väl vänta på spruta nr.2. Känner en som blev väldigt sjuk av covid, fast han hade fått en spruta med vaccin. En spruta kanske lindrar lite, men det kan ändå vara förödande för GW. Bra att vänta hemma i karantän till spruta nr.2.
Ja, jag har också hört om såna som blivit sjuka även fast de fått vaccin - om jag hade fått bestämma så skulle GW stannat hemma tills han tagit spruta nr två.
Citat:
Ursprungligen postat av Jrpappa
Leif är tillbaka i studion LIVE i tv4!!
Jag med såg det nu!! Vilken liten buse han är!! Fast jag förstår honom också på ett sätt- han är van vid vimlet omkring sig o han har fått försaka så mycket nu under så lång tid. Vi får hålla tummarna för att han inte blir sjuk! sen tror jag nog att alla i hans närhet -även de på TV4- är rädda om honom o försiktiga; håller avstånd o använder munskydd o tvättar händerna noga!
Citera
2021-05-04, 11:17
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Håller med!!! Hur kan man anse att GW är fejk??!!

GW´s image är grundmurad, gedigen o bygger helt på hans kunskap o kompetens! hela hans image är o har helt igenom ärliga avsikter!!!

Dessutom är han likeable i den stora allmänhetens ögon eftersom han är öppen, medmänsklig, tillitsfull o äkta! Han har ju en exceptionell förmåga att läsa av människor men också en självkännedom som jag beundrar!

Hela GW känns sann o verklig utan falska självuppfattningar.
Citera
2021-05-04, 12:03
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Visst GW är kunnig och han har stor erfarenhet av brottsutredningar.

Men jag tänker mest på hur han är nu för tiden. Han har en image helt klart och och det gör honom intressant för folket. Sitta i tv-studion och gissar friskt och antar hur det är och gått till.

GW är till åren. Ansenligt.
Han har en personlighet, en stil, ett eget språk.
Att lära sig att sitta annorlunda för att tillfredsställa några luffare som har privata åsikter, varken vill eller kan denna ålderman.
Han är sig själv.

Han förställer sig inte eller kalkylerar på sin image, för att få ännu en golfapplåd.
Herregud. Jag tror bäste GW är filosofiskt ångestladdad med allt runt hans ålder, alla 500 tabletterna / dag, spriten, livet och hans värsta fiende, döden. Det är vad hans tankar går till.
Han vill verkligen leva länge till. Men det finns män i svarta rockar längs den väg han vandrar. Och det vet han.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in