Men han har aldrig sagt det Till henne. Han har aldrig sagt att han inte klickar med henne rätt ut till henne. Till henne säger han bara att han vill ta det lugnt och massa fina saker om henne och att han kan tänka sig att dejta henne när dom kommer ut.
.
Så det innebär att han har ett intresse? Seriöst han vill inte sova med henne, han lägger sig aldrig nära henne, han undviker henne vilket är tydligt, Madde däremot lägger sig nära följer efter han frågar om han vill sov med henne etc etc . Hon är trög och blåst. Du menar att Adrian måste spel it out för att hon ska fatta??
Jag kan bara inte förstå vad han håller på med!
Madde är ju skitvacker inside and out. Är det fokuset på vinsten som blockar honom och han tror ett förhållande försvårar hans val vid nomineringar mm??? Eller är han bara autist/homosexuellt/extremt mentalt förstörd från tidigare förhållande???
Fattar honom inte!
Attraktion styrs av kemi. Om feromonerna inte har rätt doft spelar det ingen roll hur vacker hon är.
Så det innebär att han har ett intresse? Seriöst han vill inte sova med henne, han lägger sig aldrig nära henne, han undviker henne vilket är tydligt, Madde däremot lägger sig nära följer efter han frågar om han vill sov med henne etc etc . Hon är trög och blåst. Du menar att Adrian måste spel it out för att hon ska fatta??
Du är sjuk i huvudet.
Hon har frågat några gånger om att sova, hon är för I helvete in på honom, vilket han tom säger själv.
Jag önskar så att BB kunde pranka deltagarna lite. Tex nåt så enkelt att hela tiden ropa in en person till bikten och be personen bikta sig. Säga till någon återkommande att den bryter mot reglerna utan att ge en förklaring. Ropa ut att slussen är öppen fast den inte är det. Släcka ner alla lampor i fem minuter och låtsas att prat och ljud från produktionen läcker ut i högtalarna av misstag.
Allt för att få dom på tå och undra, fundera och garva åt tokigheterna. För jag är trött på deras sömniga snack.
Har du tittat på programmet? Den senaste tiden är det Adrian som lagt sig bredvid Madde, Adrian som tar initiativ till kramar osv. Visst, hon har svårt att förstå, men han är precis lika delaktig som hon är. Det finns massa videos på sociala medier som visar på exakt det här.
Jag kan bara inte förstå vad han håller på med!
Madde är ju skitvacker inside and out. Är det fokuset på vinsten som blockar honom och han tror ett förhållande försvårar hans val vid nomineringar mm??? Eller är han bara autist/homosexuellt/extremt mentalt förstörd från tidigare förhållande???
Fattar honom inte!
Tror att han faktiskt vill ge det en ärlig chans och känner väl att det är svårt inne i huset. Om man inte vill ge en tjej som Madde ett försök så vettifan vad man tänker med
Har du tittat på programmet? Den senaste tiden är det Adrian som lagt sig bredvid Madde, Adrian som tar initiativ till kramar osv. Visst, hon har svårt att förstå, men han är precis lika delaktig som hon är. Det finns massa videos på sociala medier som visar på exakt det här.
Dessutom sa han precis till Emelie att han INTE tycker att Madde är för på honom.
Om man bryr sig om personen det minsta så gör man det. Det är inte snällt att inte hjälpa en trög person att fatta, bara för att Nardos är riktigt dum så ska man inte bete sig dåligt mot henne.
Om det är någon man vill illa så kan man så klart skita i att berätta att det aldrig kommer bli något.
Pedram och Dompa sitter säger att dom är Bandidos och fuck aina..
Sen nojade Dompa att dom kanske får problem me snuten när dom kommer ut
Pedram "asså jag skojade bara, jag älskar polisen"
Jag önskar så att BB kunde pranka deltagarna lite. Tex nåt så enkelt att hela tiden ropa in en person till bikten och be personen bikta sig. Säga till någon återkommande att den bryter mot reglerna utan att ge en förklaring. Ropa ut att slussen är öppen fast den inte är det. Släcka ner alla lampor i fem minuter och låtsas att prat och ljud från produktionen läcker ut i högtalarna av misstag.
Allt för att få dom på tå och undra, fundera och garva åt tokigheterna. För jag är trött på deras sömniga snack.