2021-05-02, 22:41
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Svårt att veta. Dom blir max 8 st kvar nästa vecka. Jag hopas på någon typ av kunskapstema för att få mäta andra styrkor än bollkänsla och muskelstyrka.
Tycker dom borde dela upp dom i två lag då, för att sen låta dom köra en repris på förra säsongens bästa tävling:
När dom skulle hjälpas åt att frakta en boll på var sin "ränna", fast med en ännu mera avancerad och längre hinderbana.

Givetvis hänger alla i det förlorande laget löst, och förhoppningsvis är Oljudith i det laget och åker sen ut nästa måndagsfinal.
2021-05-02, 22:42
Medlem
Den som sköter Maddes konto på Instagram har uppmanat folk att rösta på Adrian och Emelie.
2021-05-02, 22:44
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Den som sköter Maddes konto på Instagram har uppmanat folk att rösta på Adrian och Emelie.

Maddes och Nardos fans är dumma i huvudet som röstar kvar Adrian..
Madde är hundra gånger roligare och mer avslappnad när Adrian INTE är i närheten. Om de bryr sig om henne borde de rösta ut den som förstör hennes mood och psyke.
2021-05-02, 22:45
Medlem
Citat:

+ hans loverboy Mergim
2021-05-02, 22:46
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Är det inte lite dålig stil att anhöriga till deltagarna uppmanar folk att rösta kvar/ut andra deltagare?

Eller är det jag som är ute och cyklar och bara är mesig? Om jag var inne i huset så hade jag sagt till mina anhöriga att skita i hatkommentarer och spelet.
2021-05-02, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Antagligen är det så.. Men ser inte Nardos fans hur han utnyttjar henne? Hon ska diska och laga mat åt honom.. han använder känslomässig utpressning mot henne dessutom. Han är inte bra för henne. Han är inte bra för Madde. Han är inte bra för huset, för tittarna, ELLER mina nerver :P
Om Nardos fans vill henne väl så röstar de hem Mössfan istället.

Håller med 100% Kan man inte tvinga produktionen att offentliggöra röstningen för att klargöra att inget fiffel pågår...?
2021-05-02, 22:47
Medlem
Citat:

Otroligt. Den personen måste ju vara lika blåst som Madde isåfall. Adrian förstör ju allt för henne där inne.
2021-05-02, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tycker dom borde dela upp dom i två lag då, för att sen låta dom köra en repris på förra säsongens bästa tävling:
När dom skulle hjälpas åt att frakta en boll på var sin "ränna", fast med en ännu mera avancerad och längre hinderbana.

Givetvis hänger alla i det förlorande laget löst, och förhoppningsvis är Oljudith i det laget och åker sen ut nästa måndagsfinal.

Ok minns den tävlingen och tycker att den var underhållande, typ. Tycker mig höra ennunderton som pekar på att det viktiga här var att Judit skulle åka ut så jag gissar att varje tävling som ger den vinsten blir årets bästa tävling.
Jag är helt ok med det.
Medlem
Anonym396s avatar
Om de som styr hennes Instagram bryr sig om Madde så förstår jag inte hur de kan uppmana folk att rösta kvar Adrian efter samtalet i gymmet.

Hon hade uppenbarligen mått bättre utan Adrian i huset.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Emelie vill jag under inga omständigheter rädda kvar.

Tack för era inputs. Jag har tänkt lägga mina röster på Dompa hela helgen men fick en sekunds....tvek just nu bara. Blir Dompa som får mina!

Dåså, bara att rösta och rädda kvar Dompisch
2021-05-02, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Otroligt. Den personen måste ju vara lika blåst som Madde isåfall. Adrian förstör ju allt för henne där inne.

Han är gay och skickade in en hälsning till Joel.
2021-05-02, 22:51
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Ja det är fan sjukt. Han håller ju tillbaka henne. Hon var sååå mycket roligare när det var lilla bb/stora BB och dom var åtskilda under hela temat. Hur kan dom vilja ha kvar honom? Tror hon har större chanser att komma till finalen utan AD.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in