Citat:
Ursprungligen postat av
Firewaia
Jag svarar gärna på vad du vill? Jag uppfattade nog inte något att svara på? Dina fantasier om framtiden där företag kan göra som de vill utan att ta lagen i beaktning eller dina fantasier om att företag kan göra som de vill i små ökningar för att "Vänja" folket vid censur? Du hade inga direkta problem med att företag sätter sina egna regler och väljer sina egna kunder inom lagens gränser?
Edit: Och stoppa in tampongen? Seriöst? Du är den gnälligaste kärringen här och skriker om demokratiska rättigheter, censur och yttrandefrihet, du kanske borde se över ditt eget blödande din ärketönt?
Du behöver inte citera mig om du inte vill något annat än gnälla på mitt tonläge, jävla fjolla. Du försöker ju inte ens se den röda tråden i mitt resonemang utan väljer hellre att haka upp dig på detaljerna som förklenar din ynkliga personlighet. Jag har förstått för länge sen att du inte delar min framtidsbild angående censuren, bra där eller vill du återkomma än en gång i förhoppning om att jag ska blåsa på det onda? Jävla ynkrygg, förstå att jag inte längre bär på någon förhoppning om att få höra ett relevant argument från dig. Det betyder: du behöver inte svara med mer ovidkommande svammel.
Tillägg: jag noterade trots allt ett korn av försök till resonemang i ditt gråtande här ovan. Företag ska absolut drivas inom lagens gränser, i detta fall kanske det är lagstiftning som behövs för att bevara yttrandefriheten? Jag kan dock se framför mig hur du som moderat genast börjar böla om hur ”den fria marknaden stryps wuääää”. Tuffe Uffes kille, fis en regnbåge så kanske du får fortsätta vara kvar i värmen.