Citat:
Ursprungligen postat av
DanielDemuynck
Han var ung när han åkte in. Heroin brukar komma in senare i livet.
Varför skulle man inte börja med heroin för att man studerat psykologi menar du?
Varför skulle tjack vara mer trovärdigt?
Men du sitter ju också bara och gissar säger du ju!
Och om man ska gissa på något så är det ju större chans att man har rätt om man gissar på att han är pundare och kriminell som de flesta andra kåkfarare.
Du är ju fan helt otrolig. Och elak. Om någon är normal som jag tror att du är har man rätt att förvänta sig mer från såna som du.
Heroin "kommer senare" för någon som hållt på med annat i många år menade jag. T.Z måste ju haft negativa urinprov för att få tidsbestämt i flera år. Sedan använde han ju tjack och kola tidigare när han var i 20 års åldern så om han vill festa igen så säger en kvalificerad gissning att det är något av de två han skulle ta.
Dessutom var det så förut i den världen att "alla" eller i stort sett alla som sålde e, kola, tjack andra affärer etc hade som policy att inte sälja/beblanda sig med heroin. Om någon i deras bekantskapskrets sålde heroin sa de upp bekantskapen med den personen för de vill inte ha problem eller vara i närheten av heroin öht!
Så att T.Z skulle börja använda det nu när han är 51 är ytterst osannolikt! Ni kör med "omvänd bevisbörda". "Vi vet inte om han börjat med det alltså kan det stämma".
Ja men då kan jag lika gärna påstå att "T.Z hade inblandning i 9/11". Ingen kan motbevisa mig. Han hade mobiltelefon på Hall vid den tidpunkten. Ser ni vad löjligt resonemang det blir.
Tycker att vi släpper detta och inte skriver mer om det eftersom det inte finns något som pekar åt det hållet ens. T.Z har inte ens blivit kontrollerad/stoppad av polisen ens (för då hade det stått i tidningen kan jag lova er)
Tror också att flera här är avundsjuka för att ni vet själva med er att ni skulle skaka av rädsla bara ni såg Kumla eller Hall och tänk då att han klarat av att sitta där alla år utan att bli stampad på och styrde affärer från Hall och skaffade flera barn inifrån! Hur många skulle klara detta? Inte många.
Detta med heroinet är offtopic fattar inte hur Moderator kan tillåta helt meningslösa diskussioner?
Detta var mitt sista inlägg här för vill inte slösa energi