2021-05-02, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det är fan helt otroligt. Har börjat tänka på det mer och mer.

Samma sak idag när bb la upp på deras instaflöde att deltagarna hade fått brev hemifrån. En bild på alla som fick brev, men vem fick pryda flödet med första bilden. Jo, Nardos. Då var hon inte ens den som fick brev först.

Det är bara att slå ett öga på deras instagramflöde vem som är på bild/video där mest. Tycker det är så jävla sjukt så jag kommer ALDRIG någonsin lägga en röst på Nardos därför. Produktionen har inte gett alla samma förutsättningar för att kunna vinna detta och det är så jävla orättvist.
Japp, samma här! Är väldigt dubbel i hur jag känner för samtliga deltagare, men tyvärr så sänks somliga ytterligare pga produktionens sätt att framhäva dem på diverse plattformar. Detta år främst Nardos, förra året främst Amilia. (Missförstå mig inte, Nardos är tusen gånger mer likable än Amilia. Den enda likheten är favoriseringen och förhärligandet från produktionens sida).
2021-05-02, 22:52
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tycker dom borde dela upp dom i två lag då, för att sen låta dom köra en repris på förra säsongens bästa tävling:
När dom skulle hjälpas åt att frakta en boll på var sin "ränna", fast med en ännu mera avancerad och längre hinderbana.

Givetvis hänger alla i det förlorande laget löst, och förhoppningsvis är Oljudith i det laget och åker sen ut nästa måndagsfinal.

Ja, den tävlingen var fan bra! Krävdes samarbete, lugn men också snabbhet. Jäkligt underhållande också när det gick dåligt 😂
2021-05-02, 22:53
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Håller med 100% Kan man inte tvinga produktionen att offentliggöra röstningen för att klargöra att inget fiffel pågår...?

Tror tyvärr inte att Adrian åker hem...Nardos och Maddes fans vill se honom fortsätta behandla dem som skit tydligen..
2021-05-02, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Om de som styr hennes Instagram bryr sig om Madde så förstår jag inte hur de kan uppmana folk att rösta kvar Adrian efter samtalet i gymmet.

Hon hade uppenbarligen mått bättre utan Adrian i huset.

Jag kollar aldrig på avsnitten men var tvungen att kolla idag för hur de hade klippt Madde och Adrians samtal igår. Det är ca 2 minuter.

Det enda de visar är de två gångerna Adrian igår säger något lite upplyftande till Madde. Typ ”på utsidan kan jag ge det en bättre chans” samt ”du kommer göra någon lycklig en dag, om det är med någon annan eller om vi finner varandra”. Sen på slutet visar de när Madde frågar om inte han ska sova bredvid henne.

Var helt i chock. För de som inte såg liven inatt verkar ju detta som ett bra samtal mellan de två. Att Madde frågar om de ska sova med varandra är inte konstigt alls i avsnittet. Men SÅ JÄVLA SJUKT för mig som såg inatt och vet hur desperat och nästan obehaglig Madde var. Tro fan folk röstar kvar både Adrian och Madde när det ser ut så där.
2021-05-02, 22:56
Medlem
Fy fan va grinig Emelie är... Tänk er när hon är 70 plus vilken jävla häxa hon kommer va

Ut med kukhäxan!
2021-05-02, 22:56
Medlem
Citat:
Om de som styr hennes Instagram bryr sig om Madde så förstår jag inte hur de kan uppmana folk att rösta kvar Adrian efter samtalet i gymmet.

Hon hade uppenbarligen mått bättre utan Adrian i huset.
Personen skrev något i stil med att Madde gärna vill ha dem kvar och skulle bli ledsen om någon av dem åkte.

Samtalet i gymmet togs inte med så mycket i avsnittet.
2021-05-02, 22:57
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag kollar aldrig på avsnitten men var tvungen att kolla idag för hur de hade klippt Madde och Adrians samtal igår. Det är ca 2 minuter.

Det enda de visar är de två gångerna Adrian igår säger något lite upplyftande till Madde. Typ ”på utsidan kan jag ge det en bättre chans” samt ”du kommer göra någon lycklig en dag, om det är med någon annan eller om vi finner varandra”. Sen på slutet visar de när Madde frågar om inte han ska sova bredvid henne.

Var helt i chock. För de som inte såg liven inatt verkar ju detta som ett bra samtal mellan de två. Att Madde frågar om de ska sova med varandra är inte konstigt alls i avsnittet. Men SÅ JÄVLA SJUKT för mig som såg inatt och vet hur desperat och nästan obehaglig Madde var. Tro fan folk röstar kvar både Adrian och Madde när det ser ut så där.
Jag tror produktionen ej lägger upp samtalet mellan Adrian och Madde i gymmet så att vi ej ska kunna jämföra hur de vinklar det i avsnitten.
2021-05-02, 22:59
Bannlyst
Myskväll i sovrummet är bättre än deras värdelösa fester 👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️🦜🦜
2021-05-02, 22:59
Medlem
npn emr än jag, som tycelr adrian känns icke-tillförande i gänget , halvt malplacerad med den gruppen??
nu när de låg i sovrummet o snacka, han känns stum o lite tyst, inte riktigt med?

Så sjukt tråkig kille, hur fan kom han es på tanken att söka till Big brother? helt ärligt..

han hör hemma på gymmet.. så mainstream kille i allt han utger sig o vad man sett under dessa veckor.

"Spegel spegel på väggen där (han segar ju sig fler aggr om dagen) säg vem som snyggast i Big brother är.?"
2021-05-02, 23:00
Medlem
ollepolle90s avatar
BB supportergrupp Facebook

Vem röstar du kvar

Emelie 676

Adrian 506

Dennis 461
Medlem
Citat:
Jag tror produktionen ej lägger upp samtalet mellan Adrian och Madde i gymmet så att vi ej ska kunna jämföra hur de vinklar det i avsnitten.

Samlaet i gymmet mellan de, har ör mig för jag kollade inatt, att adrian tog upp nåt med Maddes jobb som influenser? som att det lät lite sisådär i hans tonläge?

Nånting om det sa han, nån som kan bekräfta?
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Ok minns den tävlingen och tycker att den var underhållande, typ. Tycker mig höra ennunderton som pekar på att det viktiga här var att Judit skulle åka ut så jag gissar att varje tävling som ger den vinsten blir årets bästa tävling.
Jag är helt ok med det.
Haha, helt korrekt. Du var allt observant!

Men tyckte faktiskt just den tävlingen var bra och till och med lite spännande!?
Är ju inget man blivit bortskämd med dom senaste åren direkt.

Eller så var man bara extremt lättroad den dagen, alternativt hade man kanske hög feber?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in