2021-05-03, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Och madde har flyttat till rosa sovrummet?
Ser ut så , måste varit under censuren
2021-05-03, 02:18
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Ser ut så , måste varit under censuren

Produktionen når nya kränkhetsgränser hela tiden. En deltagare byter sovrum, då måste man censuera i 5 minuter.
2021-05-03, 02:25
Medlem
Ridnes avatar
Tragiskt att Madde FORTSÄTTER fjanta efter Mössan trots så otroligt många dissar som hon fått..
Kommer ihåg när Flashback garvade åt Tess när hon raggade på honom, men Madde har ju sjunkit till nya nivåer av desperat. Jag tyckte hon var på väg uppåt och började gilla henne men nu verkar hon ha fallit in i någon sorts galen stalkerpsykos.

Tänk att de lyckades få natten från igårs psykbryt till något halvt romantiskt i kvällens avsnitt.
I morgondagens avsnitt klipper de väl ihop hennes frenetiska kliande på honom ikväll som en "kärleksfull stund" eller nåt

Hoppas vid BB-Guden att Mössfan åker imorgon så huset och damerna därinne får något annat att tänka på än en robot i mössa.
2021-05-03, 02:36
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tragiskt att Madde FORTSÄTTER fjanta efter Mössan trots så otroligt många dissar som hon fått..
Kommer ihåg när Flashback garvade åt Tess när hon raggade på honom, men Madde har ju sjunkit till nya nivåer av desperat. Jag tyckte hon var på väg uppåt och började gilla henne men nu verkar hon ha fallit in i någon sorts galen stalkerpsykos.

Tänk att de lyckades få natten från igårs psykbryt till något halvt romantiskt i kvällens avsnitt.
I morgondagens avsnitt klipper de väl ihop hennes frenetiska kliande på honom ikväll som en "kärleksfull stund" eller nåt

Hoppas vid BB-Guden att Mössfan åker imorgon så huset och damerna därinne får något annat att tänka på än en robot i mössa.

Inte en chans att han åker tyvärr.
Fyran har bestämt att han skall vara kvar, hur folk än röstar. Imorgon skall jag kolla kvällsavsnittet av masochistiska skäl sedan är det nog sluttittat för den här säsongen för mig. Något förnyande av censurmore lär det iallafall inte bli.
Må fyran gå i konkurs och produktionen hamna som fångar hos IS.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-03, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Håller med 100% Kan man inte tvinga produktionen att offentliggöra röstningen för att klargöra att inget fiffel pågår...?

WORD
2021-05-03, 06:52
Medlem
Om Nardos varit vit och blond men haft samma kropp och personlighet är det någon som tror hon varit kvar i huset?
Hade hon haft en galen armé på Instagram?

Jag vet svaret, vet ni?
2021-05-03, 07:58
Medlem
Ghandis avatar
SÅ kan nån bekräfta att madde o adrian sover i samma säng i rosa nu?
2021-05-03, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Om Nardos varit vit och blond men haft samma kropp och personlighet är det någon som tror hon varit kvar i huset?

Jag vet svaret, vet ni?

Hon hade sluppit att konstant kallas negern av alla vidriga rassepuckon här på flashback i alla fall...
2021-05-03, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
SÅ kan nån bekräfta att madde o adrian sover i samma säng i rosa nu?
De sover i olika sängar, i rosa just nu ligger från vänster (i egna sängar): Judith, AD, Madde, Nardos
2021-05-03, 08:08
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
De sover i olika sängar, i rosa just nu ligger från vänster (i egna sängar): Judith, AD, Madde, Nardos

ok tyckte först det såg ut som dom båda låg i maddes säng. Men hade varit för tätt...lol
2021-05-03, 08:12
Medlem
Ghandis avatar
Komiskt att Simon gick in i bikten o försökte lura tittarna att han inte kan äta harakiri korv o att hans läkare hade sagt nej till det. pga sjukdom.
Det går hur bra som helst att äta korv. Man mår bra. han åt korv innan. Så alla inser han ljuger.
Så dessutom ut som han satt med en bipacksedel eller nåt o handen för det skulle se extra seriöst ut

Skicka in ett brev från hans läkare där han säger att Simon kan äta harakiri korv och en tallrik med 1 STOR TJOCK VÄLFYLLD harakiri korv som han ska äta upp på 10 minuter. Annars ska han lämna huset direkt.
2021-05-03, 08:25
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja

Jag vet svaret, vet ni?
Då hade hon nog inte ens gått vidare från den så kallade "castingen".
Fast hade hon det, så skulle hon iofs säkert haft en galen armé på Instagram fast som enbart spydde galla över henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in