2021-05-02, 21:56
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Verkar vara mer drama i tråden ikväll än i huset. Kanske korrelerar iofs.

Fan. Jag har fortfarande inte röstat vem som skall få vara kvar. Känns väl som Dompa bör vara det givna valet? Fast....är det verkligen det?
Rösta Adrian så Emelie lämnar.
2021-05-02, 21:56
Medlem
Perezozos avatar
Citat:

Fan. Jag har fortfarande inte röstat vem som skall få vara kvar. Känns väl som Dompa bör vara det givna valet? Fast....är det verkligen det?

Jag röstade på Dompa. Jag gillar honom, han är mycket mer underhållande än de flesta andra där inne. Emelie lär sitta säkert oavsett för att hon har så många fans. Jag vill verkligen att Adrian åker ut, är SÅ less på honom. Sen är Dompa ingen ängel heller, han har gjort fel därinne och sagt dumheter, men av dessa tre är han mitt givna val att få stanna kvar.
2021-05-02, 21:57
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Rösta Adrian så Emelie lämnar.
Jo så långt är jag med. Skulle aldrig lägga en röst på att rädda Emelie. De andra däremot...
2021-05-02, 21:57
Medlem
Ridnes avatar
Varför kastar Mössan och Peddot FORTFARANDE frisbee som viner förbi de andras huvuden?
An accident waiting to happen...
2021-05-02, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Besvärande genomskinligt att Pedram fick vara med enbart för att Nardos absolut inte hade fixat det ensam.

Jag trodde hon skulle klara det bättre med tanke på hur hon tacklade harakirin. Där åt hon ju till och med upp av Maddes korv.
2021-05-02, 22:01
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:

Dompa är enda alternativet IMO.
2021-05-02, 22:05
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Dompa är enda alternativet IMO.
Tack jag hör dig. Har fått för mig att Adrian och Madde tillfört rätt mycket "gött" till denna tråd. Därför jag helt plötsligt tvekar....

Blir nog en röst på Dompa....
2021-05-02, 22:06
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Jag tror faktiskt att det i första hand beror på Emelie. Vågar hon sänka garden och släppa in Dennis så tror jag att känslorna kan växa. Om kärleken får blomma är det geografiska avståndet sekundärt... Så tänker en romantiker

Fint inlägg!

Ja visst är det så, att öppna sitt hjärtas dörr på glänt är att låta känslorna leta sig fram likt vårens första blomma, att känna den stora längtan att få återse varandra gör den långa resan mödan värd.

Vi hoppas!
2021-05-02, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Jag trodde hon skulle klara det bättre med tanke på hur hon tacklade harakirin. Där åt hon ju till och med upp av Maddes korv.

Sant! Möjligt feltänk av produktionen att ta in ”medhjälpare” åt henne, då kanske hon instinktivt bara ger upp direkt för hon vet att någon annan löser det. Till och med Pedramatikern, hehe.
2021-05-02, 22:08
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Hmm Emelie som skröt om att ha läst Matte 3C sa precis att hon fick 0,62 på högskoleprovet.
2021-05-02, 22:10
Medlem
Mouchinos avatar
Undrar vad nästa vecka har att erbjuda?
2021-05-02, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Hmm Emelie som skröt om att ha läst Matte 3C sa precis att hon fick 0,62 på högskoleprovet.

Förminska inte hennes mattekunskaper!!! Att kunna roten ur 27, det skojar man inte bort.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in