Citat:
Ursprungligen postat av
Podde
Hur menar du nu?
Ja nu har du ju redan fått ett svar men menade såklart vid samma tidpunkt. Detta trots brist på komponenter och covid. Sen kan man såklart mena också att sony kommer från en mer lyckad generation med ps4a jämfört med ps3 som floppade inledningsvis innan den reste sig till en hedersvärd nivå iallafall och därför säljer mer Men återigen kan dom inte producera mer än vad dom gör. Finns ju inget att vinna på att göra det medvetet eller göra ett dåligt jobb. Den enda kritiken jag tycker man kan ha mot alla parter är hanteringen av scaplers. Det hade man kunnat göra något åt
Citat:
Ursprungligen postat av
dovAkin
Ja det får han definitivt allt med sidan var röda flaggor..
Ja som bäst har jag läst någon som påstått att dom fått ett iphoneskal därifrån. Annars har jag inte läst något bra om den sidan alls. Har dock läst om folk som fått pengarna tillaka efter beställning så man kan väl pröva med det om man nu gjort misstaget.
Men egentligen räcker det att titta på sidan så får man varningsflagga för skiten. Eller rättare sagt det räcker att titta på namnet på sidan. Iphonehome.se och ska sälja ps5 när alla andra har slut. Jo tjena