2021-05-01, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Men han har aldrig sagt det Till henne. Han har aldrig sagt att han inte klickar med henne rätt ut till henne. Till henne säger han bara att han vill ta det lugnt och massa fina saker om henne och att han kan tänka sig att dejta henne när dom kommer ut.

Men snälla... Hela hans agerande skriker att han inte är intresserad. Han både ”säger det”, visserligen inlindat i bomull, OCH han visar det tydligt genom sitt agerande. Hon är för ”kär” och vill inte fatta...
2021-05-01, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Är väl lite så att om förhuden ryker på måndag så kommer han ha två-tre veckor av villiga starfuckers som kommer kasta sig kring benen på honom.
Han vill helt enkelt inte lova Madde något då han vill ha fritt fram att kunna ha kul med dessa fans och kanske hitta något lämpligare där istället.
Vore ju jättedumt att säga "det är vi nu", och sedan åka ut två dagar senare och gå miste om alla sköten som kommer rada upp sig på utsidan.
Tycka vad man vill om Adrian men har svårt att se att han skulle vara den typen av kille som vill ta vara på starfuckers när han är klar med BB..
2021-05-01, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Då har du med andra ord inte sett särskilt mycket av programmet.
Men kan ha mycket kritik mot Emelie. Men att hon inte skulle vara ärlig i sitt försvar av sina vänner är bara skitsnack.

Hon är ärlig med saker som gynnar henne själv, det har jag sett alldeles tydligt.
2021-05-01, 21:39
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Han har ju för fan sagt det hela tiden. HAN ÄR INTE INTRESSERAD!! Det är var Madde som inte hör vad han säger utan så gärna vill... BLÄ!! Spyr på båda två...

Han har aldrig sagt det rakt ut till henne. Om en person "raggade" så mycket på dig och inte riktigt verkade förstå dina inlindade snälla hintar så är det väl normalt för dom flesta att säga typ "okej lyssna, du är en fin person men jag är och kommer inte bli intresserad av dig på samma sätt".
Det är väl sjysstast eller?

Vissa kanske är dåliga på att förstå dom där snälla hintarna, tex Madde i detta fall
2021-05-01, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Tycka vad man vill om Adrian men har svårt att se att han skulle vara den typen av kille som vill ta vara på starfuckers när han är klar med BB..
Han ska direkt hem till sin "träningskompis".
2021-05-01, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Men snälla... Hela hans agerande skriker att han inte är intresserad. Han både ”säger det”, visserligen inlindat i bomull, OCH han visar det tydligt genom sitt agerande. Hon är för ”kär” och vill inte fatta...
Ge ett exempel på när han har sagt till henne att han inte är intresserad. Plzzzzz
2021-05-01, 21:42
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ja, visst är vi präglade av vad vi drar runt med i ryggsäcken. 😊

Tycker festerna är så energifattiga. Juddan skriker, Nardos skriker och sen filmar DC hennes dans i fyra timmar. Sen spelas Pissat i poolen och då blir det drag enligt exakt samma ritual varje gång.

Känns som att varje fest är repris fast i olika utstyrslar. Fattar inte hur jag kan sitta fast i detta! 😂

Precis, det är verkligen repris varje fest kväll. Nu ville Juddan bada som vanligt. Och nardos sa att dom inte skulle för det skulle förstora hela temat för kvällen.

Är trött på deras badande i poolen så jag förstår nardos.

Men samtidigt så är det inget "tema" mer än att dom har kläder på sig och när dom inte badar hamnar dom i nåt sovrum och förstör festen med sömnigt snack.

Så det finns liksom inget bra alternativ. Dom borde få mer att göra på festerna. Lite enkla tävlingar för att få "en runda till". Bara om bb kunde säga något roligt till deltagarna i högtalarna hade varit kul. Kanske inspelade meddelanden från tittare eller gamla deltagare (utan info från utsidan såklart). Eller små uppdrag som dom kan göra medans dom festar. Någonting. Snälla
2021-05-01, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Han har aldrig sagt det rakt ut till henne. Om en person "raggade" så mycket på dig och inte riktigt verkade förstå dina inlindade snälla hintar så är det väl normalt för dom flesta att säga typ "okej lyssna, du är en fin person men jag är och kommer inte bli intresserad av dig på samma sätt".
Det är väl sjysstast eller?

Vissa kanske är dåliga på att förstå dom där snälla hintarna, tex Madde i detta fall
Ja, man kan ju iallafall undvika att säga att hon har alla fina egenskaper som han uppskattar hos en tjej . Tror dock att han har intresse
2021-05-01, 21:43
Medlem
Ridnes avatar
Pedram och Tanja säger det vi tittare säger

De är trötta på att festa varje kväll.. det blir inget "high" när det ska festas jämt utan det hade varit bättre om det var en-två ggr i veckan.
2021-05-01, 21:44
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Jag kan 100% säga att jag i början tyckte det var kemi mellan Madde och Adrian. Det var flört på ett diskret sätt och de gav varandra blickar. Men efter de gamla deltagarna (usch) kom in och pakt var tillåtet hände något med Adrian. Han gick all in på spelet. Han blev vän med Victoria, Mergim och sen svansa efter Nardos efter att Mergim outat hennes fanbase.

Jag vill tro att Adrian är mer intresserad av Madde än vad han vill erkänna. MEN det kommer nog bli fel då Madde nu tröttnar på hans beteende och kommer backa utanför huset.

Hoppas Adrian åker på måndag, så Madde kan visa sin roliga härliga sida (som vi fått se i veckan)!

Man såg redan från första början att Adrian var ointresserad. Han var lite nyfiken på henne ibörjan direkt när hon kom in och var säkert smickrad av att hon öste komplimanger över honom. Men intresse, nej det har endast synts från ena hållet (madde..)
2021-05-01, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs

Jag kan bara inte förstå vad han håller på med!
Madde är ju skitvacker inside and out. Är det fokuset på vinsten som blockar honom och han tror ett förhållande försvårar hans val vid nomineringar mm??? Eller är han bara autist/homosexuellt/extremt mentalt förstörd från tidigare förhållande???

Fattar honom inte!
2021-05-01, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Precis, det är verkligen repris varje fest kväll. Nu ville Juddan bada som vanligt. Och nardos sa att dom inte skulle för det skulle förstora hela temat för kvällen.

Är trött på deras badande i poolen så jag förstår nardos.

Men samtidigt så är det inget "tema" mer än att dom har kläder på sig och när dom inte badar hamnar dom i nåt sovrum och förstör festen med sömnigt snack.

Så det finns liksom inget bra alternativ. Dom borde få mer att göra på festerna. Lite enkla tävlingar för att få "en runda till". Bara om bb kunde säga något roligt till deltagarna i högtalarna hade varit kul. Kanske inspelade meddelanden från tittare eller gamla deltagare (utan info från utsidan såklart). Eller små uppdrag som dom kan göra medans dom festar. Någonting. Snälla

Produktionen borde ta sig en runda in och läsa här. Finns massor av goda idéer och förslag på hur de kan spicea upp det! 😊

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in