2021-05-01, 19:59
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Hon som har nardos insta pushar inte för att rösta på Adrian, utan rösta på vem du vill.
Nardos kontoansvariga har aldrig bett sina följare att rösta på någon nånsin överhuvudtaget förutom Nardos då, dem är inte partiska och pratar gott om alla deltagare.
2021-05-01, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Exakt.. Han har inte utvecklats ett shit eller visat några sidor av sig själv på två månader så varför skulle han helt plötsligt göra det nu.. Han får utvecklas hemma på pojkrummet hos mamsen istället

Är det helt väck ?
Han har utvecklats extremt mycket. Han har nog dyrare lägenhet än du någonsin har råd med
2021-05-01, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja men Dennis var med på det, och det var skoj. AD gjorde ingenting då.

Det är min åsikt att Dennis är mycket mer underhållande än AD. Tycker du att AD är en rolig och skojig prick är det helt ok för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Betydligt mer osmakligt och allvarligt med allt oprovocerat våld mot blåljuspersonal!
Håller med. Här i Sverige har vi väl knappast någon polisbrutalitet att tala om.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Sjukt vidrig kommentar. Fy fan

Håll käften för fan!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Varför har Judith och Pedram hjälmarna?

Barnsliga usch🤮
2021-05-01, 20:01
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Undrar om den här tjejen existerar? Har ingen luskat fram henne än var det garanterat en kille.

Ja jag undrar det också... Kanske bara är en täckmantel för att han ska låta mänsklig och normal :P
2021-05-01, 20:01
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Betydligt mer osmakligt och allvarligt med allt oprovocerat våld mot blåljuspersonal!

Exakt! Det skjuts för lite skulle jag säga!

Varför sitter Juddan och Pedram ihop?
2021-05-01, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det är korrekt, utan uppehåll ingen ägglossning
Konstigt att Emelie blev så kåt i huset som hon sa var för att det var under ägglossning då haha
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Är det helt väck ?
Han har utvecklats extremt mycket. Han har nog dyrare lägenhet än du någonsin har råd med

Hur har han utvecklats...? Ingen vet ett skit om honom. Han bjuder inte heller på sig själv..
Den där lägenheten han visade i klippet ser totalt obebodd ut och jag tror nog att han hellre bor hos mamsen som fixar mat och städar än i en lägenhet där han måste göra allt själv.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Jag tänkte chippendale 👮‍♀️

Adrian är väl chippendale um någun? Han har ju gay-luuken t.u.m.
Senast redigerad av Blaisen 2021-05-01 kl. 20:10.
2021-05-01, 20:04
Bannlyst
Synd inte Adrian var fånge så polis Madde kunde haffa honom.
Kommer Madde och Adrian hångla ikväll? Svar nej.
Kommer nåt roligt hända på festen ikväll, svar nej.
Gonatt 👮🏽‍♀️👮‍♂️👮🏽‍♀️👮‍♂️
2021-05-01, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Precis. Vad var det för turbulent händelse för ett halvår sen han syftade på? Blev han körd i röven och fick slapp ringmuskel?
Nej nej nej. Det var att när han vaknade på morgonen och skulle äta sina 19 rostmackor med smör och ost så var usten slut. Hans Eksjö mamma hade glömt att fylla på det enorma lagret av ost de har hemma.

Bra kvalitet på dräkterna, polis-lappen på ryggen på Simons tröja har redan lossnat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in