Vet ej men jag tror det är dom som inte fick sist. Det var ju under kärleksveckan... Fast nu när jag tänker efter så fick väl Nardos brev då, eller hur? Så då stämmer det inte.
Då kanske alla får?
Ok. Jag kommer inte ihåg, blandar ihop tittarbrev med brev hemifrån. Tänkte mer på att dom kanske kör några idag och resten imorgon. Produktionen kanske har insett med 3 veckor kvar att Söndagar och Måndagar är så jävla tråkiga
Han fick ju dock käka Harakiri på skolveckan. Sedan var det ju sitta i en liten kartong över en timme med bajsspray på sig. Men han är undantaget från killarna för han bara gjorde allt utan minsta gnäll, han garvade mest
De som får för utföra krav samt får brev nu är alla de som inte utsågs till de "modiga" att snurrade på kärlekshjulet.
Lätt att tro att Nardos fick den gången då hon i princip läste alla andras brev högt, men nej. Hon fick inget då
Varför ska de prompt börja räkna upp allt de "verkligen inte klarar av" när det vankas straff eller uppdrag som nu? Inte för att jag tror Nardos skulle bli uTsAtT på något vis men IDIOTIN?
Vet ej men jag tror det är dom som inte fick sist. Det var ju under kärleksveckan... Fast nu när jag tänker efter så fick väl Nardos brev då, eller hur? Så då stämmer det inte.
Då kanske alla får?
Ja, vissa har väl fått brev två gånger. Simon fick väl inte andra gången utan fick hälsningar från tittarna. Fast jag kan minnas fel.