Jag kan 100% säga att jag i början tyckte det var kemi mellan Madde och Adrian. Det var flört på ett diskret sätt och de gav varandra blickar. Men efter de gamla deltagarna (usch) kom in och pakt var tillåtet hände något med Adrian. Han gick all in på spelet. Han blev vän med Victoria, Mergim och sen svansa efter Nardos efter att Mergim outat hennes fanbase.
Jag vill tro att Adrian är mer intresserad av Madde än vad han vill erkänna. MEN det kommer nog bli fel då Madde nu tröttnar på hans beteende och kommer backa utanför huset.
Hoppas Adrian åker på måndag, så Madde kan visa sin roliga härliga sida (som vi fått se i veckan)!
Klockren sammanfattning av vad jag tycker också! Något hände med Adrian när Viktoria och mergim kom in..
Om han inte är intresserad och faktiskt hade sagt det till henne så hade det ju varit fine. Men nu har han inte sagt det så som svar på din fråga så är det nog problemet.
Måste man säga rent ut jag är inte intresserad? Det räcker att visa i handling kan jag tycka. Men tyvärr Madde vägrar och har inte förmåga att se att han är ointresserad. Ska man behöva spell it out för en trög människa ska fatta???