2021-05-02, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej och nu hr dt blivit eftermidda brevet skulle ju komma på förmiddagen vettefan vad produktionen håller på med

Så tråkig söndag och produktionen sover som vanligt. Nästa vecka måste vara bra, de kan fan inte hålla på så här
2021-05-02, 12:46
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Har du några belägg för det? Senast häromdagen sa hon att hon fortsatte fira jul med exets familj i flera år efteråt, även när han hade ny tjej. Varför skull hon göra det om han var ett svin?

För att tjejer är idioter.
2021-05-02, 12:46
Medlem
lillaflippens avatar
Har dom fått brevet än? Dom skulle ju få det på förmiddagen? Kl är snart 13...
2021-05-02, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missen24
Han gjorde det till låttexten... ” pushing you back... ”
Aha! Då är det ju lite mer förklaring. Men oavsett så tycker jag allt jag skrev. Madde borde backa tvåhundra steg. Hela dagen igår tyckte jag hon hade ett sjukligt beteende så fort Mössan var nära. När han höll talet så log och flinade hon på ett riktigt obehagligt sätt.
2021-05-02, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
För att tjejer är idioter.
Nu är jag kvinna men kan vara beredd att hålla med.
2021-05-02, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Fin sammanfattning, Håller med om mycket men annat chockar mig enormt och får mig att tro att du skriver sammanfattningen efter genomgång av flashback och inte tittat på programmet.

Så.. Till en fråga till dig Vad för personlighet / person / beteende skulle du vilja se i huset och hur kan den personen bli DIN favorit? Alla där inne är olika men ingen passar dig, Längtar ivrigt efter ditt svar.

Glad söndag.

Jodå, jag tittar på programmet (och läser här också).

Jäklar vilken bra fråga! Jag har faktiskt inget bra svar på hur en person skulle vara för att jag vill att den ska vinna. Men jag svarar nog en person som Tanja fast med mer djup och mindre fylla. Som kan vara rolig och hitta på saker även utan alkohol.

Trevlig söndag!
2021-05-02, 12:49
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Har dom fått brevet än? Dom skulle ju få det på förmiddagen? Kl är snart 13...

nope, no god damn letter yet. And most likely there will be none in the next minutes before it hits 13.00 hours.

But we are not surprised.
2021-05-02, 12:49
Medlem
lillaflippens avatar
Förutom idag då det ska komma något krav och hälsning hemifrån, så är det inte konstigt att det alltid händer så lite på söndagar i huset?

För tittare är ju söndagar annars en bra dag då man kan kolla liven mer än tex en vardag mitt på dagen? Klart att tittarsiffrorna sjunker när det inte händer något dom dagar man har tid att kolla.. 🤷‍♀️

Eller hur tänker ni kring det?
2021-05-02, 12:50
Bannlyst
Om storebror skickar in ett brev med frågan, vad väljer ni, pizza lr se klippet på när Tanja är på väg att pissa i kylen?
Vad tror ni dom väljer?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Har du några belägg för det? Senast häromdagen sa hon att hon fortsatte fira jul med exets familj i flera år efteråt, även när han hade ny tjej. Varför skull hon göra det om han var ett svin?

Nej inte mer än vad hon sagt att hon inte fick vara sig själv, inte prata om saker när han var runt henne osv.
Medlem
Ghandis avatar
Lägger upp tanjas pee pee händelse så man kan se den utan att ladda ner. thx for the clip. worked fine in vlc.

https://streamable.com/1yd8fq
2021-05-02, 12:51
Medlem
Undra vilka tider produktionen strävar när man säger "Förmiddag" samt "Eftermiddag".

Produktionen borde nog sätta sig bakom skolbänken igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in