2021-05-02, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Vilken deltagare tycker ni har växt mest? Svara gärna

Mitt svar: Nardos. Hatade Nardos första 2 veckorna sen ogillade jag henne och nu är hon min vinnare för hon är 100% den som tillför mest i huset tillsammans med simon även om simon varit väldigt tråkig de senaste! Bb skulle vara för grått utan Nardos

Du tappade mig när du skrev att "Hon är 100% den som tillför mest i huset" Hahahahahahaha.................................... ........... Kolla från avsnitt 1 till dagens igen e du snäll.
2021-05-02, 13:05
Medlem
Censur i vardagsrummet för de pratar om gårdagens händelser, Tanjas försök till kiss i kylskåpet och Emelie och Dennis sex...får de inte ens prata om händelser som hänt ..måste de censurera allt? Detta är ju sjukt

Sedan att de redan fått hälsningar hemifrån, de har blivit belönade med mat x antal gånger, hälsningar från tittare, och idag ska de än en gång få chans till hälsning hemifrån när det är 3 veckor kvar?
Eller blir det inget besök bakom glasrutan iår?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Hur har man ägglossning om man äter p-piller och inte pausar för mens.. emelie har sagt att hon äter p-piller för att inte ha mens där inne, då har man väl inte ägglossning? Eller är jag helt efter?

Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Bullshit, gjorde hon inte alls

Jo det gjorde hon visst , att dom alltid går i bög och pratar själva
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Jag trodde att inne i BB så skulle INGET vara dolt.

Man särbehandlar Nardos säsongen ut.
Man fick inte se något utav "sexet inatt"

Ja man kan ju rabbla upp en hel jävla del..

In med Alsing igen så att ingen jävel inne i huset ska särbehandlas.

Big Brother stolt sponsor av Uber eats, Foodora. Wops blev man pank nu efter alla beställningar?

Trasigt år, varje dag blir man motiverad till att kolla på skiten men efter seriöst 30 minuter så halvsover jag framför skärmen eller rent av stänger av och kollar youtube istället. USCCHH!!

Man som har växt upp med big brother sen man fan föddes så ser detta mer och mer ut som Paradise Hotel diverse Ex on the beach...

Man sa till dig själv yes! Ny säsong, nya människor, nya regler och viktiga ändringar från föregående KAOS säsong. MEN NEJ, Slag under bältet för oss män och nyptag på nippeln på kvinnor.. Vi blir så svikna hela tiden.. Skriver av ren frustration och irritation så felstavningar / särskrivning får ni leva med

Tack för att man kunde skriva av sig.. gud blir så trött.

Håller med, men kanske lite problematiskt att få in Alsing igen då han är... Död?
R. I. P
2021-05-02, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Du tappade mig när du skrev att "Hon är 100% den som tillför mest i huset" Hahahahahahaha.................................... ........... Kolla från avsnitt 1 till dagens igen e du snäll.

Okej meningen var att ni skulle svara på vem som växt mest och inte mitt svar
2021-05-02, 13:08
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Censur i vardagsrummet för de pratar om gårdagens händelser, Tanjas försök till kiss i kylskåpet och Emelie och Dennis sex...får de inte ens prata om händelser som hänt ..måste de censurera allt? Detta är ju sjukt
Helt sjukt. De måste ha haft möten om detta. Att de ska censurera när de pratar om detta.

MEN VARFÖR?!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

Mitt svar: Nardos. Hatade Nardos första 2 veckorna sen ogillade jag henne och nu är hon min vinnare för hon är 100% den som tillför mest i huset tillsammans med simon även om simon varit väldigt tråkig de senaste! Bb skulle vara för grått utan Nardos

Just nu kan jag inte komma på någon. Antingen är dom på samma nivå som jag tyckte från början eller har sjunkit. Sedan finns det vissa veckor under vissa teman någon har växt lite i mina ögon men sedan sjunkit igen. Så överlag ingen.
Medlem
Citat:
Okej meningen var att ni skulle svara på vem som växt mest och inte mitt svar

Söker man svar samt skriver sin åsikt så får du räkna med att du får svar tillbaka angående din åsikt eller?
Medlem
Citat:

Mitt svar: Nardos. Hatade Nardos första 2 veckorna sen ogillade jag henne och nu är hon min vinnare

Håller med👍
2021-05-02, 13:09
Medlem
Vad kommer kravet vara för att få hälsning tro? Skulle inte bli förvånad om det är harakiri korv med tanke på produktionen brist på fantasi...
2021-05-02, 13:10
Medlem
Jag har nog kollat mer på liven detta år än något annat år men vad är det med alla cencureringar?? Alla diskussioner som är en gnutta intressanta - avbrott. Vad fan spelar det för roll om dom bryter mot någon regel och tittare ser?

Är ju det man som tittare på liven vill se saker dom inte tar med i avsnitten, iaf jag.
2021-05-02, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Inatt vid kanske kl 02? Om dom hade sex i bikten vet jag inte men det stönades och sliskades under täcket i sovrummet iaf, det såg jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
I turkosa igår. Var lite rörelser under täcket, men inte tydligt att det var mer än pill (som de började med). Om Emelie nu bekräftar så vet vi ju

Ah, okej. Jo, "pillipill" har de pysslat med tidigare så antar att det var FULLBORDAT SAMLAG nu då eftersom Juddan inflikade "nu har ni gått hela vägen" eller något i den stilen, hehe. Good for them!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in