2021-05-02, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Undrar vad nästa vecka har att erbjuda?
Svårt att veta. Dom blir max 8 st kvar nästa vecka. Jag hopas på någon typ av kunskapstema för att få mäta andra styrkor än bollkänsla och muskelstyrka.
2021-05-02, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Emelie vill jag under inga omständigheter rädda kvar.

Tack för era inputs. Jag har tänkt lägga mina röster på Dompa hela helgen men fick en sekunds....tvek just nu bara. Blir Dompa som får mina!

jag tänker så här allt som kan försvaga emelie är bra för tror inte hon åker ut därför kommer jag rösta på mössjäveln hur mycket jag än hatar honom så hatar jag emelie mer
2021-05-02, 22:30
Medlem
De klipper verkligen Madde fördelaktigt i avsnitten. De tog inte med när hon och Emelie pratade skit om Nardos för att Nardos frågat om det var ok att hon sov med Adrian, när Madde ignorerade Nardos under festen, när Nardos och Adrian skulle köra den där utfrågningen och ville vara ensamma men Madde trängde sig på och satt kvar, när de gick och la sig och Madde tjatade om att de skulle skeda.

Avsnittet hade kunnat vinklas på ett helt annat sätt.
2021-05-02, 22:31
Medlem
Ridnes avatar
Om produktionen är smarta (vilket dom uppenbarligen inte är) så riggar de skiten så Mössan åker ut imorgon. De har redan tappat sjukt mycket tittare och åker en glad och energisk människa till (Dompa) så lär de sista veckorna bli dötrista att titta på.
Fattar fortfarande inte att Adrian har mer stöd därute än Dompa... Kan någon förklara hur han gör bra tv?
2021-05-02, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Om produktionen är smarta (vilket dom uppenbarligen inte är) så riggar de skiten så Mössan åker ut imorgon. De har redan tappat sjukt mycket tittare och åker en glad och energisk människa till (Dompa) så lär de sista veckorna bli dötrista att titta på.
Fattar fortfarande inte att Adrian har mer stöd därute än Dompa... Kan någon förklara hur han gör bra tv?

Enbart en massa små tjejer som tycker han ser bra ut och inte har förmågan att se något annat och massa Nardos fans som röstar på honom.
2021-05-02, 22:35
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian har inte nödvändigtvis mer stöd än Dennis. Det är den jävla Nardossekten som röstar kvar Adrian för att han är Nardos hund.

Om alla hängde löst så tror jag att Pedram eller Adrian hade åkt ut direkt.
2021-05-02, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det händer hela tiden. Det finns inte en chans i helvetet att DC skulle följa någon annan när den borstar tänderna, byter om, diskar, gör te osv.

JAG HAR ALDRIG SETT DC FÖLJA NÅGON ANNAN GÖRA HUSHÅLLSSYSSLOR NÄR ALLA DELTAGARE ÄR VAKNA OCH DÅ HAR JAG TITTAT VARJE DAG

Det gör DC bara på Nardos. Det är en sak om alla sover men alla är i det turkosa rummet och umgås.

Det är fan helt otroligt. Har börjat tänka på det mer och mer.

Samma sak idag när bb la upp på deras instaflöde att deltagarna hade fått brev hemifrån. En bild på alla som fick brev, men vem fick pryda flödet med första bilden. Jo, Nardos. Då var hon inte ens den som fick brev först.

Det är bara att slå ett öga på deras instagramflöde vem som är på bild/video där mest. Tycker det är så jävla sjukt så jag kommer ALDRIG någonsin lägga en röst på Nardos därför. Produktionen har inte gett alla samma förutsättningar för att kunna vinna detta och det är så jävla orättvist.
2021-05-02, 22:36
Medlem
Citat:
Adrian har inte nödvändigtvis mer stöd än Dennis. Det är den jävla Nardossekten som röstar kvar Adrian för att han är Nardos hund.

Så är det 100%! :/
2021-05-02, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Emelie vill jag under inga omständigheter rädda kvar.

Tack för era inputs. Jag har tänkt lägga mina röster på Dompa hela helgen men fick en sekunds....tvek just nu bara. Blir Dompa som får mina!
Verkkar stå mellan Dennis och Adrian. Därför går alla mina röster till Dennis.
2021-05-02, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Verkkar stå mellan Dennis och Adrian. Därför går alla mina röster till Dennis.

Japp vi måste rösta som satan på Dennis
2021-05-02, 22:38
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det är fan helt otroligt. Har börjat tänka på det mer och mer.

Samma sak idag när bb la upp på deras instaflöde att deltagarna hade fått brev hemifrån. En bild på alla som fick brev, men vem fick pryda flödet med första bilden. Jo, Nardos. Då var hon inte ens den som fick brev först.

Det är bara att slå ett öga på deras instagramflöde vem som är på bild/video där mest. Tycker det är så jävla sjukt så jag kommer ALDRIG någonsin lägga en röst på Nardos därför. Produktionen har inte gett alla samma förutsättningar för att kunna vinna detta och det är så jävla orättvist.
Tänkte på det också. Hatar hur produktionen myglar för Nardos.
2021-05-02, 22:38
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Enbart en massa små tjejer som tycker han ser bra ut och inte har förmågan att se något annat och massa Nardos fans som röstar på honom.

Citat:

Antagligen är det så.. Men ser inte Nardos fans hur han utnyttjar henne? Hon ska diska och laga mat åt honom.. han använder känslomässig utpressning mot henne dessutom. Han är inte bra för henne. Han är inte bra för Madde. Han är inte bra för huset, för tittarna, ELLER mina nerver :P
Om Nardos fans vill henne väl så röstar de hem Mössfan istället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in