2021-05-02, 22:12
Medlem
Anonym396s avatar
Av någon anledning följer DC Nardos när alla är vakna och pratar i det turkosa sovrummet.

Det finns inte en chans i helvetet att DC helt random skulle följa Tanja i huset om alla i det rosa sovrummet var vakna.
2021-05-02, 22:13
Medlem
Sån sjuk favorisering det är av Nardos när dc visar när hon i tystnad gör te men alla andra sitter i ett rum och snackar. Jag blir så jävla trött.
2021-05-02, 22:15
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Av någon anledning följer DC Nardos när alla är vakna och pratar i det turkosa sovrummet.

Det finns inte en chans i helvetet att DC helt random skulle följa Tanja i huset om alla i det rosa sovrummet var vakna.
Nä, börjar bli riktigt jävla pinsamt uppenbart vad produktionen håller på med!
Ifall det är nån halvblind som inte sett det tidigare.
2021-05-02, 22:17
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Sån sjuk favorisering det är av Nardos när dc visar när hon i tystnad gör te men alla andra sitter i ett rum och snackar. Jag blir så jävla trött.
Det händer hela tiden. Det finns inte en chans i helvetet att DC skulle följa någon annan när den borstar tänderna, byter om, diskar, gör te osv.

JAG HAR ALDRIG SETT DC FÖLJA NÅGON ANNAN GÖRA HUSHÅLLSSYSSLOR NÄR ALLA DELTAGARE ÄR VAKNA OCH DÅ HAR JAG TITTAT VARJE DAG

Det gör DC bara på Nardos. Det är en sak om alla sover men alla är i det turkosa rummet och umgås.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Verkar vara mer drama i tråden ikväll än i huset. Kanske korrelerar iofs.

Fan. Jag har fortfarande inte röstat vem som skall få vara kvar. Känns väl som Dompa bör vara det givna valet? Fast....är det verkligen det?

Velar du mellan alla tre eller mellan Dompa och en annan?

Om man inte tycker om någon/tycker lika mycket om alla tre skulle jag tänka att jag skulle rösta på kvar den som varit i huset längst. Eftersom bb i grunden är att vara i huset i 100 dagar utan att veta något om omvärlden så om det är helt lika mellan alla tre hade jag röstat kvar Emelie av den anledningen.

Står det mellan Dompa och Adrian så är ju dom två lite av mosatserna till varandra. Enligt mig så kör AD mer spel och taktiskt (det är ett spel med en vinnare så säger inte att det är fel) medan Dompa är mer "go with The Flow" för stunden och kör på magkänsla för stunden och vad som blir roligast (för honom iaf).
AD är torrare i personligheten men å andra sidan mer genomtänkt i allt han säger. Han avslöjar inget mer än nödvändigt om sig själv. Dompa är inte alls strategisk i vad han säger. Det hoppar grodor ur den munnen titt som tätt, både gott och ont så det får man räkna med, lite douche kommentarer och plumpa saker. Däremot så är han ofiltrerad och är den han är. På gott och ont.

Så välj den som ger dig mest underhållning om du velar mellan två, och vad man ser som underhållning skiljer sig från person till person.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Verkar vara mer drama i tråden ikväll än i huset. Kanske korrelerar iofs.

Fan. Jag har fortfarande inte röstat vem som skall få vara kvar. Känns väl som Dompa bör vara det givna valet? Fast....är det verkligen det?

Jag har i vanlig ordning en agenda med mitt tips om hur du bör rösta.

Men, Emelie har så stort stöd att hon hade behövt sitta mot både Tanja och Nardos för att ryka. Så ärligt talat lägg en röst på kärleken, vår allas Dompa.

Adrian är ju så tråkig, han hade en sista chans igår kväll att skina till i gymmet. Ta ställning för första gången i sitt liv. Men hela han är VAG, opersonlig, irrelevant och minst av allt underhållande.

