2021-05-02, 12:18
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Sitter massa feta fula brudar på BB’s insta och tänker rädda Adrian.
Vi killar röstar i alla fall inte på nån för dom är snygg, tjejer är idioter och borde inte ha rösträtt nånstans.

De kan lägga ner programmet om Dennis åker ut i en omröstning mot Adrian som kanske är den tråkigaste deltagaren i BB:s historia.
2021-05-02, 12:19
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Kan du lägga upp den någon annan stans, vill se tanjas kissning vid kylskåpet.

Denna länken funkar inte o kräver man köper codec för pengar för att se den. O den måste laddas ner. Upp med videon så man kan streama den vanligt bara.
Ladda ner VLC bara och kolla på den.
2021-05-02, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Tja, sammanfattning sprang hon efter som vanligt, crashade Nardos och Adrians frågestund där det då var Nardos tur att intervjua AD så som han gjort kvällen innan. Madde satte sig, Nardos gick. Hon satte AD mot väggen och han svarade att han backar och inte vill såra henne. Hon frågar saker som "Men.. Hur känner du i kroppen när du ser mig?" "Men om du bara skiter i mina känslor och bara ga go" "Vad har du för känslor mot mig" osv och han svarar, som alltid, att han inte vill något, backar för att inte göra henne ledsen osv och det verkar som Madde börjar fatta. Med gråt i hals börjar hon älta "Jag har inte känt såhär på 4 år..." osv och börjar fråga om det inte är okej att de kramas eller skedar längre osv och Adrian säger ju att sånt är lugnt men mer vill han ju inte. Så verkar det Äntligen som att polletten trillar ner, hon säger att han får ta ensamtid där han kommer ut och hitta sig själv, han svarar att han typ redan gjort det osv och hon önskar han lycka till i framtiden och att han kommer göra en tjej lycklig någon dag och bli en bra förälder osv, han önskar henne detsamma. (Yesss äntligen har hon fattat tänker man!) De går och lägger sig, och Madde med sitt flin "Du ska inte lägga dig här hos mig?"........ Adrian låtsats inte höra och då pekar hon på sängen brevid, han lägger sig där och försöker sova. Madde ligger vänd mot honom och flinar och ställer frågor som "Hur hade du känt om jag skedade dig nu?" "Ligger du hellre själv än med någon och mysa?" "Hade du kunnat tänka dig att lägga dig här och skeda mig?" fleeeera gånger medans AD låg med handen över huvudet och försökte sova. Var HELT. SJUKT. Hade det varit en man som gjort såhär mot en tjej hade hela sverige smutskastat och fått tillsägelser osv, men Madde är ju" snäll och gullig" )))

Och detta är sammanfattningen, allt detta pågick under 2 timmar typ. Madde ställde samma frågor 100 gånger, men var typ "satte AD mot väggen med frågor om hans känslor - fick svar/rejection hon inte ville ha - ville få adrians sympati att han skulle gå med på att kela med henne osv, fiskade efter något som gav henne hopp att jaga vidare på - hon verkar fatta vad han vill, ska släppa - tjatar om skedning och låtsats som snacket aldrig hänt" och tillbaka på ruta noll. Tydligare snack än igår går inte att ha, Madde är ett hopplöst fall. Var seriöst det sjukaste jag sett, skämdes så att gång på gång gjorde Adrian tydligt att han inte känner något eller vill göra för mycket så hon får hopp om något, men så kom en dum fråga som gav sinnessjukt mycket secondhand embarrassment typ "Ja men om du ser mig.. Hur känner du då, i kroppen?" 🤦🏼‍♀️
Men jisses vad sjukt!! Skäms så mkt åt henne! Obehagligt ju! Och som du skriver hade det varit en kille hade det låtit annorlunda, hon går ju över gränsen
2021-05-02, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Såg precis ponnes musikvideo till pissat i poolen. Fyfan vad äcklig. Tycker låten är rolig och man hade kunna göra så mycket bättre musikvideo än en man som verkar psyko som går runt och pissar på tjejer och ponne.

Eller en PK människa som tar allt på allvar.
2021-05-02, 12:23
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Censur när dom pratar i poolrummet om Tanjas kisshändelse va? Säkert därför dom tagit bort klippet. Kanske nån anhörig som sagt ifrån eller så är tv4 rädda för att bli anklagade för att supa deltagarna så fulla att dom inte vet vad dom gör... 🤷‍♀️

Det ska dom inte bry sig om. Dom ska ut med bra content o inte låta andra styra BB.

Men pk tv4 klarar inte av att producera ett BB. SÅ är det.
2021-05-02, 12:24
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ladda ner VLC bara och kolla på den.

Oj, trodde jag hade den. Därför det såg konstigt ut. Får testa.
2021-05-02, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Kan du lägga upp den någon annan stans, vill se tanjas kissning vid kylskåpet.

