2021-05-02, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
Dette er hva vår kilde har gitt utrykk for. Det er gitt tips fra flere hold om dette for litt siden har jeg blitt fortalt. Jeg trodde TH hadde gjort det før jeg fikk alt fortalt. Bare fordi politiet var så overbevisende. Det er mer her og vi ser ikke lenger noen annen mulighet enn at alle brikkene har falt på plass.

Jeg tror derfor det blir løst lå og har TM vært med på å holde det skjult skal han straffes hardt da dette har kostet mye penger og ressurser som skulke vært brukt på andre ting.

Det var nå en spesiell måte å få slettet gjeld på, nei jeg har ingen tro på dette.
Citera
2021-05-02, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det var nå en spesiell måte å få slettet gjeld på, nei jeg har ingen tro på dette.

Det går helt fint. Det er mange flere religiøse der ute enn deg.
Citera
2021-05-02, 03:06
Medlem
Citat:
Det går helt fint. Det er mange flere religiøse der ute enn deg.

Det er da veldig så kjepphøy du er.

Du har ikke tenkt over at det kan være du som tar feil.
Citera
2021-05-02, 03:10
Medlem
Citat:
Mulig ringene lå der, men telefonen lå under klokka.

Men det er helt ubetydelige detaljer for selve spørsmålet som du unnlot å svare på. Hvorfor lyve om noe totalt uvesentlig som ikke har betydning og gir noe mening.

Hvis dette har vært en ulykke, hvor TEH har vært involvert. Kan TEH, etter ulykken ha satt AEHs telefon på lydløs, lagt den fra seg, for eksempel på en hylle på kjøkkenet? Alt dette for å slippe å høre eventuelle forstyrrende anrop. Når han så kommer tilbake til S4, setter han telefonen tilbake i normalt modus, for så å legge telefonen der den ble funnet?
Citera
2021-05-02, 03:14
Medlem
Citat:
Det er da veldig så kjepphøy du er.

Du har ikke tenkt over at det kan være du som tar feil.

Jeg konstanterte fakta og var ikke kjepphøy. Tvert i mot var det fromhet. Du snakker stadig vekk om " tro ". Det er helt greit å tro slik mange milliardær religiøse gjør, men det har kun personlig verdi.

Nå skal du se at det skjer ting i sommer. To siktelser gjetter jeg blir henlagt i fellesferien rundt den 16/7.

Så blir det litt stille før politiet tar ut nye siktelser mot minst to personer og kaller inn vitner som ikke har vært i bildet enda. Man kan finne mye med digitale spor og det skal godt gjøres å snakke seg ut av trafikken den 31/10.

Det viktigste er vel at saken får en løsning, tross alt.
Citera
2021-05-02, 03:14
Medlem
Citat:
Dette er hva vår kilde har gitt utrykk for. Det er gitt tips fra flere hold om dette for litt siden har jeg blitt fortalt. Jeg trodde TH hadde gjort det før jeg fikk alt fortalt. Bare fordi politiet var så overbevisende. Det er mer her og vi ser ikke lenger noen annen mulighet enn at alle brikkene har falt på plass.

Jeg tror derfor det blir løst lå og har TM vært med på å holde det skjult skal han straffes hardt da dette har kostet mye penger og ressurser som skulke vært brukt på andre ting.

Jeg har hintet til en lignende historie, der TH har forsøkt å bruke sønnen som syndebukk.

Omtrent slik, drapet skjedde på natten av TH selv. TH lurte eller presset MB til å vitne falskt om at AE var i live. Kidnappingsplottet ble så angivelig arrangert for å beskytte TEH, fordi AE hadde ønsket å beskytte sønnen og hindre at han ble fengslet, kanskje av helsemessige årsaker, og døtrene har også bidratt til å beskytte broren.
Citera
2021-05-02, 03:17
Medlem
Citat:
Jeg konstanterte fakta og var ikke kjepphøy. Tvert i mot var det fromhet. Du snakker stadig vekk om " tro ". Det er helt greit å tro slik mange milliardær religiøse gjør, men det har kun personlig verdi.

Nå skal du se at det skjer ting i sommer. To siktelser gjetter jeg blir henlagt i fellesferien rundt den 16/7.

Så blir det litt stille før politiet tar ut nye siktelser mot minst to personer og kaller inn vitner som ikke har vært i bildet enda. Man kan finne mye med digitale spor og det skal godt gjøres å snakke seg ut av trafikken den 31/10.

Det viktigste er vel at saken får en løsning, tross alt.

Så du tror ikke men vet. Akkurat det tror jeg ingenting på, for du henviser selv til: ifølge våre kilder
Citera
2021-05-02, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Hvis dette har vært en ulykke, hvor TEH har vært involvert. Kan TEH, etter ulykken ha satt AEHs telefon på lydløs, lagt den fra seg, for eksempel på en hylle på kjøkkenet? Alt dette for å slippe å høre eventuelle forstyrrende anrop. Når han så kommer tilbake til S4, setter han telefonen tilbake i normalt modus, for så å legge telefonen der den ble funnet?

I følge det vi har blitt fortalt er det to personer i s4 rundt 10 tiden. Man måtte ha hjelp og man visste ikke hvor mye tid man hadde. Men at det oppstod panikk kl 1006/1007 da AEH ble oppringt av TH og at kroppen ble flyttet til badet for å gjemme det i tilfelle TH var på vei det kan herren banne på.
Citera
2021-05-02, 03:19
Medlem
Citat:
Så du tror ikke men vet. Akkurat det tror jeg ingenting på, for du henviser selv til: ifølge våre kilder

Se der ja. Et smiletegn til og med 😃 spiller ingen rolle. Kilden blir innkalt som vitne uansett det kommer frem nå så vær glad nå, formann !
Citera
2021-05-02, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Jeg har hintet til en lignende historie, der TH har forsøkt å bruke sønnen som syndebukk.

Omtrent slik, drapet skjedde på natten av TH selv. TH lurte eller presset MB til å vitne falskt om at AE var i live. Kidnappingsplottet ble så angivelig arrangert for å beskytte TEH, fordi AE hadde ønsket å beskytte sønnen og hindre at han ble fengslet, kanskje av helsemessige årsaker, og døtrene har også bidratt til å beskytte broren.

Døtrene har ingen ting med dette å gjøre, men hva de vet i ettertid er det flere som lurer på. Det er ikke alle som har kontakt lenger i nær og fjern famile og venner.
Citera
2021-05-02, 03:20
Medlem
Citat:
Se der ja. Et smiletegn til og med 😃 spiller ingen rolle. Kilden blir innkalt som vitne uansett det kommer frem nå så vær glad nå, formann !

Ingenting som er bedre enn en oppklaring av denne saken.
Citera
2021-05-02, 03:25
Medlem
Citat:
Men var Tassen i s4 natten til 31/10 og tidlig på morgenen ? 😉

Alt dette er uklart. Vi vet egentlig ikke hvor hunden befant seg, og heller ikke hvor TEH befant seg. Var begge i S4 om natta, eller leverte THE hunden etter at AEH ringte? Var det en telefonsamtale om levering av hunden, som gjorde TEH rasende? Morragretten, og samtalen fra AEH ble oppfattet som "mas"? Når så THE ankommer S4, oppstår det en krangel som ender fatalt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in