Citat:
Ursprungligen postat av
beitos
Jag tycker han tappat i anseende efter sina uttalanden om Göran Lambertz. Där framstår han inte som särskilt objektiv, något som annars varit en av hans styrkor.
Bra formulerat. Håller med!
Jag tycker också hans försvar av nöjesdödarna Felix Herngren och Henrik Schyffert är pinsamt. Folk som kallas "jägare" när de står i en djurpark och siktar på halvtama djur och tycker de är duktiga när djuren långsamt förblöder har bara mitt förakt. Föraktet sträcker sig också till de som förvarar dessa idioter, som Leif GW i kvällspressen.
Nej, gubben Leif GW har passerat sitt bäst före datum. Kan ingen i hans närhet tala om för honom att nu är det dags att sluta göra offentliga uttalanden. Varje uttalande han nu gör äter upp de klara, vassa och upplysande kommentarer han gjort tidigare i sin karriär. Han kommer nu att förknippas med sitt försvar av pk-samhället och nöjesdödare, som Felix Herngren.
Personligen trodde jag aldrig att han inte skulle kunna skilja på sin syn Lambertz som person och sin syn på den bedragerska Lambertz råkat ut för. Det var svagt och unket Leif GW!
Nej, min sista Leif GW bok har jag köpt. Det blir inga mer. Och "hans" vin köper jag inte. Det är billigare och ärligare att köpa de portugisiska odlarnas egna märken direkt!