2021-05-02, 22:19
Medlem
Hydraulslangens avatar
Nu har den brunstiga vithajshonan sniffat upp ett nytt byte?
2021-05-02, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Hmm Emelie som skröt om att ha läst Matte 3C sa precis att hon fick 0,62 på högskoleprovet.
Emelie ironiserar, dramatiserar, skämtar och och ramar in nästan allt hon säger med en aldeles, ofta svårbegriplig humor. Minns när hon berättade att hon läst matte 3C, här om dagen sa hon att hon är hopplös på matte. Man kan inte lita på att det hon säger är seriöst. Precis som hon själv säger ska man inte ta henne på allvar. Alla som förstår det verkar gilla henne.
2021-05-02, 22:22
Medlem
lillaflippens avatar
Ställningen på Facebook röstningen just nu.

Emelie 674
Adrian 502
Dennis 459

Vill man ha kvar Dennis nu och få ut puttburkaren AD så behöver Dompa löööv röster imorgon..
2021-05-02, 22:25
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Emelie ironiserar, dramatiserar, skämtar och och ramar in nästan allt hon säger med en aldeles, ofta svårbegriplig humor. Minns när hon berättade att hon läst matte 3C, här om dagen sa hon att hon är hopplös på matte. Man kan inte lita på att det hon säger är seriöst. Precis som hon själv säger ska man inte ta henne på allvar. Alla som förstår det verkar gilla henne.
Emelie ironiserar, dramatiserar, skämtar och och ramar in nästan allt hon säger med en alldeles extrem surhet och ofta svårbegriplig bitterhet.

Man kan inte lita på ett ord som hon säger, alla som har vett att förstå det hatar henne.
2021-05-02, 22:27
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Velar du mellan alla tre eller mellan Dompa och en annan?

Om man inte tycker om någon/tycker lika mycket om alla tre skulle jag tänka att jag skulle rösta på kvar den som varit i huset längst. Eftersom bb i grunden är att vara i huset i 100 dagar utan att veta något om omvärlden så om det är helt lika mellan alla tre hade jag röstat kvar Emelie av den anledningen.

Står det mellan Dompa och Adrian så är ju dom två lite av mosatserna till varandra. Enligt mig så kör AD mer spel och taktiskt (det är ett spel med en vinnare så säger inte att det är fel) medan Dompa är mer "go with The Flow" för stunden och kör på magkänsla för stunden och vad som blir roligast (för honom iaf).
AD är torrare i personligheten men å andra sidan mer genomtänkt i allt han säger. Han avslöjar inget mer än nödvändigt om sig själv. Dompa är inte alls strategisk i vad han säger. Det hoppar grodor ur den munnen titt som tätt, både gott och ont så det får man räkna med, lite douche kommentarer och plumpa saker. Däremot så är han ofiltrerad och är den han är. På gott och ont.

Så välj den som ger dig mest underhållning om du velar mellan två, och vad man ser som underhållning skiljer sig från person till person.

Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Jag har i vanlig ordning en agenda med mitt tips om hur du bör rösta.

Men, Emelie har så stort stöd att hon hade behövt sitta mot både Tanja och Nardos för att ryka. Så ärligt talat lägg en röst på kärleken, vår allas Dompa.

Adrian är ju så tråkig, han hade en sista chans igår kväll att skina till i gymmet. Ta ställning för första gången i sitt liv. Men hela han är VAG, opersonlig, irrelevant och minst av allt underhållande.

Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ställningen på Facebook röstningen just nu.

Emelie 674
Adrian 502
Dennis 459

Vill man ha kvar Dennis nu och få ut puttburkaren AD så behöver Dompa löööv röster imorgon..

Emelie vill jag under inga omständigheter rädda kvar.

Tack för era inputs. Jag har tänkt lägga mina röster på Dompa hela helgen men fick en sekunds....tvek just nu bara. Blir Dompa som får mina!
2021-05-02, 22:27
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bella8686
Varför raderar ni inte inlägg när folk härinne skriver n-ordet?
Då skulle det ju inte finnas nån tråd!
Folk skriver ju Nardos i alldeles för många inlägg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in