Denna länken funkar inte o kräver man köper codec för pengar för att se den. O den måste laddas ner. Upp med videon så man kan streama den vanligt bara.

funkar i vlc att titta på har du inte den redan nerladdad så rekommenderar jag att fixa den
Medlem
Tycker det är ganska intressant hur uppfattningen om deltagarna ändras med tiden. Här kommer mina reflektioner om dom deltagare som är kvar och hur min uppfattning av dom har ändrats (långt inlägg, går bra att skrolla förbi).

Adrian - Tyckte han var helt okej, charmig men ganska intetsägande. Ganska snart insåg jag vilken fegis han var genom sina dubbla signaler gentemot Madde.
Nu vill jag ha ut honom så snabbt det bara går! Han har sjunkit som en sten. Manipulatör deluxe, dubbelmoral deluxe, lat som fan. Tillför absolut ingenting. Vill kivas med och straffa andra men nåde den som kivas med honom.

Dompa - Gillade ändå honom i början. Han var obrydd och skön. Han utmanade Emelie.
Han har sjunkit rejält under den här veckan. Bryter konstant mot reglerna, förstör allt som Storebrorsorna försökt göra, dödar alla upplevelser. Dessutom tillför han ingenting, det enda han gör är att dricka bärs.

Emelie - Var min favorit. Hennes sarkasm och bitterhet var rolig och vältajmad. Sjönk ordentligt när hon endast visade bitterhet, manipulation och drama.
Växte igen när Emelie spekulerar dog, då kom hennes roliga sidor fram lite mer. Växte igen under denna veckan. Hon gnällde inte över att vara Lillebror, hon räddade skräck"natten", hon säger ifrån till killarna.

Juddan - Ogillade henne direkt, så jäkla sliskig och tvånglade alla. Borde åkt ut med huvudet före för sina ofredanden. Sen lugnade hon sig och då ogillade jag henne lite mindre. Men det enda hon tillfört är matlagningen typ. Och en hög ljudnivå.
Nu måste jag stänga av varje gång jag ser henne. Hon ska synas och höras heeeeela tiden, tar åt sig äran för allt. Är så otroligt konflikträdd.

Madde - Har egentligen aldrig ogillat henne (det går ju typ inte) men tyckte hon var tråkig. Jättesnäll och omhändertagande men tråkig och besatt av AD.
Denna veckan har hon växt! Hennes roliga sidor har kommit fram, hon har visat självdistans och hon räddade skräck"natten". Önskar bara hon kunde släppa AD en gång för alla.

Nardos - Har sällan stört mig på en person så mycket! Kan inte ens börja beskriva allt jag ogillade, snarare fanns det inget jag gillade.
Hon har växt som fan, vilket stör mig! Hon har lugnat sig, hon visar självdistans och hon kan vara ganska rolig. Men hon lägger sig fortfarande i allt och kör sina Nardologer.

Pedram - Var en ganska lugn kille i början, jag blev positivt överraskad. Sen var han ett as mot Tess och Tanja och sjönk till botten. Sen var han lugn och jag tänkte inte så mycket på honom, han bara var.
Nu ska han ut lika fort som AD! Sån otrolig dubbelmoral, trycker ner folk där inne, spelar på deras känslor, klarar inte av auktoriteter men har inga problem att själv dela ut straff. Nej, han är bara vidrig.

Simon - Tyckte han var en kul kille men han behandlade Steff illa. Sen slutade han sliska med alla andra tjejer och växte hos mig. Hade honom som favorit!
Nu har han sjunkit igen. Han är bara en stor mansbebis som blir förbannad för varje motgång. Tycker beteendet liknar Mergims från förra året - gör kaos när du inte får som du vill.

Tanja - Goa Tanja! Så positiv, så vettig, så rolig. Hon var min favorit. Gnällde aldrig, var bara glad.
Hon har också sjunkit hos mig. Kan inte sätta fingret på vad det är men känns som hon inte har något djup. Hon tillför egentligen ingenting. Hon är fortfarande positiv och hon gnäller inte. Men hon bara dricker och berättar gamla historier från fyllan. Får ingen bild av vem hon är, måste ju finnas mer hos henne än att supa och göra galna saker?

Så, där var min megalånga harang över!

Summa summarum: Jag har inte längre någon favorit till vinnare, jag har bara några som jag absolut inte vill ska vinna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Men jisses vad sjukt!! Skäms så mkt åt henne! Obehagligt ju! Och som du skriver hade det varit en kille hade det låtit annorlunda, hon går ju över gränsen
Igår var hon riktigt obehaglig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Fan, hittar det inte nu! Men är ett klipp där Judith frågar henne vad det sista hon kommer ihåg är, sen en flashback där de visar när hon drar ner trosorna och sätter sig i kylskåpet, Madde ser henne "ska du kissa i kylskåpet?" och för henne till toan.
Såg nästan ut som hon hann kissa? Hon drog ju ner trosorna och satte sig och satt ngn sekund innan Madde tog upp henne
2021-05-02, 12:28
Medlem
burialhexs avatar
Vilket var kravet? Eller har de ens fått något brev idag?
2021-05-02, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Vilket var kravet? Eller har de ens fått något brev idag?

nej och nu hr dt blivit eftermidda brevet skulle ju komma på förmiddagen vettefan vad produktionen håller på med

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in