2021-05-02, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Pedram fick ingen hälsning, han fick "bara" en uppgift.

Alla förutom Emelie, Simon och Nardos fick hälsningar förra veckan.

Besvärande genomskinligt att Pedram fick vara med enbart för att Nardos absolut inte hade fixat det ensam.
2021-05-02, 21:43
Medlem
Ja judith är nog inne på rätt spår gällande simon och hans röda pricka i fejset
2021-05-02, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Ja judith är nog inne på rätt spår gällande simon och hans röda pricka i fejset

Vad sa hon?
2021-05-02, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vad sa hon?

att simons röda prickar i ansiktet och starka urin lukt nog beror på uttorkning pga av för lite vattendrickande och alldeles för mycket alkohol
2021-05-02, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tror att Dennis är så mycket mer än den stämpel som Douchebag och han är ju en en individ med känslor också! Kan inte se varför han inte skulle kunna bli seriös med Emelie då han verkar tycka om henne men som du säger, på utsidan väntar en annan verklighet och det är då det kommer visa sig.

Jag tror faktiskt att det i första hand beror på Emelie. Vågar hon sänka garden och släppa in Dennis så tror jag att känslorna kan växa. Om kärleken får blomma är det geografiska avståndet sekundärt... Så tänker en romantiker
2021-05-02, 21:51
Avstängd
Vilka jävla idioter som förstörde dörren
2021-05-02, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
AD och Pedram som rusade fram för att trycka emot ”hihi”-skratt från AD
2021-05-02, 21:52
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Man är så insatt o involverad i dessa människor nu.

Vad tror ni om Dompa o Emelie? Är han genuint mot henne eller bara vill ha kul o ha nån därinne?

Om de nu haft sex som nån nämnt här i tråden, så kanske det va det han ville bara, "få henne" - sen börja dra sig undan lite nu efter.. Om ifall att han/hon åker imorrn o deras "resa" "grej" är över..

Jag tycker det känns som han kan va lite player, vill få E intressera o gå emot hennes påståenden om att han är dousche, o sen att han varit så på mer än hon, lite typsikt såna killar.. trollbinder en..med lite mindfucking.. Eller kanske inte? Han gillar henne genuint, men....? De bor i olika städer, så det kan ses som problem sen..

De har gått in i deras "relation" på lika villkor. Båda har sagt att det bara är i huset.. att de myser och så och att det antagligen inte kommer bli något på utsidan. Den som varit mest avståndstagande till utsidan och äkta relation har ju varit Emelie.
Att hon nu fått starkare känslor är inte Dompas fel. Han har varit ärlig från start..Om hon kärat ner sig och vill något mer så får hon ta det med honom och se vad han tycker om saken. Tycker verkligen inte att han har "playat" henne iallafall. Han har aldrig lovat henne ett skit. Och hon har aldrig lovat honom något heller.
2021-05-02, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
att simons röda prickar i ansiktet och starka urin lukt nog beror på uttorkning pga av för lite vattendrickande och alldeles för mycket alkohol

Ah, haha. Rimligt!
Medlem
Paladins avatar
Verkar vara mer drama i tråden ikväll än i huset. Kanske korrelerar iofs.

Fan. Jag har fortfarande inte röstat vem som skall få vara kvar. Känns väl som Dompa bör vara det givna valet? Fast....är det verkligen det?
Medlem
Perezozos avatar
Kanske anledningen till att söndagarna är så tråkiga och innehållslösa är för att måndagsprogrammet är så fullspäckat, så de hinner/orkar inte ha med för mycket av söndagens innehåll? De ska ju prata om hela veckan som gått, prata med deltagarna inne i huset och ha röstning och Filips domstol.
Väldigt synd dock, eftersom vi tittare förmodligen har större möjlighet att titta på liven än annars.
2021-05-02, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Och säger Mössan och Pedros ”det var inte jag”. De fega honungarna får väl börja stå för vad de gör.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in